22
Mar
12

cacat! ne-a mai plecat un hotz

Bai, e strigator la cer! Intai au plecat tiganii si batausii, dupa aia ciorditorii din autobuz, dupa aia ciorditorii de pe carduri. Acum pleaca, in pana mea, ditamai parlamentarii. Situatia a scapat complet de sub control.

In ritmul asta intr-un an, doi, o sa fiu nevoit sa-mi bag singur lama-n gat si sa-mi fur banii din buzunar. Sau mai de cacat, sa ma apuc sa-mi dau singur taxe si sa-i sparg singur prin firmele mele capusa.

Plus ca baiatul asta e si nevinovat, dupa cum se vede pe site. Nu ca aia de pana acum care recunosteau: “Da frate sunt vinovat! V-am furat pentru ca sunteti labagii si prosti. Si n-aveti ce sa-mi faceti!”. Asta saracul e urmarit de o conspiratie iudeo masonica si a fost nevoit sa se tireze pe ruta Ankara-????.

Semnele de intrebare sunt din cauza ca anchetatorii n-au apucat inca sa citeasca pana la sfarsitul biletului de avion. Oricum asta e mai putin important, pentru ca parasirea tarii nu a fost ilegala. Ilegala ar fi fost doar daca era vinovat, si el nu e, sau daca era o conspiratie mai de calitate gen PDL-PCR-URSS-Al Quaeda, ca asta iudeo masonica s-a prostit de cand sunt toti imbuibati de bani si faima.

Inchei aici, cu speranta sincera ca acest suflet nevinovat va scapa de aceasta adevarata tortura la care e supus. Caci, ce poate fi mai greu, pentru un roman, decat departarea de tarisoara lui draga?

7 Responses to “cacat! ne-a mai plecat un hotz”


  1. 1 sailorman
    March 22, 2012 at 3:12 PM

    Omu’ n-a furat destul ca sa-si permita sa faca puscarie in Romania asa ca a ales nemarginirea.
    Ce frumos suna asta “Deputat dat in urmarire prin Interpol”! Sau ” Judecator fugarit de mascati”!
    Sublim popor! Prin reprezentantii lui, of course.

    • March 22, 2012 at 3:31 PM

      Eu nu ma pronunt pana nu apare filmul.
      “Escape from Jilava”, cu Keanu Reaves: “Singurul parlamentar nevinovat din Romania este urmarit de teroristi pentru ca n-a tras apa la WC in sediul parlamentului!”

  2. March 22, 2012 at 6:36 PM

    hm, așa arată domnul? cam chelbos, cum îmi place mie, are și defecte majore că doar îi hoț, e plecat în caraibe deci se mai și plimbă. înalt o fi?

  3. March 23, 2012 at 7:07 PM

    :(((…ne ducem dreaqului de râpă..cu totul!…
    …uite!…ca să-ți alin suferința mă ofer să te asist la băgatu lămii în gât!…e o moarte onorabilă iar la acest seppuku te voi asista cu demnitate, separându-ți capul de corp! asta ca să fiu sigură că banii din buzunar îmi vor rămâne mie! ..deal?????

  4. 6 picatura
    March 27, 2012 at 10:55 PM

    na ca s-a ‘ntors! sa dea cu tifla… acu’ comenteaza!


M-a strafulgerat o idee

