31
May
12

SPAM

Uite ce mesaje de spam primesc eu pe blog:

1) excepţionale, site-ul post. Am de gând să marcaj şi a verifica o mulţime mai des. Îmi place foarte mult site-ul web şablon

2) Multe mulţumiri pentru efortul de dezvoltare, pentru a discuta acest lucru, mă simt puternic despre acest lucru si ca studiaza un mult mai mult pe acest subiect. Dacă este posibil, pe masura ce castigati experienta, doriţi mintea actualizarea paginii dvs. de Web având o mare mult mai multe informatii? Este foarte benefic pentru mine.

Si asta de curand, ca pana acum primeam numai comentarii in engleza sau rusa. Astia care fac chestii anti-spam l-au prins pe Dumnezeu de degetul mic. Nivelul spamerilor este asa de scazut incat sunt convins ca nu-ti trebuie mai mult de 5 linii de cod ca sa filtrezi marea majoritate .Spamul este in proportie de 99.99% atat de cretin incat nici cel mai cretin om nu se poate lasa pacalit. Pentru cei care ma citesc, si cunosc cam cat de cretini cred eu ca sunt oamenii, afirmatia asta poate veni ca o surpriza.

Eu sunt ferm convins ca spamul nu functioneaza. In sensul ca trimitatorii de spam (ma refer la astia care fac in masa, nu la baietii care trimit 100 de mailuri ca sa vanda cine stie ce gonflabila) nu fac aprope nici un ban.

Exista pe interneti zicerea: “Daca n-ar iesi bani din asta nu s-ar face!”. Si cam toata lumea o inghite ca atare, ca suna bine, logic, de bun simt. Eu zica ca daca te gandesti un pic iti dai seama ca nu e valabila nici macar in alte domenii, cu atat mai putin la spam. De ce ar fi valabila? E o chestie care nu necesita nici o investitie notabila si nici vreo capacitate tehnica deosebita.

Alaltaieri un tigan s-a gandit sa-mi faca o schema cu un inel gasit pe jos. Adica se prefacea ca a gasit un inel pe jos, probabil in scopul de a mi-l da mie ieftin. N-am avut curiozitatea sa vad despre ce e vorba. Un prieten imi zice acelasi lucru: “Daca n-ar gasi prosti, n-ar face chestia asta!”. Similitudinea cu spamul este extrem de evidenta.

Sa zicem ca tiganul/spamerul castiga 10 lei pe saptaman cu schema asta. Vi se pare putin probabil, si va ganditi ca nici nu s-ar obosi. Si ar face ce? S-ar duce la munca? La scoala? Poate la furat? De ce? Omul oricum vrea s-o frece pe trotuar, cu mana in cur toata ziua, zgaindu-se la lume. Ce efort in plus trebuie sa depuna ca sa faca o schema simpla de 5 minute, care nu presupune nici un risc si nici un efort? Nu pica nimic, nu pica, nu e ca si cum ar fi picat daca statea degeaba. Pica ceva? 10 lei? 20? 2750? Foarte bine! Dar asta nu da nici o indicatie a profitabilitatii afacerii.

La fel se intampla si cu colectarea de adrese de mail de pe forumuri cu un program downloadat in 5 minute, si trimiterea a 2 milioane de mailuri pe zi. Treaba de 15 minute pierdute in timp ce te dai pe net. Daca n-ai un ban in buzunar, si ai zero alte perspective, e o incercare care merita facuta, mai ales ca: “Daca n-ar iesi bani din asta n-ar mai trimite nimeni SPAM.”

2 Responses to “SPAM”


  1. June 1, 2012 at 2:17 PM

    Aceleasi mesaje le-am primit si eu pe blog ieri. Dar nu le inteleg rostul. Pentru ce ar trimite cineva tampeniile astea?


M-a strafulgerat o idee

