10
Apr
12

Familia din casa mea

Bai mie imi place ca comunismul a dat apartamente la toata lumea. Nu exista roman care sa mai locuiasca la cort sau la tzara, dar banuiesc ca exista inca foarte multi care sunt uimiti cum de curge apa in WC cand apesi pe un buton.

Revenind la subiect, eu stau singur, dupa cum v-ati dat probabil seama din personalitatea mea fermecatoare. Am mai torturat eu asa ocazional cate un suflet nevinovat, tinandu-l in preajma, dar odata cu varsta nu prea mai ma lasa inima sa fac atata rau.

Cu toate astea exista o familie care parca locuieste cu mine. Sa-i zicem familia Disfunctionescu. Familia are trei membrii:
– capul de familie, genul de om care nu vorbeste mult, si pe buna dreptate, pentru ca pare cam prost
– muierea familiala, asta vorbeste multi si prost, dar n-o baga nimeni in seama
– odorul familiei, care cred ca n-are mai mult de 7 ani si e, evident, isteric

Ati zice probabil ca sunt fericit sa locuiesc cu asa o familie perfecta, si n-ati fi departe de adevar.

Din pacate nu stiu exact ce s-a intamplat dar ceva a intervenit in perfectiunea asta, probabil ca curva nenorocita l-a suparat pe ala micu, si cred ca si pe capul familiei, pentru ca pe la ora 2 a inceput un minunat circ caracteristic celor care locuiesc singuri in bloc.

Evident ca am incercat sa ii ajut sa depaseasca momentul dificil sugerandu-le cateva experimente sexuale noi, dar m-am oprit in curand, cand a inceput nazdravanul ala mic sa le sugereze si el pozitii noi, mai ales lu’ masa. Ce-i drept propunerile lui erau axate mai mult pe supt, din cauza varstei probabil. Oricum copilul are clar potential. In maxim 5 ani il vad sef de galerie. Curva nenorocita de masa o sa fie mandra de el, desi acum nu prea se inteleg.

Astea fiind spuse, si pentru ca stiu cum e sa te astepte o zi grea, si sa fii rupt de somn, am avut grija ca oamenii sa se trezeasca dimineata la timp, ca sa nu intarzie la servici sau la scoala, cu niste muzica in surdina. Cred ca in surdina ii zice cand nu prea mai auzi cu o ureche?

2 Responses to “Familia din casa mea”


  1. April 12, 2012 at 12:39 AM

    E minunat, Dex! Ce familie draguta, vezi, cei din familie se asigura ca nu te vei simti niciodata singur. Si tu esti un adevarat familist! :))
    Muzica in surdina e singura metoda de razbunare la care am apelat si eu pana in prezent. Insa ar trebui sa trec la urmatorul nivel.


M-a strafulgerat o idee

