13
Mar
12

Hipsteriti baieti!

Ca orice clasa disfunctionala de mijloc, si clasa noastra are pasiunile ei standard. Azi m-am gandit subit la cateva metode de hipsterit foarte utile pentru ambele sexe.

Arta fotografica

Castigi peste 20 de milioane, sau esti frumusica si prietenul tau castiga cat trebuie (ca stiim cu totii ca femeile sunt sub ajutor social permanent)? Imposibil sa nu fii muscat de pasiunea pozaritului. Musai sa-ti iei un aparat, de ultima ora, cu obiectivul mai mare decat penisul familial. Foarte important sa fie de ultima ora, altfel talentul tau exceptional va fi ingradit. Dupa aia tot ce trebuie e sa faci poze din unghiuri cat mai dubioase la lucruri cat mai dubioase cum ar fi flori, fire de inalta tensiune sau tarabele de la piata. De aici succesul vine singur. O sa ai o viata de vedeta inconjurat de ceilalti daltonisti insipizi loviti de aceeasi pasiune. E arta? Normal ca e! Pozaritul loveste de obicei in oamenii aia care se duc la teatru, in loc de film, ca teatrul e arta. Inca mai astept as vad un sensibil d-asta ca renunta la Cannon si se apuca de pictat.

Sanatatea vesnica

Ar fi realmente pacat, pentru lumea asta, sa ne parasesti fix acum cand lucrezi la corporatie si duci o viata minunata, si extrem de utila pentru societate. Ca tu vrei sa traiesti pentru eternitate e partea a doua. Teoria e asa: nu conteaza ca stai 18 ore pe scaun, ori la munca ori in masina/autobuz, sau ca esti obez si n-ai alergat niciodata, sau ca ti-ai scos ambii rinichi, daca mananci sanatos o sa traiesti 1000 de ani. Plus ca sperma e mai transparenta. Molfai paine plina de seminte si urme de paie? Esti pe drumul cel bun. Bagi salate, eventual de telina, broccoli sau andive? Mai ai 79 de ani de tinerete de la mine cu dedicatie. Si era sa omit, nu uita sa spui la toata lumea cat de sanatos mananci tu si cum o sa-ti supravietuiasca toate cele trei barbi minim 1000 de ani.

Vacantele exotice

Bai cum a fost in Peru! Sau sa nu mai zic de Malaiezia! Sau Bolivia! Insulele Coorpul? Exceptional! Mancarea? Noi ne-am luat de la supermarket ca era mai ieftin! Pai n-am fost decat intr-o excursie organizata, ca sa mergi asa singur era periculos. Am stat mai mult la hotel, ca aveam tot ce ne trebuie, piscina, restaurant, si un pedofil care distra copiii. Oamenii? Astia de la hotel vorbeau toti engleza, restul nu stiu, dar pareau cam nespalati, am stat departe de ei. Eu am baut bere ca era gratis, aveau si astia nu stiu ce bautura de-a lor, dar n-am incercat, ca mie nici tuica nu-mi place. Dar sa vezi obiceiuri ce au, nu-ti vine sa crezi. Am fost cu ceilalti 200 de turisti la un restaurant si ne-au aratat fix obiceiurile lor, intr-un spectacol d-asta! Exceptional! Mi-am luat 4 tricouri, sa vin maine cu ele sa ti le arat! Ce misto a fost ma! Alta lume, iti zic!

12 Responses to “Hipsteriti baieti!”


  1. March 13, 2012 at 9:54 PM

    Sefu’, eu am nikon 700D! Ha!Si am pozat papadii!

  2. March 13, 2012 at 11:52 PM

    Amatori ! Sper sa nu va suparati ca va spun. Eu am un Nikanon douajde milioane esics. A costat cat un ferarri de epoca. Da face poze la saispe milioane da picseli si le pune direct pe feisbuc cu cinspe mii da laicuri incluse. E un mast daca frei sa iei premiu pulitza. Are teleobiectiv cu HBO gratuit si casuta da imeil cu nshpe gigi inclusi. Stie sa faca singur poze tip paparati. Si multe alte chestii pa care nu vi le spui ca ie secret profi.

  3. March 14, 2012 at 10:19 PM

    da’ dacă io fac turism de bere adică pe unde merg neapărat tre să gust și niscai bere de-a lor se pune la hipstereală? 😀

  4. 12 Mitzaa Biciclista
    March 15, 2012 at 8:18 AM

    Da, dar numai dacă arunci în halbele de bere şi nişte pahare cu rom 😀


M-a strafulgerat o idee

