27
Jun
12

Tzatzele sunt un cur

Nu, nu sunt beat prastie! 🙂

Ca sa nu ziceti ca stau si o frec aiurea prin casa, m-am gandit sa va arat ce am invatat azi. Am invatat de exemplu ca la cimpanzei sexul dureaza doar cateva secunde, iar femela nu are absolut nici o satisfactie. Stim cu totii ca si la barbati sexul dureaza tot cateva secunde, dar suntem nevoiti sa ne straduim sa dureze 2-3 minute pentru a avea liniste in casa si eventual o farfurie de ciorba din cand in cand. Asta din cauza ca, printr-un accident genetic, femelele din specia umana pot avea orgasm! Si daca pot, inseamna ca si vor sa aiba! De parca eu daca pot sa stau 3 minute sub apa si vreau sa fac asta. Minte de femeie!

Revenind la subiectul din titlu, cica toata problema a aparut cand am inceput sa mergem in 2 labe (nu una dimineata si una seara).  Asa ne-am trezit cu organele sexuale in partea frontala. Evident ca acest lucru a inceput sa produca o serie de probleme logistice. Spre exemplu am inceput sa fim nevoiti sa ne uitam la femei din fatza, lucru care a eliminat o gramada de concurente. Alta problema a fost ca din fata nu avei de vazut nimic sexual, ca maimuta era invatata sa vada doar un cur. Asa ca, hocus pocus, alta anomalie genetica face ca tzatzele la femei sa stea umflate in permanenta, si nu doar cand alapteaza, ca la celelalte primate. Astfel cu un mic efort de imaginatie iti poti inchipui ca vezi un cur in cele 2-3 secunde de pasiune.

Alte rotunjeli, gen genunchi sau umar, care au si ele un rol in excitatie, sunt tot cururi simulate. Gura femelelor umane reprezinta o vulva. Si cum vulva se vascularizeaza in timpul actului sexual, iar buzele nu prea, femeile au inventat rujul in incercarea de a descoperi orgasmul mitic. Alte chestii sexy la femei, ca de exemplu pupilele dilatate mimeaza actul sexual. Cam tot la femei mimeaza actul sexual dupa cum se pare, chiar ma intreb daca o sa incep sa merg pe strada si sa ma gandesc ca toate arata de parca ar avea orgasme non-stop!

Cred ca mai sunt multe de spus, dar eu pana aici am ajuns cu filmul, ca mi s-a facut somn! Dar nu e problema, in loc sa cititi tampenii pe bloguri, va puteti uita singuri la film, ca sa nu va mai simtiti necunoscatori cum sunteti.

Filmul se numeste “The Human Animal”, si reprezinta efortul unui zoolog de a analiza specia umana. Episodul cu sex este aici. Daca cumva cunoasteti si oameni care nu sunt superficiali si/sau obsedati, recomandati-le si celelalte parti.

2 Responses to “Tzatzele sunt un cur”


  1. June 27, 2012 at 6:52 PM

    să vezi necaz când or afla mimozele că atunci când se pretează la titjob fac de fapt sex anal! :)))


M-a strafulgerat o idee

