13
Jun
12

Filmele romantice can kiss my ass

Cine dracului m-o fi pus sa ma apuc eu sa ma uit la filme romantice? Si de ce? De ce s-ar uita cineva la asa ceva? Filmele romantice sunt probabil inventate de femei, cu probleme de sexualitatea, ca sa transforme barbatii in pechinezi flausati. Eu n-am nevoie de filme romantice! N-am nevoie de romantism, nu-mi trebuie si mi-a creat numai probleme in viata. Nimic bun n-a iesit din romantism.

Odata ce ai intrat insa in starea de romantism esti futut! Te apuca nelinistea, intrebarile, vrei sa fii tinut in brate si mangaiat pe cap, ca o meduza deprimata. Incepi sa observi toate cacaturile din jur pe care te-ai antrenat sa nu le bagi in seama, babe care cauta in gunoi, sau care cersesc, copii care traiesc prin canale si alte timpenii. Ti se umfla glanda empatiei, oricare ar fi aia, si devii plangacios si vulnerabil.

Acum na, eu stiu ca sunt un om sensibil, m-am prins acum multa vreme, si mi-am dat seama ca nu-mi place. N-am nici un chef sa sufar pentru altii! De fapt n-am nici un chef sa sufar nici pentru mine! Lumea e uimita in general cand observa ceva urma de sensibilitate, pe principiul daca ai 1.90 si esti ras in cap, si tragi de fiare, si faci box, si ai tot timpul chef sa bati pe cineva, nu poti fi sensibil!

Adevarul e ca nu poti. Cine dracului vrea sa vada ditamai matahala plangand? Nimeni! O asemenea priveliste pune pe oricine in dificultate, ii scoate din tipare, ii ameteste. Un copil plangand? O femeie plangand? Aia da, te apuci ca un barbat de stanca ce esti sa le explici cum sa fie duri. Dar un chelios plangand? Fuck! Te gandesti imediat ca are probleme psihice, sau trenuie sa il bage la parnaie, si te tirezi pe trotuarul celalalt. De aceea prefer sa de departe cativa pumni in gura, in fata unui film romantic. Chiar daca ii iau eu!

Plus ca filmele romantice sunt cretine si misogine. Cine pana mea se indragosteste de o chelnerita? In realitate nimeni. Dar in filme chelneritele nu sunt niste lipitori analfabete care abia asteapta sa fie intretinute. Nuuu! Sunt niste fiinte cu o inima imensa, care au un copil bolnav acasa si d-aia nu pot avea o slujba normala, sau note peste 5 la matematica. Nu zice nimeni la ce betie a fost creat copilul ala oligofren. Iar barbatul, de preferinta cu 10-20 de ani mai batran, destept, muncitor si plin de bani, pica siderat de farmecele distinsei domnisoare!

100% stupid. Toti realizatorii de filme romantice ar trebui sa fie dati cu miere pe oua si aruncati in musuroaie de furnici!

End of story! And they all died in pain!

8 Responses to “Filmele romantice can kiss my ass”


  1. June 14, 2012 at 12:51 AM

    Io am rămas blocată și-oleacă cu bale la bot și de-acolo nu m-am mai putut concentra: cum adică un chelbos la 1.90 și sensibil? Pfuai, adă-l încoa, io aș vrea să văz plângând un din ăsta și serios că n-aș fugi deloc! Adică mai degrabă aș fugi dacă l-aș vedea că se încruntă. Că mi s-ar face frică!

  2. June 14, 2012 at 12:23 PM

    pfff….aproape că te iubesc!!!

  3. 7 picatura
    June 17, 2012 at 4:22 PM

    asta e reclama mascata! sper sa te sanctioneze macar OPC-ul


M-a strafulgerat o idee

