06
Mar
12

Circulatia rutiera

Circulatia rutiera e cel mai bun exemplu al beneficiilor spalarii pe creier. Nu ca as fi eu ala care promoveaza spalarea pe creier, cred ca din contra, dar iata ca exista si probabil mi-a salvat viata de nenumarate ori.

Ganditi-va ca majoritatea conducatorilor auto sunt aia carora nu le-ati da sa va tina lumanarea pe patul de moarte, de frica ca o sa va dea foc la casa. Nu stiu daca exista un criteriu mai lejer decat asta care te face sa iei carnetul. De fapt, am vaga impresie ca jumatate dintre posesorii de carnet au dificultati in a baga pupaza la scorbura din primele 112 incercari. Poate n-o fi adevarat, dar eu tot sper ca nu se inmultesc.

Masina e ca internetul: esti om normal pana te sui in ea, dar cum te-ai suit ai -50 la IQ si incepi sa te crezi Zeus, idolul femeilor sterpe si/sau neprihanite. Cate din lucrurile pe care le faci in masina le-ai face daca ai fi pe jos? Sau la fel si cu internetul? Nu poti sa realizezi complet intelepciunea acestor vorbe pana nu te plimbi ca mine cu un Renaul 5 prin Bucuresti. O sa vezi atunci si cat chef ai sa bati oamenii, si cat de civilizati devin purtatorii de masini, dupa ce te-au claxonat 1 kilometru, ca de, esti sarac, si umblii cu o gioarsa de masina, cand te opresti in paralel cu ei la stop, si ii injuri de mama, sau ce-ti pica mai aproape.

Revenind la subiect, circulatia auto e un sport extrem in care mii de oligofreni fenteaza moartea zi de zi, pentru ca au fost invatati sa opreasca la un semnal color. Sa ne traiasca Pavlov si cainele lui maltratat pentru aceasta descoperire. Daca stai sa te gandesti este uimitor cum din atatia prosti nu trece unul pe rosu ca sa te faca si pe tine si masina praf. O sa ziceti ca sunt putini, adica e putin probabil. Eu as zice ca daca treci de 10 intersectii in fiecare zi, adica 10* 365 pe an, adica 36.500 de intersectii in zece ani, cu 2 benzi pe sens, adica 4*36.500 de ocazii ca un idiot sa treaca pe rosu, ar trebui a te rogi zilnic la zeul soselelor.

Daca ma gandesc mai bine cred ca micul meu calcul ajunge sa se pupe cu statistica de accidente rutiere. Din pacate fiecare oligofren e protejat de o tona de metal, ca altfel statistica ar scadea drastic de la an la an.

Hmmm.. cred ca ar trebui sa imi fac o afacere care vinde armuri pentru pietoni!

1 Response to “Circulatia rutiera”


  1. 1 La Fee
    March 7, 2012 at 8:46 AM

    Ay, Dex, nu te mai plange ca ai doar Renault 5! Eu am doar o umbrela cu propulsie magica!(daca imi iese magia!)
    Daca deschizi firma de armuri, sa faci si service de specialitate, ca peste mine dau des masinile, bashca faptul ca dau prin gropi!


M-a strafulgerat o idee

