02
May
12

Ridicatul 2

Probabil va intrebati confuzati de ce n-am mai scris nimic. Si mai probabil exista deja cateva teorii ale conspiratiei pe tema asta. M-am gandit sa risipesc orice mister.

Raspunsul este simplu: am uitat ca am blog! La dracu, am uitat ca am internet, am uitat ca ar trebui, teoretic, sa am o viata, am uitat si ca o sa fiu somer si ca trebuie sa analizez problema asta. N-am uitat din fericire sa fac lucrurile esentiale,  in ordinea prioritatilor: bere, pipi, mancare.

Motivul este cel din titlu, noul aparut mancator de timp “Risen 2”, distrugatorul vietii si al relatiilor. Macar asta din urma am avut grija sa o distrug preventiv acum un an.

Ca sa fiu sincer, inainte de trezirea cauzata de venirea la servici, viitorul fost servici adica, am mai avut cateva viziuni care imi spuneau ca undeva ceva este in neregula.

Spre exemplu m-am trezit alergand cu un pachet de tigari, doua beri si o paine in plasa, gandindu-ma intens: “deci dupa ce rezolv problema cu amuleta Voodoo, trebuie sa ma duc in oras sa incerc sa aflu unde a ascuns capitanul Steelbeard comoara. Dupa aia nici nu stiu ce sa fac, sa mai stau pe Tacarigua sau sa iau corabia pana la Golful Macabi sau, poate, Insula Mortilor. La dracu! Timpul e limitat! Miscati-va picioare! Ca v-ati odihnit astea trei zile cat am stat pe scaun!!!”

Evident, aceste probleme de mare importanta pentru lume in general, si pentru breasla piratilor in particular, au fost cum ziceam intrerupte de plaga vietii moderne, si anume serviciul. Dar exista si parti bune, cum ar fi acest articol de avertizare.

Atentie!!! Viata va poatea manca neasteptat de mult din timpul virtual!

Unde ramasesem? Aha, trebuie sa gasesc Templul de Aer din Insula Furtunilor, cica gagica de la carma navei, Paty sau cam asa ceva, ar trebui sa stie unde e.

14 Responses to “Ridicatul 2”


  1. May 2, 2012 at 3:26 PM

    Bravo, elev Dex! Te joci! Treci la tabla urgent! Teorema lui Galois!

  2. 4 picatura
    May 2, 2012 at 8:22 PM

    iata si cheia empatiei: “The main character is the hero of the first Risen. However, he is now a broken man without illusions who turned to alcohol”, nicidecum misterele…

    si acum intrebarea: exista cu mistere si fara bataie? pur si simplu ma dispera sa dau din butoane ca sa-i crap capul unuia…

    • May 2, 2012 at 11:19 PM

      Normal ca exista. Orice exista, asta ar fi trebuit sa te prinzi de cand a aparut internetul. Cam ce ti-ar dori inimioara?

      • 6 picatura
        May 3, 2012 at 11:23 PM

        din motive stiintific si riguros obiective timp de 4 ani si juma’ am stiut ca exista un doar un singur lucru. abia acum incep sa mai vad/cuget si altele.
        mi-as dori o bucata de viata inapoi, de preferinta ultimii 4 ani
        pentru moment m-as multumi cu o chestie copilareasca in care sa-mi bat capul de unde iau o cheie, unde agat harta in cui si in ce patratel pun capul dinozaurului gasit acum 3 nivele. fara insa sa topai din taste facand figuri acrobatice, in incercarea de a-i muta unuia inima in borcanul cu formol, ca sa trec de el. coerent ? sau revin cu o sinteza?

        • May 3, 2012 at 11:40 PM

          Ca sa fiu sigur ca nu gresesc orice joc de la Telltale Games. Cele mai vechi sunt in general geniale. “Jurassic Park” are elemente de reflexe si nu m-a dat pe spate si “Back to the Future” e singurul joc de la ei care nu m-a prins, deci nu le-as recomanda. Strongbad, Wallace and Grommit, Sam and Max si Hector sunt insa de ajuns ca sa razi din amintiri inca juma de an.

          Iar Europa inca mai produce o serie de jocuri “adventure”, pe vremea mea se numeau “questuri”. Aici e o serie intreaga cu Sherlock Holmes, un joculet foarte haios numit Vampyre Story, clasicele Syberia, si restul de joace de Benoit Sokal si multe altele pe care momentan nu mi le amintesc.

  3. May 2, 2012 at 10:45 PM

    uite aici templul aerului….patty nu știe prea bine 🙂

    Locations: Barrier, Port, Small camp, Air Temple!…

  4. May 8, 2012 at 2:51 AM

    Ha! Joculet cu pirati si comori ascunse! Si tu ai intalnit gnomuletzu ala de pe insula, de injura comic? :)) Jaffar parca.


M-a strafulgerat o idee

