01
Aug
12

Omul cat traieste invata

Asa e zicala, desi eu inclin sa cred ca ar trebui aplicat reversul medaliei: Omul care nu invata trebuie declarat legal mort! Eu zic ca asta ar rezolva o gramada de probleme stupide.

Ce am invatat eu in ultima vreme?

Am invatat sa dorm in tren, autocar si masina. Adica asa sper, sper sa nu fie din cauza varstei inaintate si sa incep sa motai si pe la nunti sau inmormantari. Unii probabil ca strambati din nas fata de realizarea mea, dar una peste alta, aceasta este o calitate buna de avut in lumea actuala. Desigur ca nu sunt inca expert, dar prefer cateva ore de motaiala in pozitii de yogin de la tara decat sa stau cu ochii beliti la intunericul de dincolo de geam.

Am invatat sa nu mai imi fie (asa de frica) de oboseala, multumita lu’ nenea antrenorul meu de tae box care imi tot repeta chestia asta. Din nou un lucru bun pentru omul modern aflat in permanenta mai aproape de locuri unde se poate dormi decat de locuri unde se poate transpira. Din nou o sa strambati din nas, dar eu sunt foarte mandru de acest lucru. Il privesc ca pe o redescoperire a sferei fizice pe care am neglijat-o mult prea mult, fiind implicat in sfera intelectuala, o perioada, iar apoi in sfera discutiilor stupide la bere, o alta (lunga) perioada.

Azi pe maxi-taxi am invatat un pic de istorie, gratie Dl-ui Neagu Djuvara si cartii sale “O scurta istorie a romanilor povestita celor tineri”. Nu radeti va rog! Fata de domnia sa pot sa ma consider inca tanar, haterilor ce sunteti. Omul are un stil clar si direct de prezentate a istoriei, similar cu stilul pe care l-am apreciat in diverse interviuri. Curiozitatea mi-a fost starnita de investigarea teoriei sale cum ca familia Basarab ar fi fost de origine cumana, lucru pe care sunt dispus sa-l cred fie si numai din respect pentru creierul imens al scriitorului. Oricum, prima bucata a cartii a fost noua pentru mine, tratand, pe scurt, ce-i drept, influenta popoarelor “migratoare” asupra mioritelor autohtone, lucru pe care comunistii, ca si ceilalti patrioti dinaintea lor, l-au cam ignorat cu abnegatie.

Acum ca de fapt eu am altceva de invatat la ora actuala, adica germana si cum sa pacalesti pitipoancele de la HR ca esti sanatos la cap, asta e alta poveste, dar ajung eu si acolo, si atunci sa va tineti! Alles Klar?!

8 Responses to “Omul cat traieste invata”


  1. August 1, 2012 at 4:28 PM

    Bine ai venit, Dex! Eu sunt cu bagajele la usa!

  2. August 1, 2012 at 9:40 PM

    Și tu cu germana? De 3 ori m-am apucat de ea!
    Cât despre dormitul în orice mijloc de transport…îs expertă. Dar exersez din studenție!

  3. August 10, 2012 at 11:21 PM

    Eu nu am invatat inca dormitul pe masini, autobuze si alte minuni pe roti. Ma sperie de fiecare data cand imi cade capatana intr-o parte sau alta. Doar trenul mi-e mai prieten, cand ma pot intinde pe 4 locuri. Atunci e perfect.
    Pana una alta, sa iti updatezi cv’ul, sa stie si domnisoarele de la HR ce ai invatat tu in ultima perioada 🙂


M-a strafulgerat o idee

