08
Apr
12

NextGen 2: Internet din gaura curului

Sper din toata inima ca toti angajatii NextGen sa moara in chinuri. O epidemie de diaree sau un pic de ebola ar face minuni pentru linistea mea sufleteasca. Plus ca eliminarea acestor oligofeni din piscina genetica ar aduce numai beneficii lumii. Niste cretini care consuma degeaba resursele planetei. D-aia mor copii de foame in Africa, ca sa traiasca handicapatii de la NextGen.

O sa ma apuc sa-mi caut alt provider de net, ca nulitatile astea cred ca traiesc din comisioane de la Romtelecom. M-au costat telefoanele mai mult decat abonamentul. Spre sa existe concurenta in zona, sa nu fiu nevoit sa ma duc sa le dau foc la router sau sa ma conectez pe la vreun satelit rusesc.

Inca o data, mult foc si pucioasa pe toti angajatii nextgen, sa le ramana femeile sterpe si sa le avorteze vacile in sufragerie!

14 Responses to “NextGen 2: Internet din gaura curului”


  1. 1 lafeeblanche
    April 8, 2012 at 11:49 PM

    hihihi!

  2. April 9, 2012 at 2:25 AM

    Și cu cei 13 cm cum rămâne? 😀

  3. 7 Mitzaa Biciclista
    April 9, 2012 at 5:01 PM

    N-am auzit de ăştia în viaţa mea.

  4. April 9, 2012 at 6:11 PM

    eu zic să lași cei 13 cm că nu-s de nasul lor și să fugi cât te țin picioarele!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • April 10, 2012 at 9:30 AM

      Daca stiam ca cei 13 centimetrii au asa succes imi puneam numele la blog “13 centimetrii”.

      • April 10, 2012 at 3:50 PM

        cei 13 centimetri au succes dacă sunt „simpli și nearticulați”, altminteri nu se justifică schimbarea numelui blogului în aceiași 13 centimetri tot „simpli și nearticulați”!:))) – zic și eu, măi Dex-ule!….otherwise, dacă îi articulăm hotărât obținem o diferență semantică uluitoare – centimetrii menționați pot avea succesuri nebănuite!:)))))
        …ai net???…sper că nu!!!…n-ai fugit????…nu știu ce mai aștepți!!!:)


M-a strafulgerat o idee

