29
Jun
12

Femei si telefoane

Mi-e complet neclar cum isi poate pierde o femeie telefonul. Cum poti pierde un obiect pe care il tii la ureche 12 ore pe zi? Practic nici n-ai timp sa-l pierzi, inainte te a te manca undeva sa suni iar, sau sa primesti alt telefon legat de cazul extraordinar al pisicii gravide.

Azi am ajutat o fatuca sa-si caute telefonul. Adica m-a rugat sa o sun. Evident ca prima data m-am gandit ce smen e asta si cum vrea sa ma lase fara bani, ca de, paranoia e mare, timpul e scurt. Inca nu m-am lamurit daca am fost jefuit sau nu. Oricum ma uitam cu afectiune la telefonul meu Nokia cu ecran in 16 culori si imi juram in barba ca nu-l las din mana orice ar fi! Acum daca m-o fi pus sa sun la vreun numar cu suprataxa, consider ca suprataxa este pentru poza mentala cu chilotii negrii pe care mi i-a aratat.

Dar sa incetam cu gandirea negativa! Sunt convins ca acum, pentru a observat ce om cu stare sunt, de-mi permit telefon color si cu camera VGA, o sa ma sune sa ma invite la un suc! Posibil ca totul sa fi fost o stratagema ca sa ma agate!!! Si chiar daca nu e asa, macar azi am vorbit cu o femeie care nu mi-e ruda! Pacat ca tot azi m-am lasat de baut, ca altfel desfaceam sampania!

8 Responses to “Femei si telefoane”


  1. June 29, 2012 at 7:38 PM

    N-are de-aface lăsatul de băut cu întâmplarea asta. Desfă-oooooo!!

  2. June 30, 2012 at 2:55 PM

    poza e geniala. telefonul era un nokia ? hmm imi aminteste de un video. never mind. ai deschis pana la urma sampania ?


M-a strafulgerat o idee

