06
Jul
12

discutii despre sex

Mai exact, nu o sa vorbesc despre discutiile despre sex dintre parinti si copii, probabil spre dezamagirea celor trecuti de primul prezervativ defect. O sa vorbesc despre discutiile despre sex dintre bagabonti mancati’as! Dintre barbati bengosi care fute bine! Sau adolescenti, ca discutiile de gen nu prea se schimba cu trecerea vremii, desi ai zice ca bunul simt ar trebui sa se dezvolte in timp, dar nu, ciuciu. Evident ca limbajul o sa fie obscen, desi eu sunt un domn, sa nu ziceti ca nu v-am spus!

Discutiile, pentru necunoscatori, sunt de genul:

“Frate am fost aseara cu un prieten si am futut-o pe una. Intai eu mersesem doar cu el ca avea o sparla cu o bagaboanta, dar pana la urma i-am tras-o amandoi in acelasi timp! Eu i-am dat muie si ala o futea pe la spate!”

sau

“Da frate, am luat si eu pastile d-alea chinezesti! I-am tras-o lu’ una o ora pe la spate, sa n-am parte, daca te mint! O ora, ma jur! A spus la toate prietenele ca am rupt-o in doua!”

Acum, na, daca aveam 18 ani si inca ma mai mira, sau intriga, subiectul sexului, probabil ca discutiile mi s-ar fi parut interesante. La ora actuala, insa, ele mi se par ca discutiile despre vreme. “Sa mori tu ca ai futut-o pe una!!!?? Si ai luat si pastile chinezesti si ai stat 4 ore cu ea sculata! Incredibil!!! Dar nu asta scria pe prospect, sau ce scria? Ai crezut ca sunt pentru constipatie sau ce?”

Si apoi, de multe ori, persoana feminina nu e descrisa in nici un fel, sau poate foarte vag (“avea niste tzate imense”, sau “avea niste craci lungi”, etc.), se lasa imaginatia ascultatorului sa zburde. Ori cum imaginatia mea e ruginita eu ma gandesc tot timpul ce accident al naturii o fi futut respectivul. Desigur e de prost gust sa intrebi cati dinti avea femeia in gura, sau daca avea par pe cur. Plus ca nu povesteste nimeni cum isi fute nevasta! Poate pentru ca e urata, si toata lumea stie. Ma gandesc ca ,daca tot iti place sa povestesti chestii d-astea, te-ar manca in cur sa povestesti si cu i-ai tras-o nevestetii pe draperia mostenita de la bunica-sa, care a raposat anul asta. Dar nu, discutiile interesante sunt tinute secrete.

Sexul, prin prisma acestor discutii, aduce cu fotbalul, in sensul ca iei un lucru de loc extraordinar si te bucuri pentru el. “Hei! Ai facut sex!!! La fel ca aproximativ 500 de milioane de oameni in ora aia, dar tu esti cel mai tare!”. E ca si cum ai juca fotbal cu varul tau obez in spatele blocului si la fiecare gol ai avea impresia ca esti viitorul Maradona!

Fiind un subiect intim, care afecteaza grav psihicul, sexul nu este privit obiectiv. Nimeni nu recunoaste ca e prost la sex! Adica eu recunosc, dar nu mai stiu multi oameni care sa recunoasca. “He! Am dat de 100 de ori din cur, mai mult sau mai putin ritmat, sunt super tare!” Nu frate, tare e cand ai orgasm doar atingand femeia doar cu degetul mic de la picior pe crestetul capului. Sau ea, pentru cei interesati si de bunastarea partenerei. Atunci esti tare! Pana atunci esti ca si noi ceilalti, te chinui si tu cum te duce capul sa futi ceva, fara performante notabile, asa ca nu mai povesti la toata lumea, ca nu e nimic de povestit!

7 Responses to “discutii despre sex”


  1. July 6, 2012 at 7:17 PM

    Asta mi-aduce aminte de un dialog dintr-o povestire a unui nene de l-am citit io: un gagiu merge la o mănăstire coptă în mijlocul deșertului, în ultima seară dă de una pe acolo. Când termină cu pelerinajul ajunge la un hotel prin Cairo și discuția dintre el si recepționer e cam așa:
    -Mănăstire, ai? L-ai găsit pe Dumnezeu?
    -Nu, am futut o femeie cu o tumoare în cur.
    -Avea o tumoare în cur?

    Evident, fomeia avea tumoare la cap, ăsta însă o futuse-n cur. Pun pariu că totuși așa descriere de gagică n-ai auzit până acuma la bagabonți :))

  2. 3 picatura
    July 7, 2012 at 1:47 PM

    cauta-ti de munca!
    politica, sex, valoarea invatamatului. ce mai urmeaza?

  3. July 9, 2012 at 1:00 AM

    Da’ discutii despre sex intre FEMEI………..ai auzit? Eh? Nu sex intre femei ci discutii intre femei.


M-a strafulgerat o idee

