05
Apr
12

Cat e ceasu preasfintia ta?

Varianta unu: Stai o tzira tinere sa ma uit in reflexia de pe masa!
Varianta doi: Ptiu drace, imi shmanglira astia ceasu!

Se pare ca lu’ patriarhu Kiril de la rusi, i-au scos photoshopistii de la Patriarhia Rusiei ceasul in niste poze. Se pare ca i-a pedepsit Dumnezeu, ca au vrut sa intineze imaginea preasfintitului, si a pus reflexia de la ceas pe masa. Asta daca nu o fi vreo minune, caz in care o sa-mi atarn si eu la gat un deget de-al lui dupa ce o mierleste.

Dar sa presupunem, pana la noi stiri ca n-a fost o eroare? De ce sa scoti nene ceasu omului? Mai ales ca era o minunatie de ceas Brequet de doar 30.000 de EUR. Nu stiu sa va zic in ruble, imi pare rau. Oricum multe, multe ruble, semn ca Dumnezeul lu’ Mama Rusia isi iubeste destul de bine trimisul pe pamant.

Pe mine ma uimeste biserica, cat de bine se tine. Recunosc ca am o invidie deloc mascata fata de majoritatea religiilor. Vreau si eu sa imi pun o olitza de noapte in cap cu o piesa de sah in varf fara sa ma considere lumea oligofren!!! Sau o tulumba d-aia cu diamante si o rochie asortata ca celalalt mare aparator de suflete. Din pacate aceste mici placeri ale vietii sunt rezervate popilor si persoanelor cu probleme, adica femeile si copiii.

Papa a fost chiar amuzant in Cuba! Cica a militat pentru libertate!!! Sa mai zica lumea ca boshorogul n-are umor. Libertate dar sa nu mananci carne miercuri si vineri, sau in posturile mari, sau sa faci sex fara prezervativ, sau fara sa fii insurat, sau sa te indoiesti de existenta lui Dumnezu, sau sa nu dai bani la biserica as moara ala micu, Iisus de foame. Cred ca s-a spart de ras dupa discurs cu cardinalii, in timp ce se trageau de elasticele de la chiloti. Poti sa zici ceva? Viata e buna cand te iubeste Dumnezeu!

8 Responses to “Cat e ceasu preasfintia ta?”


  1. April 7, 2012 at 11:19 AM

    Vad ca ti-ai deschis magazin de antichitati! Imi primesti la vanzare niste diamante sa imi iau alt laptop? Sau un antivirus! Ca mi-a trimis ieri un plod un mail, l-am deschis si acuma virusul papa tot! E deja gras!

  2. April 7, 2012 at 12:26 PM

    @lafee deci virusul s-a încoronat papă.
    @dex
    vezi că unii din tribul jumăreledinpacificuldenordșimicroneziaorientală au nevoie de un șaman versat. și-au pus anunț și pe ejobs și pe bestjobs. Vezi să trimiți cu scrisoare de intenție.

  3. 5 picatura
    April 7, 2012 at 2:13 PM

    pe aceasta cale, tin sa te anunt ca interviul tau telapatic n-a ajuns la aia, insa undeva tot fu de folos, eu mi-am rezolvat problema! si-am rezolvat cu aceasta ocazie si alocatia plodului! in speta, am gasit sandale cu tocul aproape patrat! multumesc!

    PS daca mai insisti putin poate totusi gasesc si cu toc perfect patrat. multumesc.

  4. 8 picatura
    April 7, 2012 at 2:14 PM

    enfin…erata: telepatic


M-a strafulgerat o idee

