16
Mar
12

Eu cred ca nu am blog

Tot vad discutii pe la blogeri pe tema: Care e cel mai ciumeg blog!?!! Care e hal mai meserias bloger? Cum sa ai succes cu blogul?

Am stat si-am meditat in tramvai, ca nu se vedea macar un crac interesant, si ma plictiseam, si am ajuns la concluzia ca eu e posibil sa n-am blog. Ca daca as avea blog as vrea si eu sa fiu bloger. M-as oftica pe aia care tarasc curentul blogeresc in latrina. As dezbate calitatile pe care trebuie sa le indeplineasca un blog, sau un bloger, in secolul 22. As cauta si eu succesul.

La mine pe cheatia asta care nu e blog, e fix ca la mine in viata: Habar nu am care e ala succesul! Banuiesc ca masura standard e lungimea totala a penisurilor citiorilor plus greutatea tzatzelor cititoarelor. Din pacate asta e greu de calculat, asa ca, probabil, majoritatea vor doar cat mai multi cititori. Eu ma gandesc: De unde maica? Daca eram vreun personaj popular eram prea ocupat cu campania electorala, sau imi sortam invitatiile la menage a trois. Ce as putea eu sa fac sa am mai multi cititori? Si de ce?

Eu nu caut vreo confirmare ca sunt destept, viril sau viitorul Shakespeare. Eu scriu pentru ca ma plictisesc, si pentru ca-mi place sa scriu. Intr-adevar e nasol cand scrii si nu primesti macar un “Like”, dar, de la 2 cititori in plus, parca nu ma simt chiar asa inutil. Ce rahat as face cu 500? Nici n-as mai tine minte care cum e. As fi ca predicatorul din piata publica, vorbind la o gloata.

Stateam intr-o zi si ma gandeam: Bai, pe mine ma citesc mai mult alti blogeri. O fi vreo chestie d-asta ca polimedia unde dai cu click-ul ca sa iti vina si tie cineva pe blog? Si daca nu dau cu click, n-o sa mai vina persoana respectiva la mine? Inca nu m-am prins, dar oricum n-o sa dau cu click daca nu-mi place ce scrie acolo. Poate ca omul are blog despre goblenuri, acu, daca el ma citeste pe mine, trebuie sa ma apuc si eu sa comentez despre goblenuri? E cam absurd. Plus ca pot sa-mi placa comentariile omului, ca doar nu e saracul uni dimensional sa manance, viseze si sa futa goblenuri. Poate are si el pareri despre alte chestii, dar n-are chef sa scrie despre ele.

In concluzie asta nu cred ca e un blog. Adica n-are un scop, n-are un public tinta, n-are un brand (in afara de brandul meu de culturist), n-are reclama sau campanii, si n-are promovare. N-are promovare de lene, nu ca nu m-as bucura daca vad ca vin mai multi oameni p-aci. De fapt chiar ma uit la statistici, ca e ca un joc, si imi place cand am mai multe vizionari, dar nu asta e scopul. Scopul e sa pot eu debita chestii care mi se par interesante, din pur egoism, sa ma simt eu bine si destept. De fapt, daca ma gandesc bine, cand scriam pe Yahoo 360 nu cred ca am avut mai mult de 10 cititori primele 3 luni, dupa care am sarit spectaculos la 11. Probabil e ca si cu sexul, conteaza cum ai inceput, daca ti-ai pierdut virginitatea intr-un gard nu ti se pare nimic special, daca ti-ai pierdut-o din dragoste, ca romanticu, o sa ramai pampalau pana mori. Probabil singur.

16 Responses to “Eu cred ca nu am blog”


  1. March 16, 2012 at 8:24 PM

    Dex, stiu ca nu te bucuri ca eu scriu prima! Asta e! sunt cu trancaniciul pe capul tau. Tu scrii de plictiseala, eu citesc de plictiseala. As scrie cate ceva la fiecare articol al tau, dar pentru ca eu consider ca e un blog cu niveau, nu indraznesc, fiindca nu vreau sa iti stic faima! Daca vrei iti fac publicitate,insa eu cred ca notorietatea nu e de bon ton. Lasa asa, putin, dar bun! Se apropie ziua ta, sefu’, dai de baut? Eu vin! Nu-ti promit menage a trois!

    • March 17, 2012 at 1:39 AM

      Sunt uimit, si flatat, sa aflu ca am faima! Eu credeam ca baietii care stau in canalul din fata blocului sunt aurolaci, dar, acum, ca mi-ai zis, e posibil sa fie impresari de la Hollywood!

  2. 3 picatura
    March 16, 2012 at 8:34 PM

    estimezi ca, nu maine-poimaine intrucat e we si e mai putin probabil tramvaiul, daca vei vedea un crac interesant, devii mai ‘optimistic’?
    da’ daca o iei pe jos? cu troleibuzul?

    • March 17, 2012 at 1:41 AM

      Din pacate nu am descoperit algoritmul de crestere al cracilor pe metru patrat. E la nimereala, azi e crac, maine nu e crac. Poimaine poate sunt chiar doi craci intregi. Este unul dintre misterele stiintei, langa bosomonul lu’ Higz.

