27
Apr
12

Dupa patru ani,

patru luni, 2 saptamani si 3 zile, Vineri, ora 3, a fost descoperit momentul perfect pentru o mica demisie.

M-am miscat repede ce-i drept. Deja nu mai am nici un prieten ne plictisit de amenintarile mele cu demisia. Nu ca aveam prieteni in exces. Dar acum le-am aratat eu lor. Un barbat adevarat asa face, ia imediat o decizie si o pune in aplicare!

Astea fiind zise, de acum inainte va trebui sa ma intretineti. Nimeni nu mai are voie sa citeasca articolele inainte sa trimita 50 de lei. Comentariul e 10 lei. Spam-ul e 20 de lei. Comentariile pe langa subiect sunt 1.543.599,99 lei.

Aveti grija ca eu sunt invatat cu un stil de viata burghez si nu o sa tolerez mai putin de 1000 de euro profit din blog, asa ca puneti mana la munca. Pe cine il prind ca citeste blogul in timpul programului il amendez intre 200 si 1000 de lei, cu posibilitatea taierii unei zile de concediu, la prima abatere, si a capului la a doua.

Prin rotatie, unul dintre voi, va avea onoarea sa ma aprovizioneze la seral cu bere. Cantitatea minima este de 4 doze de bere. Marca nu conteaza, dar ma bazez ca o sa imi faceti surprize placute. Ca doar inspiratia nu creste asa pe margine drumului! Sau prin casutele de la Excel!

Hai ca am treaba nu mai pot sa stau! Eu sunt un profesionist si vreu sa las lucrurile in ordine aici! Youtube.com

25 Responses to “Dupa patru ani,”


  1. April 27, 2012 at 5:23 PM

    Dex, de unde ti-ai dat demisia? Din Camera Lorzilor? Sau de unde, ca nu inteleg. Erai indragostit de munca ta! :))

  2. April 27, 2012 at 6:03 PM

    guvernul „picat” deja pălește ca veste pe lângă demisia ta!…să-ți fie de bine!
    eu te pupez din mers că n-am bani de dat:))))))))))))))

  3. 16 oamadetinichea
    April 28, 2012 at 2:06 AM

    Bravo băi Dexule, sper să-ți urmez în curând. Îmi vine să te-mbăt în loc de felicitări.
    Da ia zi, în loc de bani nu-i bună o ciorbă ori o chiftea? Că nici io n-o duc bine cu monetaru. Am niscai zacuscă și bere, iar de-o ciorbă pot să pun oricând.

  4. 19 picatura
    April 28, 2012 at 9:42 PM

    suntem alaturi de tine in greaua incercare prin care treci.
    (esti amabil sa precizezi si unde au loc parastasul, masa si dansul?)

  5. April 29, 2012 at 12:35 PM

    Zici că ești Popescu Mircea. Numai dumnealui ne cere bani ca să-l citim. Eu sunt liber azi și recunosc că te citesc în diagonală pentru că scrii numa prostii, deci ar trebui să plătesc la juma de preț. Bine, dacă stau să mă gândesc mai mult, nici tu nu înțelegi nimic din ce scriu eu, deci suntem chit și nu mai am de plătit niciun ban.

  6. 23 dan
    April 30, 2012 at 1:52 PM

    patru ani, patru luni, 2 saptamani si 3 zile? damn… mai tre sa astept 3 ani, patru luni, o saptamana si 2 zile 😦


M-a strafulgerat o idee

