01
Mar
12

Raiul

Avertisment! Se apropie ziua mea asa ca pentru o perioada de vreo doua luni va puteti astepta la: subiecte din ce in ce mai sumbre, multe discutii despre viata si moarte, crize, aberatii, tot felul de promisiuni facute la betie, urmate de resemnare, depresie si revenirea la normal. Cu alte cuvinte continutul blogului nu se va schimba deloc.

Acum despre Rai! Dupa inevitabila moarte violenta, prin care vom da coltul majoritatea, unii dintre noi vor ajunge in Rai! As vrea sa ii intreb pe acestia ce mama dracului este raiul asta?

Cercetarile mele sumare, impreuna cu vagile cunostiinte despre subiect care mi-au fost impregnate cand eram inca necugetator, spun ca Raiul este, cu cuvintele mele:

Un loc minunat unde oamenii, reconstruiti complet dupa matrita originala, adica fara handicapuri sau boli si cu penisuri sau sani imensi, traiesc impreuna cu Dumnezeu si cu ingerii, si cu restul de animale ceresti mai putin cunoscute. Nu mai exista boli, nici tristete, foame sau sete, nu mai exista moarte, toata lumea traieste vesnic si in totala armonie. Toata treaba va fi guvernata de Iisus pe post de rege.

In primul rand trebuie sa remarc ca am fost cu totii la o aruncatura de bat de acest ideal. Mai tineti minte? Conducatorul iubit, pacea, fericirea, toti oamenii egali, abundenta, holdele inalte cat elefantul? Si toate astea chiar aici, aici in tarisoara noastra scumpa. Inca un motiv in plus de al ura pe tanarul revolutionar Ion Iliescu care a distrus acest aranjament perfect.

Dar sa lasam trecutul, si sa ne gandim la viitor. In Rai se pare ca fiecare e fericit. Aici e vad doua posibilitati:

A) toti oamenii sunt la fel, eventual conectati la un tub mare prin care curge fericire (banuiesc ca nu trebuie conectati si la canalizare, presupun ca in rai nu mai exista rahat)
B) toti oamenii sunt diferiti si primesc ceea ce isi  doresc

Cum varianta A) este de-a dreptul trista pentru mine o sa extind doar varianta B).

Internetul m-a invatat ca pe lumea asta exista o multime de oameni a caror fericire este imposibila simultan cu a mea, in imediata mea apropiere. Sa presupunem ca un om are niste fetisuri legate de flatulenta spre exemplu. In acest caz este clar ca, eu unul, va trebui sa stau la o distanta respectabila pentru a putea fi fericit cu treaba mea. Asta inseamna ori ca fiecare ajunge, pana la urma, sa stea la o distanta apreciabila de ceilalti, eventual cu iubirea vietii lui, ori ca se vor forma niste grupuri, grupulete de oameni care au fix aceleasi preocupari, nici mai mult nici mai putin. Grupuri de clone perfecte, pentru ca si fericirea fiecaruia sa fie perfecta.

Si ca tot mi-am adus aminte de iubire, ce se intampla cu triunghiurile amoroase? Sau patrulaterele? Hexagoanele? Octogoanele? Ca ma gandesc ca nu pot toti 8 sa aiba aceeasi femeie, decat in cazuri destul de rare, in care si ea e innebunita dupa acest aranjament. Daca nu probabil ca la fericitii pierzatori le extirpeaza o bucata de creier, ca sa poata sa fie fericiti. Dar daca o luam asa puteau sa extirpeze la toata lumea si ajungeam la varianta aia A) gen Matrix.

Va zic, ar fi trebuit sa existe o descriere mai clara a raiului, ca eu unul nu sunt convins, am impresia ca au un departament de marketing cam incompetent, lucru destul de ciudat, tinand cont de marketingul excelent pe care l-au avut cu celelalte lucruri, inclusiv iadul. Eu unul parca nu m-as arunca asa, fara un contract clar, la o eternitate in care sa ma trag de chiloti cu ingerii si sa ma uit la Dumnezeu cum sta pe tron si o freaca toata ziua, ca mare responsabilitate banuiesc ca n-o sa mai aiba, cu toata fericirea si perfectiunea din jur.

 

2 Responses to “Raiul”


  1. March 1, 2012 at 8:00 PM

    La Matrix m-am gândit și io când ai zis de varianta A.
    Însă io am altă problemă: ai zis că eram cât se poate de aproape de Raiul ideal fără sâni uriași și penisuri la fel pe vremea conducătorului iubit. Adică tu vrei să spui că atunci nu erau femei țâțoase? Aș fi fost trimisă la canal din cauza sânilor doar pentru că trebuia să fim toate cu busturile de dimensiuni asemănătoare? Io-s născută în 84, deci nu cunosc asemenea finețuri ale acelor vremuri 😀

    • March 1, 2012 at 8:05 PM

      Cred ca asta e diferenta, comunismul nu-ti oferea operatii sa-ti maresti/ micsorezi partile componente. Ce vrei, tara de rahat, Rai de rahat. Dar nu, sanii mari nu erau interzisi.


M-a strafulgerat o idee

