09
Aug
12

Nimic de zis

N-am nimic de zis. Totul e normal, nimic iesit din comun.

Beau niste beri cu prietenii. Pentru posteritate vreo 6. Dupa patru cerem nota, bagam banii, asteptam restul. Dupa vreo 15 minute o intreb pe servitoare daca a uitat cumva de nota noastra. “Sigur ca nu!”.  Mai luam o bere, totul e frumos, totul e normal. Ma duc la WC, ajung la masa, lumea era cam consternata. Cica a venit servitoarea si a intrebat: “V-ati simtit bine? Ca eu nu m-am simtit deloc bine!”. Totul e normal. Nimic extraordinar.

Ma duc la TAXI. Incerc sa gasesc un taxi care nu e tzepar, dupa ultima experienta in care am intrebat la 15 geamuri daca sunt liberi, si n-am obtinut mai putin de 20 de lei pe o cursa de 10. Ma vede unul si zice: “Te uiti la tarif vad, e 1.4 lei!”. Zic in gand: “Gata, am gasit un taximetrist corect.”. Ma urc in masina: “Unde mergeti?”. Zic: “La Mall, la Cotroceni!”. Zice: “25 de lei e bine?”. Zic: “Bai dar esti cretin?”. Am sunat la firma, pareau interesati, cica ma suna ei maine. “Vor fi luate masuri drastice!”. Totul e normal. Nimic de zis.

Ma sui intr-un alt taxi, de la o firma mica cu care am mers des. Aflu ca astia au bagat tarif de noapte mai nou. Ce-i drept taximetristul e mai normal, pot avea o discutie in care ii explic ca degeaba se vaita ca nu poate face bani la tariful de zi. Zic: “Pai fa altceva!”. Zice: “Pai ce sa fac?”. Asa zice si fratimio care e suparat ca din cauza lui Basescu nu gaseste servici, desi el vrea sa munceasca. A zis-o mai bine un sofer de tir, cu care m-am intalnit in tren: “Pentru noi astia fara scoala ce poti sa faci altceva!?”. Nimic anormal. Totul e OK.

4 Responses to “Nimic de zis”


  1. August 9, 2012 at 7:38 AM

    Îmi vine așa, să te huguiesc. Nu știe di ce 😀

  2. 3 kenny mccormick
    August 10, 2012 at 1:36 AM

    pentru ca perseverare diabolicum est
    am incercat sa fac prozeletism vizavi de chestiunea “nu hraniti servitori cu bacsis dupa ce va servesc vai steaua lor”
    obviously the cool kids m’au categorisit ori bosorog zgircit ori hater de tinara speratnta care neavind nici un fel de inclinare intelectuala si fiind prea lenes sa dea cu sapa si’a gasit o cariera in industria serviciilor.
    😛 uitasem cum se zice la ospatar
    plm, mi se pare foarte franceza atitudinea asta pouvre ouvriers ne aduc noua burghezilor vinul la masa, buhuhu ce odiosii sintem noi (consumatori care tin bugetu tzari la suprafataza :P, )
    mi se pare un dublu standard de mega mumu “oh, saracu ce obidit e!”
    compared to what? while doing what?
    oi fi ajuns hater fara sa’mi vina notificarea prin posta in prealabil


M-a strafulgerat o idee

