20
Mar
12

Coana mare

Astazi, Coana Mare, a Marii Britanii, aniverseaza 60 de ani de cand a primit postul de suport oficial de palarii penibile. Cred ca marea ei contributie este ca a demonstrat ca atunci cand esti rege te poti imbraca ca un cur. Probabil d-aia l-a asasinat pe Gadaffi, ca ii facea concurenta. Nici nu ma pot gandi cum ar fi supravietui casele de moda conduse de orbi fara suportul familiei regale. Mii de orbi ar fi fost nevoiti sa stea, aproximativ, la colt de bloc, si sa incerce sa dea in cap la oameni, evident doar la aia care deschid gura.

Alta contributie importanta a avut-o la mentinerea pacii in Marea Britanie. Adica cine ar incerca sa atace Marea Britanie stiind ca, daca pierde, o sa piarda in fata unei mamai. Riscul e mult prea mare, ca si la bomba atomica. Cum mai poti scoate fata in lume ca terorist, sau rege, sau dictator dupa ce ti-ai luat papara de la o tara condusa de o babaciune imbracata in draperii si antrenata intensiv sa galgaie cantitati industriale de ceai pe la sindrofii.

Sa-i uram asadar: La multi ani! si sa ne bucuram ca, in comparatie cu ea, toti parem mai putin penibili.

4 Responses to “Coana mare”


  1. March 20, 2012 at 5:16 PM

    Ia uite aici cate draperii sfasiate!Si cati figuranti! Hihihihihihihih! Vreau eu brosa!

    • March 21, 2012 at 6:28 PM

      Dex, oricat ti-as parea de proata sau de naiva, trebuie sa accepti ca discursul Reginei a fost simplu si de bun simt. Macar acolo la ei unele lucruri sunt clare: un monarh, care isi cunoaste lungul nasului si limitele umane, de aceea apeleaza la consilieri, un Parlament, care nu e plin de manelisti si de oportunisti, niste institutii si niste sisteme consacrate si in evolutie de sute de ani. La noi totul e o continua surpare si o stupida uzurpare a tot si a toate. Am un frumos respect pentru armata britanica, iar Regina a omagiat aceasta oaste performanta. Cred ca nici acolo n-or fi toate rose-bombonne, dar nici ca la noi nu e! Sigur ca nu exceleaza in vestimentatie. Laptucile de la palarie sunt poate ridicole, dar daca e sa o compar cu doamnele noastre din politica romaneasca, in ochii mei ramane o doamna autentica. Apreciez iubirea pe care inca i-o poarta Printului Philip. Lasa-ma sa public discursul ei. Si asa nu m-am trezit decat eu sa comentez aici. Iar daca te deranjeaza, poti sterge. Multumesc, Dex!

      Discursul Majestăţii Sale Regina Elisabeta a II-a a Regatului Unit în faţa Parlamentului Britanic

      20 Martie 2012

      Lorzi şi Membri ai Camerei Comunelor,

      Sunt foarte recunoscătoare pentru Mesajul Loial al vostru şi pentru cuvintele generoase ale Lordului Speaker şi ale Domnului Speaker. Această măreaţă instituţie a fost în centrul vieţii ţării şi poporului notru de-a lungul istoriei sale. Ca Parlamentari, aveţi, ca şi inaintaşii voştri, un rol fundamental în legile şi deciziile vremurilor noastre. Parlamentul a supravieţuit a o piatră de temelie nezdruncinată a constituţiei şi modului nostru de viaţă.

      Istoria îi leagă pe monarhi cu Parlamentul, printr-un fir continuu de la o perioadă la alta. Aşa că, într-o vreme când ritmul normal, preţuit al vieţii este mai puţin atrăgător decât lucrurile ieşite din comun, sunt fericită să fiu doar al doilea Suveran care sărbătoreşte Jubileul de Diamant. Ca şi astăzi, a fost un privilegiu pentru mine să mă adresez vouă în timpul Jubileelor de Argint şi de Aur. Mulţi dintre voi aţi fost prezenţi acum zece ani şi unii vă veţi aduce aminte de momentul din 1977. De la Încoronare, am fost un vizitator obişnuit al Palatului Westminster şi, la cea mai recentă numărătoare, am avut îndatorirea plăcută de a trata cu doisprezece Prim Miniştri.

