25
Jun
12

Die fraulein sind hässlich

M-am tot uitat la filme nemtesti in ultima vreme. Reusite nu-i nimic de zis, n-am regretat, dar m-am trezind holbandu-ma cu interes la o actrita din Lola Rennt, din simplul motiv ca nu intelegeam cum poate fi cineva asa de urat. Ce-i drept restul filmului am stat si m-am intrebat cum de n-au gasit si ei o femeie cu un cur de dimensiuni normale pentru rolul alergatoarei. Dupa ce am trecut peste aceste curiozitati filosofice, m-a lovit un gand mai tragic: Acolo vreau eu sa plec?

Concluzia: Forever alone!


Asta e, acum nu mai dau inapoi. Oricum daca n-am gasit eu nici o Mioritza din intreaga turma de frumuseti, mare diferenta nu e. Desi imi cam placea sa-mi mai clatesc din cand in cand ochii pe arhitectura Made in Romania.

Revenind la nemtoaice, dupa ce ca sunt urate nici nu se rad la subrat. Was Scheisse is das? Din ce tumoare neoperata a feminismului a putut rasari ideea ca e mai bine sa nu te razi la subrat? Eu ma rad la subrat! O sa fiu cea mai feminina figura din birou! O sa roiasca gheii in jurul meu! Dar de ce nu te-ai rade? Ca nu te epilezi mai inteleg, ca dureaza 2 ore si mai si doare, si nici nu se vede. Dar rasul la subrat ia cinci minute si te asigura ca nu mai mirosi a canal dupa 5 minute de mers grabit, sau urcat de scari.

Probabil ca o sa aflu raspunsul si la intrebarea asta, de la sursa, asa sper de fapt.

Dar pana atunci, sa fredonam cu totii noul hit al blogului: “No sex for Dex!”

13 Responses to “Die fraulein sind hässlich”


  1. June 25, 2012 at 7:12 PM

    Tot Nemția? Și io tot acolo mă gândeam. Ori Australia.
    Dar sincer acuma, în Nemția îs urâte muierile, iar alea drăguțe îs sigur imigrante. Io m-am simțit tare bine acolo. Pe lângă urâtele alea io mă simțeam chiar frumoasă. Pentru prima dată-n viața mea, jur! 😀

  2. June 25, 2012 at 7:43 PM

    hahaha! iti dai seama cum m-am simtit cand Bob a zis ca parca as fi nemtoaica!
    Auf wiedersehen meine liebe Dex!

  3. 9 kenny
    June 25, 2012 at 10:17 PM

    No dissing Franka Potente
    tre’sa dai puncte si pentru caracter

  4. June 26, 2012 at 12:58 AM

    Eu as muri sa locuiedsc la nemti. De cate ori m-am dus pe acolo am avut impresia ca o sa stric ceva si toata lumea o sa-mi sara in cap.Deloc nu mi-a placut.Abia respiram sa nu stric ceva. Eu vreau sa plec in Polonica. Mi-au ramas pitici in cap de la polacele din Chicago (orasul cu cei mai multi polaci dupa Varsovia). Sau m-as putea duce inapoi in Chicago dar vremea e prea naspa


M-a strafulgerat o idee

