05
Mar
12

discutii la birou

Fratilor, m-am saturat fratilor de toate discutiile astea fara nici un subiect, aceleasi cacaturi plictisitoare zi de zi, an de an, anotimp de anotimp. Daca mi-ar fi zis mama ca masturbarea te face sa devii un oligofren care nu poate debita decat banalitati, pe cuvant ca n-as mai fi pus mana pe bijuteriile de familie decat cu servetelul, ca unul pe care il stiu eu.

“Vai ai venit din concediu!? Unde ai fost?”
“In Grecia!”
“Si cum a fost?”
“Exceptional!!! Extraordinar!!! Nemaintalnit!!! Stai sa-ti povestesc 30 de minute despre cat de soare si cat de nisip era!”
-dupa o juma de ora-
“Si aia mica, Taenia, nu Enterobia, ii zice lu’ bunicasa:”Vai ce albastra e apa!” Pe cuvant, nu-ti vine sa crezi cata inteligenta la 13 ani!”
-inca juma de ora de idiotenii-

Evident discutie de viermi inelati cu cosuri pe fatza. La niste oameni normali, ar fi fost o discutie normala:

“Vai ai venit din concediu!? Unde ai fost?”
“In Afganistan! La plaje!”
“Si cum a fost?”
“Pai ploua si era cam intunecat ca ardea o sonda langa mine, asa ca m-am distrat agatandu-mi doi crabi de sfarcuri si bagandu-mi un arici de mare in cur. M-au dus muisti la spital si mi l-au scos, oricat m-am luptat. Cica e interzis sa iesi din tara cu animale marine!”
“Si la un moment dat, Lucifer ala micu, fratitu adica, ca cu mata am fost, ii zice lu’ bunica-sa, ca noi asa mergem ca oltenii, cu toata familia, si la veceu: “Auzi babo, bine ca nu ai facut din tata un retard ca ala din discutia anterioara ca, sa moara ce-am mai scump, il taiam cu lama in somn!”. Asa-i ca e incredibil de destept la 3 ani, mai ales tinand cont ca am incercat sa-l arunc la WC cand avea 2 luni?”
“Si daca mai pui intrebari cretine te duc in suturi pana la HR pentru ca mi-ai distrus productivitatea!”

Simplu si la obiect.

THE END

 

9 Responses to “discutii la birou”


  1. March 5, 2012 at 8:50 PM

    Zau as vrea sa comentez da inca nu fusai in concediu.
    Da mâine-mi las urechile la bancomatu da kafea si va tin la curent. Sper sa prind un sobekt mișto cu mol si klub.

  2. March 5, 2012 at 9:59 PM

    Băi, deci tu zi mersi! Io lucru în mediu cu muuulte femei, trebe să stau toată ziua să ascult discuții despre genți, pantofi cu toc și replici de genul „vai, ce m-am plictisit!”, „tu ce mănânci azi la prânz?”, „dar ce cercei drăguți ai, de unde i-ai luat?” și multe alte lucruri care m-au făcut să-mi ascut pixurile să le pot folosi drept arme albe la nevoie. Da între timp mi-a albit mie păru-n cap!

  3. March 9, 2012 at 12:31 PM

    Auzi, urâtule? Da ţie cine ţi-a spus că oltenii merg la veceu numai împreună cu toată familia?
    ei lasă, nu vii tu la Craiova, că vezi tu pe naiba 😛


M-a strafulgerat o idee

