08
May
12

Fotbalu si Romania

Mare minune mare, finala Cupei UEFA, sau cum cacat s-o chema se desfasoara la Bucuresti. “Este un eveniment deosebit de important pentru Romania iar fotbalul este inca o data ambasadorul tarii noaste in lume!”, spune Dex, scarpinandu-se la coaie si ragaind inca o portie de mici cu bere. Doamnele si domnii care ne inconjoara sunt si ei extaziati pana la diaree de acest eveniment epocal.

Si de ce n-am fi mandrii? Am primit ceva pe de-a moaca, deci meritam! Asa cum am ajuns si europeni si natonieni! Prin milogeala cinstita si pupincurism cinstit, daca nu cumva si o mica mita. Ar mai exista micul amanunt ca noi n-avem echipe de fotbal, dar asta nu ne impiedica sa fim extraordinar de mari iubitori de forbal. “E finala noastra! Meciul secolului in Romania! Suntem atat de prosti ca trebuie sa ne bucuram la orice! Opa! Un cacat gratis! Hap! Hap!”

Adevarul e ca fotbalul din Romania e extraordinar de romanesc, si merita iubit. E de calitatea cacatului lipit de zid, e practicat de oligofreni care abia pot sa vorbeasca, dar asta nu e problema ca medicina moderna a inventat pumnul de pastile, si e urmarit de suporteri violenti si retardati. Am uitat sa mentionez structurile de conducere conduse de bufoni lobotomizati, dar usor impresionati de zornaitul banilor.

Cand o sa ies dictator, liber ales, o sa interzic fotbalul, iar aia care o sa insiste sa se uite la fotbal se vor trezi cu testiculele umflate cu pompa si sutate de cel mai mare fotbalist in viata, Lacatus. Asta asa ca sunt in toane bune si vreau sa le ofer cate o bucurie cand marele erou national va da pe langa. Fotbalul romanesc este cel mai bun barometru al cantitatii de rahat, caini vagabonti si taximetristi ramasi pe stazile patriei. Conform teoriei mele stiintifice, odata interzis fotbalul, vom scapa si de celelalte boli enumerate mai sus.

Iar pentru aia care cred ca fotbalul ne reprezinta in lume: “Bravo, ba! V-ati dat seama! Acum marsh inapoi la bere si seminte!”. Presupunand ca intr-un viitor apropiat vom avea cel mai bun fotbal din lume, stiti ce o sa stie restul lumii despre Romania? Ca este o tara de cacat cu cel mai bun fotbal din lume! Este ca e o realizare? Vom intra in clubul select al celorlalte tari din lumea a treia bune la fotbal! Iar orice om cu scaun la cap, nu-si va face concediul in Franta, Anglia sau Germania, nuuuu, o sa se duca sa fie impuscat in Brazilia, sau muscat de comunitari in Romania. Ca asa merg lucrurile, dupa ce ai bagat 4 litrii de bere la pet si ai imprastiat 2 metrii cubi de coji de seminte!

Dar hai ca am fost prea drastic! O sa las o enclava unde iubitorii de fotbal sa poata asculta linistiti manele, sa poata linge moastele lui Mitica Dragomir, de vii, ca asta nu cred ca o sa moara vreodata si sa poate consuma linistiti resturile de la zilele de nastere ale lui Becali. Ma gandesc la Sinaia. Voi ce ziceti?

5 Responses to “Fotbalu si Romania”


  1. May 9, 2012 at 8:25 AM

    Dex, eu am amânat o teză din cauza marelui eveniment. De altfel așa am aflat de finală. Mi-au zis băieții:”Doamna, n-aveți inimă! Ne dați teză în ajunul finalei?” Și tot întâmplător am avut tabloul fotbalului românesc aseară, când au jucat două echipe de la Cluj.

  2. 4 picatura
    May 9, 2012 at 9:54 PM

    in opinia mea, dupe litrii si metrii, era imperios necesar cojii…parerea mea! care este.


M-a strafulgerat o idee

