12
Jun
12

Seediq Bale

4 ore, si ceva, de film Taivanez! Gata, v-ati dus la culcare? Eu nu m-am dus! Sacre bleu, am dormit 5 ore noaptea trecuta, din normalul de 18, ca sa termin filmul asta.

E bun? Habar n-am! E cu mult sange si capatani taiate. E cu o manea care se intinde pe tot filmu, de-ti vine sa-ti bati copiii, si tot nu poti sa dai inainte, ca se potriveste atat de bine cu peisajul ca ti se pare de prost gust sa o intrerupi. “Eu lupt pentru trib, si aduc capatzani acasa, si o sa ajung la stramosii mei”, de ras, dar nu-ti prea arde de ras cand omul are doi saci de capete taiate, parca iti vine sa tolerezi maneaua.

E film istoric, cu adaugirile, prelungirile si aberatiile de rigoare. In 1930 niste bastinasi din Taivan au omorat vreo 160 de Japonezi. Si pentru asta au platit cu viata! Mare smecherie!

Criticii il compara cu “Apocalipto”, sau “Patriotul”. Asta pentru ca Hollywoodul a pierdut de mult barca, si criticii de corporatie, ca si audienta, sunt oligofreni. De ce nu cu Musa, sau Tae Guk Gi?

Chinezii astia au o cinematografie de te trezesti ca te masturbezi la poze cu munti. Dupa care o bagi repede in pantaloni ca incep iara sa zboare sabii. Scenele de lupta le vezi oricum printre pleoape daca esti sensibil. Daca nu, macar cu un servetel, sa stergi sangele care sare din ecran.

E dur! La naiba, e dur! Viata e dura, si scurta! Dar macar ajungi la stramosii tai cu cateva capatani taiate! Ceva imi zice ca bunica-mea n-ar fi foarte incantata de realizarea asta.

Actorul principal nu e actor! Nu stiu cum sa zic, dar Academia de Teatru si Film ar trebui arsa si studentii descapatanati, ca e degeaba. Omul asta sper sa ajunga sa joace in toate filmele, ca Samuel “Fucking” Jackson sau Ben “Fuck me” Stiller.

Ziceam ca e dupa un fapt istoric. Ce fel de fapt?

Un fapt de felul asta.

0 Responses to “Seediq Bale”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

