11
Apr
12

Sex sells

Am avut neplacerea sa ma asez fix in fata unui televizor imens la ultima iesire la bere. In continuare televizorul exercita asupra mea o atractie cel putin dubioasa, poate si din cauza ca acasa nu mai am asa ceva de vreo cativa ani buni. Am o banuiala ca imi gadila un centru nervos mai feminin, ala care reactioneaza la chestii colorate si stralucitoare. Una peste alta m-am zgait obsesiv la el vreo jumatate de ora, in ciuda incercarilor mele disperate de a ma concentra la baut.

Programul difuzat era U ceva, un program d-asta de muzica, dar, din fericire, muzica difuzata nu venea de la TV, asa ca am putut admira netulburat valuri, valuri de domnite, imbracate sumar, care se frecau de tot felul de chestii. Am o oarecare banuiala ca oricum muzica era mai mult un efect secundar in aceste videoclipuri, asa ca am avut parte de o experienta aproape completa.

Cand eram mic si influentabil ascultam si eu chestii d-astea, dar daca ma gandesc bine curentul euro-disco nu prea prezenta mare lucru la capitolul sex. Nu tin minte decat vreo cateva domnite mai rasarite, dar poate e doar memoria care m-a parasit.

Acum in schimb totul e sex. Dar totul! Incep sa ma simt ca un ginecolog. M-am saturat de femei imbracate sumar care se unduiesc in toate felurile. Aici am mintit! Toate se unduiesc la fel, si anume in unduirea tipica a actului sexual salbatic, in pozitia caprei preferabil, ca e mai estetica. Am o vaga impresie ca o sa ajung sa fiu atras sexual de musulmance in curand, de la atata saturatie.

Eu inteleg ca sexul e o chestie importanta. Una dintre nevoile esentiale ale speciei, alaturi de mancat, respirat si rahat. De aia ma gandesc ca poate ar trebui sa se mai axeze lucrurile si pe alte nevoi. Am in minte o reclama foarte reusita la BMW prezentata de o oala mare de sarmale si o ceapa rosie. Sa fim seriosi, toti mancam de 2 ori pe zi, nu e ca si cum ar face cineva sex de 2 ori pe zi. In afara de profesionisti probabil. Si aia banuiesc ca, odata ajunsi acasa, asezati pe canapea, cu o punga de gheata pe organe, ar fi mult mai receptivi la oala mea de sarmale decat la inca o pereche de tzatze. Plus ca sarmalele nu pot fi contrafacute asa de usor.

Ce ziceti? Am dat peste ceva, sau ma aburesc singur? Ca o oala mare de sarmale aburinde mirosind a foi de dafin… mmmm… Isuse!… da-mi-o acum!… cu smantana! multa multa smantana!…. aaaaaaaa!

9 Responses to “Sex sells”


  1. 1 oamadetinichea
    April 11, 2012 at 10:10 PM

    Gata, șefu, sâmbătă dimineața punem sarmalele la fiert. Până la 12 miroase în toată casa.
    Oricum, io aș propune o soluție de compromis: și țâțe și sarmale. Mai un sfârc, mai o sarma. Dezmăț, nu alta! 😀

  2. 4 Radu
    April 21, 2012 at 1:09 AM

    Bre ori ai murit de la sarmale sau mielul ti-a dat cu copita in ombilic? Pe dinauntru zic. De ce nu mai scrii nimic?


M-a strafulgerat o idee