      În acest răstimp, am putut observa că experienţa unei vârste venerabile poate fi un ghid redutabil, dar nu şi o cerinţă pentru succesul într-o funcţie publică. Sunt de aceea foarte bucuroasă să mă adresez multor Parlamentari tineri cât şi celor care aduc o vastă experienţă activităţii noastre esenţiale şi naţionale. În aceşti ani ca Regină a voastră, susţinerea faţă de familia mea a fost, de-a lungul generaţiilor, nemăsurabilă. Prinţul Philip este, cred, binecunoscut pentru refuzul oricăror complimente. Dar de-a lungul timpului a fost un sprijin şi ghid constant. El şi cu mine suntem foarte mândri că Principele de Wales şi alţi membri ai familiei noastre călătoresc în numele meu în anul acestui Jubileu de Diamant pentru a vizita toate Regatele Commonwealthului şi unele dintre celelalte state din Commonwealth.

      Aceste turnee internaţionale sunt o amintire a apropierii noastre strânse de Commonwealth, care cuprinde aproape o treime din populaţia lumii. Propria mea asociere cu Commonwealthul m-a învăţat că cel mei important contact dintre state este cel dintre popoarele lor. O organizaţie dedicată valorilor clare, Commonwealthul a prosperat şi a crescut promovând şi protejând acel contact.

      Acasă, Prinţul Philip şi cu mine vom vizita sate şi oraşe în susul şi în josul ţării. Este speranţa mea sinceră că Jubileul de Diamant va fi o ocazie pentru ca oamenii să vină laolaltă într-un spirit de bună vecinătate şi de sărbătorire a propriilor comunităţi locale.

      Sperăm de asemenea să sărbătorim serviciul profesionist şi voluntar oferit spre binele public de milioane de oameni din întreaga ţară. Ei sunt sursa susţinerii esenţiale a vieţii şi bunăstării celorlalţi, uneori nevăzuţi şi trecuţi cu vederea.

      Şi, reflectând la serviciul public, să fim din nou atenţi la sacrificiul şi curajul remarcabile ale Forţelor noastre Armate. Mult s-ar putea să se fi schimbat în aceşti şaizeci de ani, dar curajul celor care îşi riscă vieţile pentru apărarea şi libertatea noastră a tuturor rămâne neştirbit.

      Relaţia pozitivă cu Parlamentul de care m-am bucurat s-a întins pe mai mult de trei mii cinci sute de Proiecte de Lege pe care le-am promulgat. Sunt deci foarte mişcată de darul superb aflat în faţa mea, susţinut cu generozitate de mulţi dintre voi. Dacă acest vitraliu superb va face ca măcar un plus de culoare să strălucească asupra acestui străvechi loc, voi fi fericită cu asta. Aici ne reamintim de trecutul nostru, de continuitatea istoriei noastre naţionale şi de virtuţile răbdării, inovaţiei şi toleranţei care au creat-o. Am fost privilegiată să fiu martoră la o parte din această istorie şi, cu ajutorul familiei mele, mă dedic din nou serviciului măreţei noastre ţări şi poporului său acum şi în anii ce vor veni.
      (sursa, blogul Principelui Radu al Romaniei)

  2. 3 sailorman
    March 21, 2012 at 7:10 PM

    Long Live The Queen!
    Intamplator sau nu, sint un mare fan . Poate si pentru ca actuala mea “resedinta” este RMS Queen Elizabeth 2. Si mi-am facut si poza cu “mamaia”.


M-a strafulgerat o idee

