30
Jun
12

Ce plagiat mancatias?

Stire de ultima ora: Premierul Ponta a analizat acuzatia de plagiat si a decis ca n-a plagiat!

Citam din declaratia de presa a Premierului Ponta:

“Ce rost are sa mai mintim lumea! Daca eu zic ca n-am plagiat, n-am plagiat. Oricum am iesit premier prin votul taximetristilor, cretinilor si optimistilor incurabili. Pe alegatorii mei nu-i intereseaza amanunte de genul asta. Da, daca as avea pula mica ar fi un motiv de demisie. Dar asa ca am ciordit si eu un titlu de doctor? Cine nu ciordeste in tara asta! Basescu a ciordit cel mai mult! Asta trebuie sa tineti minte! EBA si curva de Udrea! Astia v-au facut vacile sa ramana sterpe. Eu doar am uitat sa scriu pe marginea paginei pe cine am citat! Foarte plauzibil pentru oligofreni. Si astia de la Nature sunt sub influenta malefica a lui Basescu care a furat flota! Vom investiga toti hotii din tara si-i vom prinde. In afara de domnul Nastase care e bolnav! Lupta pentru dreptate am inceput-o deja desfiintand toate institutiile care spun ca cineva plagiaza sau fura! De acum inainte orice acuza de coruptie va di anchetata de “Asociatia Firmelor de Taximetrie din Romania”.”

Domnul Crin Antonescu a refuzat sa de-a o declaratie legata de acest caz pe motiv ca a intretinut relatii sexuale cu Dl. Ponta si, deci, se afla in conflict de interese.

16 Responses to “Ce plagiat mancatias?”


  1. 1 Good game, Felicia
    June 30, 2012 at 4:33 AM

    Intre timp nu mai e stire ci e FACT, s-a dovedit. Ma intreb daca e vreun original la putere..
    Vreau sa te anunt ca am facut o chestie

    Am creat primul meu joc, CU MANUTA MEA se numeste Hotel “Paloma Roja”

    Esti un roman, somer care e nevoit sa emigreze in Mexic unde incepe sa lucreze pentru traficantii de DROGURI.

    Intr-o noapte ploua torential si tu ramai fara tigari. TU alegi ce vrei sa faci si jocul are peste 7 finaluri DIFERITE.

    Nu trebuie sa il descarci, il joci direct de pe net. Nu-ti pun link-ul aici ca ma baga la spam 🙂
    Daca vrei sa il joci intra pe blogul meu GoodgameFelicia (wordpress) si vezi ca ai link acolo (pe prima pagina)

    –Cu drag, Felicia

  2. 3 picatura
    July 2, 2012 at 6:58 PM

    deci:
    necesit raspuns la intrebarea: cum plm a reusit fostul ex , profund nemultumit de cantitatea de tarana probabil, sa-mi beep beep 2 conturi de gmail si unul de YM. neavand acces la ceva comp de-al meu. parolele fiind schimbate si rasschimbate. fiind de genul “@mpl1tud1n3”, deci fara logica aparenta
    s-a intrat de pe servere din USA si Africa
    nu deschid de pe compuri straine, nu ma contectez la wireless-uri aiurea, nu dau click pe linkuri aiurea, am antivirus, nu folosesc parole comune sau legate, nu fac share la parole cu cuscra samd
    si, in general nici nu le folosesc prea des pe respectivele conturi…
    le-am recuperat, prima data pt ca aveam back-up pe mobil.
    a doua oara, idiotul a dezactivat optiunea si mi-a si schimbat intrebarile de verificare. le-am recuperat si de data asta.

    eh…poti?

  3. 9 picatura
    July 3, 2012 at 2:30 PM

    reinstalez…desi am efectuat si asta.

    paranoia…e o ipoteza… probabil ca si details la gmail si yahoo sunt paranoice. ca-mi baga IP-ul asta 74.115.0.55 …

    destept? (e medic. deci exclus!) ar fi o schioapa ipoteza si asta. doar ca mi-am recuperat conturile si-am pus si lumea in garda…

  4. 11 picatura
    July 3, 2012 at 5:38 PM

    s-a intamplat asa: eu, cetatean cinstit, dau sa intru in cont. si gmail-ul, onest si el, ma anunta ca mi-am schimbat parola acum 2 ore. asta se intampla la contu’ unu. identic aflu ca acum 14 ore lam schimabt parola si la contul “oficial” pe care l-am deschis in 15 secunde dupa ce constat dezastrul cu primul (evident, ca sa-mi verific paranoia ce ma bantuia).
    cer codul de acces pe tel. intru. interoghez details si vad pe langa IP-ul personel si pe cele de genul celui din exemplu. la ambele conturi . la unul studiase tot. la celalat abia apucase sa se uite cand l-a luat la vorba pe chat o cunostinta drept pt care s-a speriat si a inchis.
    de unde stiu ca-i el? simplu. distinsul a forwardat de pe unul dintre ele un mesaj cuiva ca sa-si demonstreze niste afirmatii. (mai exact, un mail catre avocatii mei)
    exact ca in discutiile de piata sau ca alea de la gradinita. terta partea primitoare a venit cu mana in sold sa-mi ceara socoteala pentru ceva ce nu avea cum stii decat de la mine ori avocati. (exclus din alte sute de motive)
    pe scurt, telenovea de cartier de cea mai joasa speta… si in favelas erau sanse de ceva mai elaborat!

    la urmatoarea abatere, doar unul dintre conturile de gmail imi este spart , recte ala pe care nu-l studiase suficient. imi e dezactivata optiunea cu tel si-mi e trecuta o adresa de recuperare care din primele 3 litere afisate aduce uluitor cu ID-ul meu de mess….paranoia actioneaza instant si incerc sa deschid YM…pozna iaca, si la ala parola incorecta…. si raspunsurile la intrebarile de control altele decat ale mele. am reusit sa intru in yahoo, pt ca aia un sistem ceva mai inteligent/rapid de recuperare

    da. paranoia personala a fost alimentata si de faptul ca fusesem pusa in garda ca va urma asta

    detalii’s multe, dar telenovela e prea personala pt numerosii tai cetitori

    intrebarea ramane. cum?

  5. 13 picatura
    July 4, 2012 at 10:04 AM

    telenovela continua!

    from: accounts-support-ara@google.com

    Dear Google Accounts user,

    We have received a request to recover your ************@gmail.com Google Account. If you didn’t make this request and you want to stop the account recovery process, please reply to this email.

    If you want to continue with the account recovery process, do not reply to this email. Any reply to this email will stop the process.

    Regards,
    The Google Account Recovery Team

    senzational….la detalis apare si IP : România (5.13.40.216) de 2 ori

    masoni? kurzi? IRA? asociatia faraonilor decedati in conditii suspecte…

    nu cunosti pe cineva sa ma lumineze? (m-am edificat ca oamenii de la departamantul “retele” de la noi sunt doar niste baieti buni)

  6. 16 picatura
    July 4, 2012 at 12:21 PM

    daca mai ai idei productive/pozitive/utile pe tema , si nu te derajeaza, te rog trimite-mi pe adresa de mail. deja o pun de telenovea si pe blogu’ matale si nu mi se pare prea elegant


M-a strafulgerat o idee

