26
Mar
12

cum sa servesti sarmanii

O oarecare corporatie, in nici un caz aia la care lucrez eu, alta, complet diferita si fara nici o asemanare cu minunata corporatie care ma tine la sanul ei marimea CC, are o indelungata istorie de initiative caritabile. Ceva extrem de laudabil ar zice majoritatea lumii. Probabil o sa va ganditi ca m-am apucat de cauze nobile. In acest caz trimiteti-mi cati bani credeti voi de cuviinta si va asigur ca niste copii sarmani vor primi o sticla de tarie de cea mai buna calitate si o vizita la bordelul local.

Dar sa revenim la marinimoasa noastra corporatie! Anul acesta, pe langa alte evenimente, este nevoie de un voluntar… Stati jos? Sau tineti-va bine de ceva, ca asta e mare!

Este nevoie de un voluntar care sa le explice copiilor saraci in ce consta o nutritie sanatoasa!

Deci, un programator plin de bani, speriat de orice vietatea care misca pe pamant si in aer, si eventual fericit posesor de 7 alergii ciudate si 5 operatii, in scop profilactic, o sa ii invete pe copiii sarmani cum se mananca sanatos.

Maestrul: Bonne jur, sunt maestrul Jean De Moustard, angajat la corporatie, si am venit sa va povestesc cand, cum si cat trebuie sa mancati pentru a ajunge in forma ca mine cand o sa cresteti mari! Primele semne ale sanatatii sunt, bineinteles, chelia, burta, fundul cat mai mare si mai plat si dificultatea la urcatul scarilor.

Cea mai importanta masa a zilei este, cum ziceau grecii, micul dejun. La micul dejun puteti degusta un ceai bun, de preferinta englezesc sau indian, dar nu d-ala ieftin de la Plafar, ca aia sunt pl’afara! He! He! He! Noi programatorii suntem mai amuzanti. Pe langa ceiutz puteti consuma o felie, maxim doua, de paine de secara cu seminte si niste miere bio. Se mai poate adauga o banana sau un mar verde, pentru a completa aportul de vitamine.

La pranz as recomanda o salata de andive, sau poate chiar ceva mai traditional, adica o salata greceasca. Folositi ulei de masline, din masline, nu din pulpa, si , in nici un caz, nu puneti ulei de floarea soarelui ca nu face bine la colesterol. Daca ati avut o zi mai activa puteti adauga si niste carne de pui de tara, dar fiarta sau la gratar, in nici un caz prajita. Se poate pune direct in salata. Pentru varietate se poate alterna salata cu brocolli sau morcovi sote, de asemenea niste alternative foarte sanatoase si bogate in vitamine.

Seara nu e bine sa mancati decat in cazuri extreme, iar atunci o banana sau o portocala sunt de ajuns.

Acum sa aud de la voi! Voi ce ati mancat azi?

Copilul 1: Paine cu zacar!

Copilul 2: Un crenvusht!

Copilul 3: Paine cu ceai!

Maestrul: Ha! Ha! Ha! Foarte amuzanti sunteti mai copii! Era cat p-aci sa va cred! Ha! Ha! E buna asta, o sa moara astia la servici cand le povestesc. Acum va las, nu uitati ce v-am invatat, daca vreti sa ajungeti mari si puternici, sau, ma rog, mari si atat, ca mine!

Este ca va creste inima de bucurie? Si mie! Si nu uitati, acesti copii chiar au nevoie de ajutorul vostru! Orice oligofren poate ajuta! Eventual prin sinucidere.

Advertisements

8 Responses to “cum sa servesti sarmanii”


  1. 1 oamadetinichea
    March 26, 2012 at 8:08 PM

    La noi e cu donat sânge. Deși io-i bănui de niscai fetișuri pe șefii ăia străinezi și de aia le trebe sânge, nicidecum pentru bolnavi.

  2. March 27, 2012 at 8:24 AM

    nu le ştie programeciul, fructele nu se mănâncă drept desert, ci la măcar două ore după ultima masă şi în niciun caz seara – chestie de fermentaţie :))

  3. 6 picatura
    March 27, 2012 at 11:07 PM

    alta corporata cu fufe la marketing


M-a strafulgerat o idee

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: