18
Jun
12

Sugestii pentru linistea mea?

A inceput sa-mi fie oarecum jena sa mai recunosc ca sunt un om normal. Adica normal la cap, nu normal la Romania. A inceput sa-mi fie oarecum jena sa mai vorbesc Romania de rau, mai ales ca vreau sa plec. Aia e, asa am fost pana acum, n-o sa ma apuc de acum inainte sa fiu altfel. Adica ma apuc, dar mai bun, mai destept, mai puternic, mai cult, nu sa ma adaptatez la grajdurile de la bloc.

Am o perioada absolut nesatisfacatoare din viata mea. Am vrut sa-mi iau liber sa ma odihnesc si sa-mi pun gandurile in ordine… si sa trag niste betii zdravene, fara sa adorm la ora 2. Acum vad ca doar a trecut timpul si n-am facut nimic. N-am putut sa ma odihnesc din cauza imbecilului care renoveaza. Din acelasi motiv acum nu pot nici sa lucrez la proiectul meu. Nu zice nimeni ca nu sunt o pramatie, care gaseste tot felul de scuze! Ce zic e ca e mult prea usor sa gasesti scuze.

Revenind la subiectul initial. Daca tot n-am putut sa ma concentrez la lucruri bune pentru viata mea, in afara de educatia fizica la care particip pana la lesin, am stat si m-am gandit la metode de egalat balanta! Balanta cu vecinul care imi bate 11 ore pe zi cu ciocanul in perete, adica. Legea e de partea lui, asa ca aici, in afara de o suta de plangeri la politie fara mari sanse de rezolvare, cel putin fara o uniune intre vecinii deranjati, care desi multi n-or sa faca nimic, nu prea am ce face.

Asa ca sa luam variantele contraventionale! Daca esti prins!

1) M-am gandit sa ma duc sa-i bat pe toti. Asta mi s-a parut o metoda extrema, periculoasa din punct de vedere legal si riscanta fizic. Adica oamenii au ciocane, eu cu ce sa ma duc? Cu sabia? Plus ca daca intru peste ei in casa si ma omoara, ar insemna ca au castigat si eu nu vreau sa-mi asum riscul asta. Riscul de a pierde in fata unor oligofreni, nu riscul de a muri. Plus ca ma dor mainile ingrozitor de la antrenamentul de box pentru copii si corporatisti la care particip.

2) O idee foarte buna, cred eu, ar fi sa le sparg geamurile. Cam pe la ora asta ar fi OK. Merge si la 2 noaptea, nu e problema, chiar mai bine, cu riscul de a fi suspect daca dau de vreo patrula. Mi se pare un lucru bun, nu foarte extrem, si eficient.

3) M-am gandit mai devreme, inainte sa aflu ca nu suntem totusi perete in perete, sa le fac un program de muzica nocturna. Cate 30 de secunde, la maxim, din doua in doua ore. Asta merita tinuta minte pe viitor, ca riscul e zero, efectul maxim. Dar nu se aplica la cazul meu.

4) La cazul meu particular, tinand cont ca melteanul si-a dat jos tencuiala, a varuit si a pus parchet, pare interesanta o idee mai subtila. Ma gandeam sa le arunc o cutie de vopsea pe geam! Cred ca asta ar cam pune punct renovarilor de orice fel. Doua luni de ciocane duse pe pula! Nu cred ca scoti o vopsea in ulei de pe parchet si pereti fara sa o iei de la capat. Aici nu mi-e clar cum sa lansez cutia. Ma gandeam sa pun vopseaua intr-o punga! Ca sa fiu sigur ca se imprastie, si nu ca le fac cadou o cutie de vopsea. Evident ca nu vreau nici sa ma murdaresc, ca eu sunt un om civilizat!

5) M-am gandit sa-i renovez masina! Ca eu n-am! Daca nici el n-are asta pica, desi e simpla si eficienta. Aici in functie de caz ii poti otravi pisica sau decapita cainele, sau ce mai are omul in ziua de azi prin casa. Porcul? Copiii?

Cam atat am adunat! Recunosc ca a fost greu sa ma concetrez cu ciocane in cap, d-aia sper sa-mi dati voi niste idei mai de doamne ajuta.

13 Responses to “Sugestii pentru linistea mea?”


  1. June 18, 2012 at 11:32 PM

    Io zic să intesifici antrenamentele de box. Poate nimerește vreunul un pumn cum trebuie și surzești. N-o să mai auzi niciun ciocan atunci, va fi liniște deplină!

  2. June 19, 2012 at 12:11 AM

    nu -sh ce idee să-ti dau…probabil ca în primă fază io m-aș enerva atât de tare încât i-aș da o smetie peste urechi de să-i sune ocupat toată ziua.
    apoi m-aș duce într-o cârciumă și m-aș îmbăta.
    evident nu voi rezolva!
    acasă n-aș sta că deja ar fi periculos, că-ți zisei…mă „ienervez” brusc și mă precipit.
    m-aș duce într-un parc sau într-un cimitir unde m-aș gândi mai bine, în liniște și aș începe un plan și un proiect de chin lent și eficient…cam ca mașinăriile inchiziției dar muuuult mai ingenios.
    acum..io mă duc acasă și mă mai gândesc! poate mâine vin cu o idee…
    tu?
    te vei chinui în continuare…ia o vodcă, două, trei…


M-a strafulgerat o idee

