26
Apr
12

Internetul si taxa de suge-o

Gata, sunt inapoi pe internet, prin marinimia RCS-RDS si a statului roman care ma lasa sa ma bucur de acest privilegiu.

Planul meu era asa:
1) Am nevoie de internet
2) In maxim trei luni vreau sa o tai

Din aceste motive am cautat un abonament la care sa nu fiu futut cand il intrerup. Acum sa nu fiu carcotas, conform unor informatii la asta n-as avea de platit decat 100 de lei ca sa-l anulez. De ce 100? Pentru ca: Suge-o! Asta e varianta optimista! O alta tuta de la aceeasi companie era de parere ca trebuie sa achit toate cele 18 luni de abonament. De ce optispe? Pentru ca e oferta!

Cum mi s-a parut cam piperata suma de 100 de lei am zis sa caut alternative, chiar si mai scumpe, numai sa ma simt si eu bine, si sa nu ma gandesc ca mai bine nu le mai dau nici un ban cand ma mut, si le zic si ceva de mama.

Aici concurenta e acerba:
1) Nextgen – de la astia am plecat si sper sa moara
2) UPC/Astral- Internet? Ce e aia? Fara cablu si telefon? Foget about it!
3) Mitnet – astia sunt baieti de treaba, desi mai scumpi, dar n-au router la mine in bloc, deci nu

Asa ca, sa imi traiasca RDS-ul si statul roman, si UE, aia care au bagat firele in pamant, si sa ma bucur eu de cele 18 luni de internet mega promotionale. Adevarul e ca pana la urma 100 de lei nu e o suma exagerata, ca costa si echipamentele alea ceva, nu ca asta ar avea vreo influenta asupra pretului, ca probabil sunt amortizate de 10 ani, dar asa psihologic. Si cum 100 de lei nu e o suma exagerata ma gandesc ca RDS nu o sa aiba vreo problema daca nu le dau nimic, asa din principiu.

What goes around, comes around!

0 Responses to “Internetul si taxa de suge-o”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