      • 5 picatura
        March 17, 2012 at 9:50 AM

        cred ca e momentul sa schimbi putin abordarea! pana acum am discutat despre miscare. ia incearca punctul fix! Mon amour, ….ia stai …esti in Bucuresti? (dupa lecturi suplimentare, pare ca da)…., cum spuneam Mon Amour , acolo unde se varsa Eminescu In Dorobanti, in crucis cu hotelul Dorobanti (Howard).. ofera o generoasa priveliste a intersectiei si a celor 2 intrari Eminescu di Dorobanti, de la ASE.
        daca nu si nu, exista alternativa: te bag in bibilografie la ciclul I si la master. si le dau si studiu de caz. da’ asta nu e rapida
        pana atunci poti miza pe 2*tztz si la mine, minim 1 an. craci nu-ti trimet. ii uzitez la deplasare.

  3. March 16, 2012 at 9:44 PM

    io nu-ți pot garanta succesul cu greutatea mea în țâțe că n-am:)…un neuron, doi îți acord pentru că îmi place că n-ai blog și că ești slobod la gură și pe șleau…nici io n-am blog și mă plictisesc de mor:)…Eh, uite, mă ambiționez și folosesc un alt treilea neuron pentru a apăsa butonul de „laic”!..
    Succesuri multe!:)

  4. March 16, 2012 at 10:00 PM

    Io like nu dau c-am oroare de like-uri de la feisbuk. Mai bine-mi ceri o bere. Și te mai pot ajuta cu ceva: dacă te-apuci să cântărești la țâțe poți să consideri c-ai în mine 2 cititoare, ba chiar 2 jumate. Și am impresia că și Mița te poate ajuta la capitolul ăsta. Deci ar fi 5 în 2. Gata, se cheamă că ești blogăr cu atâția cititori!

  5. March 16, 2012 at 10:44 PM

    Daca vrei commenturiu fa un blog in Engleza. Cultura civica romaneasca reprezinta o anti-teza a commenturilor.

    • March 17, 2012 at 1:47 AM

      Cum ziceam, aveam vreo 10 vizionari pe Yahoo360 in engleza. Cred ca era in engleza, fiindca m-am imprietenit cu o gasca de americani. Prefer romanii la discutii oricat de prostesti. Americanii sunt mult mai indoctrinati.

      • March 17, 2012 at 11:05 AM

        Totdeauna Romanii au crezut ca stiu mai multe ca altii. Realitatea insa vorbeste de la sine. Probabil doar Albania mai e in spatele Romaniei in Europa. Iar la nivel mondial ce sa mai vorbim……..
        “Americanii” e un termen foarte vag spus. Sunt o gramada de “tari” diferite in SUA.

  6. March 16, 2012 at 11:26 PM

    Mamă ce școală ai frate Dex ! Doar te-ai plâns nițel, și ce subtil, în treacăt, de lipsă țâțe și craci și uite….
    Să împrumuți și la fratele Bob manualul asta …. se pare că teoria funcționează.

    Plus aluzia cu goblenul … magistral.

    Ești tare frate Dex !

    Ca să mă exprim așa … goblenul meu are 1,70, blond, ochi albaștri și mărimile 91,61,91 … poate ai vreo rețetă gata încercată …

    • March 17, 2012 at 1:50 AM

      Sa mor domnule Bob daca nu merge schema asta! Un pic de sentimentalism, un pic de goblenuri, niste cuvinte mai ciudate din dictionar, si sar femeile pe mine ca purecii din bazme. De fapt, de cand am publicat articolul asta zbarnaie telefonul incontinuu.
      Respect pentru goblenul tau, eu mai mult de 90,60,89 n-am reusit. Cred ca andreaua este cam mica. Poate din bucati iese ceva…

  7. March 23, 2012 at 10:57 PM

    La multi ani, Dex! Cred ca e ziua ta! Iti doresc ce-ti doresti, dar, in primul rand, acea iubire rascolitoare. Sa vina ea la tine! Sub carapacea ta, acolo de unde tie nu iti prea place sa iesi. Am sa zic Cling! De cate ori pot ca sa ai parte de asta! Chiar daca nu ma incadrez in structurile blogului tau, imi place sa vin adesea, prea adesea, adica la 5 minute diatanta. Ai un umor incredibil. M-ai facut sa rad cu lacrimi de cateva ori si sa plang cu sughituri de alte cateva ori. Iti las tie pana de gasca din pilota mea. Dar azi am sa iti ofer si o imbratisare calda si duioasa chiar daca e doar vituala.La Multi Ani, Dex! Sa scrii! Sa scrii orice iti trece prin minte! Daca ti se pare deplasat, sa stergi! Imi pare rau doar ca te-ai ascuns asa de bine si nu te-au gasit comandourile mele. La Multi ani, Dex, ce conteza daca nu e ziua ta? O urare e oricand binevenita chiar daca e de la Mucea Fratele Miresei! Pupici si sclipici!


M-a strafulgerat o idee

