29
Mar
12

?

– Am un servici de cacat. dar e bine platit, si nu e cine stie ce de munca, asa ca n-are rost sa ma risc
– Am un servici misto, dar muncesc pe branci, 12 ore pe zi. Dar e ok, nimic nu e perfect pe lumea asta.
– Am o prietena misto. E frumoasa, e desteapta, dar n-o iubesc. Iubirea nu e totul in viata.
– Am o prietena super frumoasa, toata lumea ma invidiaza, dar e cam proasta saraca. Lasa ca nici eu nu sunt Brad Pit.
– Am o vila super aranjata. Pacat ca toata ziua ascult manele de la vecini. Asta e, macar am castelul meu personal.
– Am o cada plina de spuma de baie, am pus niste parfum misto, mi-am luat o sticla de vin. Pacat ca mi-a scapat o basina, dar nimic nu e perfect.
– Am un copil minunat. Pacat ca ma cert cu nevasta zi de zi. Asta e, toata lumea are diferente, e imposibil sa gasesti fix ce-ti doresti.
– Am un servici caldut. Imi ajung banii dar nu pun nimic deoparte. Asta e, daca as fi invatat la scoala as fi avut ceva mai bun.
– Am o viata lejera, am ceva bani, mama imi da de mancare, dar as vrea sa vad lumea. Dar e greu pentru un baiat de provincie sa realizeze asa ceva.
– Am 1 copil, n-am servici, muncesc 14 ore pe zi si banii mi-ajung 10 zile. Nevasta-mea ma bate la cap zi de zi. Macar acum am bani de bere.
– Am un blog. Cineva a citit pana aici si a reusit sa aprecieze maiestria mea de a incepe toate chestiile cu “Am”. Probabil nici gramatica n-a fost chiar criminala. O sa stau sa astept ceva comentarii, dau niste raspunsuri. Eu de fapt as vrea sa fiu mercenar in Africa, dar ar fi foarte cald, si ar trebui sa ma tarasc prin namoale si alte chestii nasoale. Asa ca mai bine ma dau destept aici.

8 Responses to “?”


  1. 1 oamadetinichea
    March 30, 2012 at 2:01 AM

    Ca să nu mai zici că sunt ușor de convins să citesc până la final acuma am citit doar finalu. Deeexule, nu știu cum să zic mă, îs beată, dar așa, mi-i taaare drag să citesc ce-ți trece ție prin mintea aia bolnavă. Și oricum nu-ți face grii de gramatică, ție nu ți se potrivește gramatica!

  2. March 30, 2012 at 8:37 AM

    uite mă, comentariu!

  3. March 30, 2012 at 8:39 AM

    uite mă, comentariu!
    chiar două, dacă apare şi primul, la care mi-a dat eroare 🙂

  4. March 30, 2012 at 6:28 PM

    @Dex
    Iata ca ti-am gasit o slujba mult mai palpitanta! Astia nu isi pun problema raporturilor adversative din fraze(conjunctia “dar”).

  5. 8 mi tu
    September 16, 2012 at 9:15 PM

    Am de toate. am citit. m-am laudat! suficient


M-a strafulgerat o idee

