27
Mar
12

Nextgen: internet din latrina!

Sa ma ierte al de sus, ca am zis cu gura mea, cu gura mea am zis, sus si tare! Am zis:

“Ba! In tara asta doar internetul merge bine! E o minune!”

Enter NEXTgen, noul meu provider de internet. Internet din latrina! Internet ca la usa cortului! Internet ca [DHCP timeout]zda!

Istoric vorbind, relatia mea cu NEXTgen a inceput in august, adica acum 8 luni. Iubirea a durat vreo doua saptamani, pana a picat netul. S-a rezolvat la trei zile dupa ce am sunat. Dupa aceea [TCP packet lost] dupa aceea lucrurile au intrat in normal. NEXTnormal! Fsat froward [Checksum fail] am ajuns cam la 10-11 plangeri ca nu-mi merge internetul, toate rezolvate in 1-2-3 zile. Bine ca am avut o luna gratis, ca sa nu pot sa le cer banii inapoi.

Ultima epopee, epopee, epopee [No internet connection] a inceput saptamana trecuta. Internet mort! Fiind antrenat de NEXTgen am apelat la inca 4576 de incercari de “ipconfig /renew” si 4320 de setat adresa statica (setarile de retea sunt intr-un fisier pe desktop)[Cable disconnected] ier pe desktop). Nimic!

Ziua 1:
Sunat seara, nu merge internetul!

Ziua 2:
Primit telefon pe buda la 11. Gasit bilet in usa: “Tehnicenii NXETgen v-au vizitat!”. Sunat seara iar. Programat la 7 seara.

Ziua 3:
Primit telefon la 11, in drum spre buda: “Noi lucram pana la 6!”. Sunat seara iar: “Echipa va veni sambata!”

Ziua 4:
Venit echipa, pus conexiune pe 10Mb: “Nu merge placa de retea pe 100Mb!”. Spus: “Ia conecteaza-te tu draga cu laptopu’ “. Echipa: “Mda, nici pe laptop nu merge la 100Mb.”. Plecat jumatate de echipa sa scoata cablul din router sa-l bage in alta gaura. Merge internetul!!!

Ziua 5:
Merge internetul!!!

Ziua 6:
Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]Merge internetul!!![No internet connection]

Ziua 7:
Pregatit penis pentru reclamatia nr.13cm la NEXTgen.

7 Responses to “Nextgen: internet din latrina!”


  1. 1 picatura
    March 28, 2012 at 8:26 AM

    daca vrei senzatii cu adevarat tari, incearca scurt un OPC. preferabil scris . nu oral. daca tot ai talent si inspiratie… mai castigi minim 2 cititori si o pwla in supliment pt necstigenii cu pricina

  2. 4 oamadetinichea
    March 28, 2012 at 6:45 PM

    :))) Vai Deeeex cât am râs, jur!
    Evident că nu de ceea ce ai scris ori de pățaniile tale. Ci de cei 13 cm! :)))


M-a strafulgerat o idee

