09
May
12

fotbalu si romania: reintoarcerea

Desi am zis ca nu ies in centru in ziua meciului, si desi am rezistat eroic, trecusera deja trei zile de la ultima iesire si n-am mai putut! Asa ca ghici ce!?

Pe drum ma gandeam ce au dat spaniolii lumii asteia. Am ajuns la concluzia ca doar inchizitia si chelia la barbati. Si m-am linistit! E de ajuns! Nu toate popoarele i-au tinut piept lui Baiazid ca poporul roman. Dar este loc si pentru astia mai putin spectaculosi.

Alt lucru la care ma gandeam e: cate chelnerite o sa se marite in astea 3 zile? Poate pentru unii nu e important, dar eu am descoperit cu greu niste chelnerite mai de doamne ajuta si nu sunt de acord sa mi le fure un parlit de spaniol! There takin’ ar bitches, cum ar zice americanii!

Acum la fata locului n-am putut sa nu remarc ca piticii astia parosi sunt cam prea civilizati. Parca imi doream sa apara si o galerie de retarzi de pe la noi sa le dea o mama de bataie, ca sa vada si ei ca viata e grea! E chiar de cacao daca te gandesti, vii intr-o tara straina sa te dai tu smecher! In Roma trebuie sa faci ca romanii, zice vorba! N-am vazut unul cu bere la pet sau seminte! Niste infatuati care beau coctailuri!

M-as conecta un pic si pe facebook, dar la cate poze si-au facut mioritzele cu maimutele extraterestre nu cred ca facebook-ul mai e disponibil in Romania. Si ca sa nu fiu misogin, am surprins si un numar impresionant de melteni in aceeasi ipostaza. Ca odata vin spaniolii in Europa! Era si pacat sa nu profitam! “Uite fa cum stau eu cu spaniolul de gat! Si i-am si zis: Quero mucho spaniolos in la Romania! Cred a nu vorbea spaniola, ca n-am inteles ce mi-a raspuns. Cred ca era d-ala din Catalingua!”

Una peste alta, inconvenienta a fost minima. In afara de cei 50 de metrii in care am fost nevoit sa-mi schimb transpiratia dacica pe cea iberica, altceva n-am de reprosat. Toate bodegile fara televizoare erau libere si numai bine pentru niste programatori frustrati care vor sa-si expuna, intr-un cadru intim, cunostiintele de politica, sociologie, psihologie si culturism.

In sfarsit, bine ca s-a terminat! Nu mai suportam sa mai traiesc inca o saptamana in capitala fotbalului cu cele doua picioare stangi, dar sanatoase, ale mele. Sa-i multumim lui Alah!

3 Responses to “fotbalu si romania: reintoarcerea”


  1. 1 picatura
    May 10, 2012 at 3:30 PM

    Normal ca lui Allah, ca aia i-a civilizat si p-aia. Noroc cu inchizitia ca i-a pus in raft la loc. Naiba stie unde ajungeau altfel. Poate tot la romani, care ar fi rezistat eroic si de (prin dos) partea cealalta.

  2. 3 picatura
    May 10, 2012 at 3:43 PM

    Allah e mare si-a avut grija de toti. pe ei i-a invatat sa se spele si sa mai calculeze/citeasca, pana la noi au ajuns doar chestiile marunte…


M-a strafulgerat o idee

