25
Jul
12

Domnule Ponta, va recomand sa sugeti un penis!

Cat sculament cranian trebuie sa ai, ca sa ajungi atat de imbecil, incat sa te plimbi, ditamai prim ministrul, cu ziaristii sa le arati o vila!? Sau poate n-ai observat, in mortii matii, ca leul s-a dus in gaura curului, exact pe unde te-a nascut si pe tine mata!? Oare chiar n-ai alta treaba de facut decat campanie electorala pe banii mei?

Chiar nu inteleg. De 4 zile de cand m-am intors si am aflat ca euro e 4.65 n-am vazut si eu o incurajare, un plan, o explicatie ceva. Economiile mele se duc pe apa sambatei si curva penala de Ponta se dueleaza in penisuri cu Basescu, in ciuda faptului ca are deja vreo 3 vanatai in frunte din cauza asta. Si nu, explicatia ca dupa referendum totul va fi bine nu tine! Demonstreaza-mi ca va fi bine acum, nu cand n-o sa mai am ce sa fac.

Ma doare in cur de planul diabolic al lui Basescu de a se muta cu mata si cu mortii matii. De fapt ma doare in cur de Basescu cu totul, dar cand va vad cat de oligofreni sunteti imi vine sa-mi iau sabia de samurai si sa ma duc sa ma ofer kamikaze. Daca romanii n-ar fi complet lobotomizati toate cacaturile penale si penibile din ultima vreme v-ar asigura un confortabil 0,01% la urmatoarele alegeri. Dar asa n-am decat sa stau si sa ma minunez la ce rahaturi mai face baiatul de casa a lu’ Tanti Daciana.

Incredibil…

3 Responses to “Domnule Ponta, va recomand sa sugeti un penis!”


  1. August 1, 2012 at 12:58 AM

    Domnule Dex, declar aproape oficial ca mi-a fost dor de dvs. Asa nitel.

    • August 1, 2012 at 3:06 PM

      Domnisoara Colorbliss, desi din pozitia mea n-as putea nici afirma, nici infirma, ca sentimentul este reciproc, anumiti oameni ar putea fi indreptatiti sa creada acest lucru.


M-a strafulgerat o idee

