27
Feb
12

morti pe banda rulanta

Tot caut pe Google cazuri de oameni morti pe masina aia satanista de alergat. Nu prea am gasit mare lucru, asa ca tare mi-e ca o sa fiu primul care a mierlit-o din cauza asta. Scrieti in pana mea si voi un articol pe internet ca sa avertizati oamenii. Deci, dupa 1 an, groso-modo de tras de fiare, am realizat ca 10 minute, egal 1.5 km, de alergat pe banda ma scot din uz o zi intreaga. Ma doare inima si acum, daca nu cumva e splina, ficatul, sau alte organe pe care le-am batjocorit de fiecare data cand am avut ocazia.

Cred ca pentru un privitor oarecare sunt o imagine patetica. De la distanta ai zice ca ma tin destul de bine, dar cand cobor dupa cele 10 minute de banda, aruncand transpiratie prin toti porii si gafaind ca un buldog care tocmai a babardit un ogar, probabil ca iluzia se disipa destul de rapid. Plin de tupeu am mai continuat si antrenamentul de forta, lucru care probabil mi-a provocat deja leziuni mortale ale organelor interne. Ca sa nu mai vorbim e leziunile mortale asupra ego-ului meu, care si asa a avut meningita cand era mic si e cam sfrijit.

Evident ca nu o sa cedez, mai ales acum cand si Oama se inscrie la programe de aerobic. Ce ma ingrijoreaza e ca o sa mor ca Iisus la 33 de ani, sper sa nu cumva sa mor si evreu, ca asta mi-ar distruge complet mostenirea. Sau mai grav, sa se faca si un cult d-asta in jurul meu care sa zica ca am fost virgin, cum i-au facut-o lui Iisus. Sper ca vreo fosta prietena mai marinimoasa, sa dezminta acest mit, si sa recunoasca, ca desi o am mica, si poate, tehnic vorbind, nu se considera sex, macar m-am straduit.

O alta problema a probabilei mele treceri in lumea celor vesnic beti, este ca asta mi-ar confirma ca nu sunt ipohondru, dar, din pacate, mult prea tarziu pentru a ma bucura de victorie. Asta ar face ca sufletul meu sa nu fie multumit si sa bantuie fara rost persoane sperioase care se muta in apartamente comuniste din anii 50. Dar macar este posibil sa mai vad ocazional femei dezbracate,un lucru care in viata actuala mi-a cam scapat.

Mai exista si o anumita indoiala in toata povestea asta. Indoiala nu e daca vreau sau nu vreau sa scap de burta si tzatze, indoiala e ca, nu stiu cum sa zic, poate unii oameni nu sunt facuti sa fuga. Poate unii oameni sunt facuti sa moara in transee, cu fata la inamic, ca Ecaterina Teodoroiu, nu cu spatele la inamic, in departare, ca Maricica Puica.

Ca sa sumarizam:
1) daca mor, macar mi-am petrecut ultimele clipe scriind pe blog :(((( (Doamne ia-ma la tine ca deja nu mai vreau sa traiesc!!!)
2) avertizati lumea ca banda rulanta e unealta satanei, si cine moare pe ea, nu ajunge in rai, si o sa-si petreaca eternitatea cu aia care s-au masturbat si cu fetele care injura

11 Responses to “morti pe banda rulanta”


  1. February 27, 2012 at 9:20 PM

    Să vezi tu Dexule la vară ce te provoc la sesiune de alergat și nu pe banda rulantă că de aia fug ca de dracu, e urâtă și mă doare capul când cobor după ea. Io zic să te antrenezi acuma cât mai poți să nu te faci de râs la Oamă 😀

  2. 4 incaunipocrit
    February 27, 2012 at 10:47 PM

    Reblogged this on ATA MOTEK.

  3. February 27, 2012 at 11:29 PM

    Fugi in aer liber, ca e timp frumos afara 😀 Ma voi pune si eu curand pe alergat. Nu e treaba usoara, alergatul asta. Poate nu respiri corect, de-asta simti ca se imprastie toate in tine :))

  4. February 28, 2012 at 12:01 PM

    Dacă alergi 1,5 km în 10 min. probabil că îţi selectezi pe afişaj viteza notată cu 10 şi parcurgi aproximativ 4 ture. Adică distanţă mică la viteză mare. Incorect mod, dacă nu este efectuat pentru performanţă.
    Dacă nu o faci zilnic, sau măcar de 5 ori pe săptămână, nici nu e de mirare că simţi că te lasă herţul. Părerea mea este că ar trebui să reduci viteza la 8, 5 şi să-ţi alternezi turele de alergat cu ture de mers constant pe viteza 5,5. Ar trebui să ridici timpul petrecut pe bandă la 30 min şi să poţi faci un total de 6 ture alergate cu 4 ture merse, adică un total de 4 km în 30 de minute şi realizezi o ardere de aproximativ 280 de calorii.
    Alergatul în aer liber este mult mai extenuant decât cel pe bandă la sală. O dată fiindcă alergatul în aer liber se face pe teren denivelat dacă alergi pe pământ sau teren foarte tare, dacă alergi pe alei asfaltate. În ambele cazuri dacă nu faci antrenament constant şi nu ai încălţăminte potrivită, nu alergi nici măcar 500 m dacă în sală abia parcurgi 1,5 km be o bandă moale şi cu nivel uniform.
    Dacă mai şi fumezi, atunci efortul tău este dublu, fiindcă inimii tale îi trebuie o presiune mult mai mare pentru a pompa aer în plămânii plini de fum.
    Este doar un sfat prietenesc, fără fiţe şi aiureli din astea să ne dăm mari.
    Dacă tu chiar vrei să faci mişcare aşa cum trebuie, în primul rând renunţă la fumat. Dacă totuşi nu poţi, încearcă să nu fumezi înainte de efortul fizic şi mergi la sală după ce te-ai odihnit cel puţin o oră înainte. Cel mai corect ar fi să mergi la sală dimineaţa.
    Iar dacă vrei să alergi în parc, este ok, tonifierea în aer liber este mult mai rapidă şi mai puternică, dar nu uita că trebuie să ai pantofi de sport speciali, e bine să nu consumi apă în timpul alergării fiindcă apa te îngreunează şi e bine ca ori de câte ori simţi oboseala să nu te opreşti să te odihneşti pe vreo bancă. Trebuie să mergi continuu.
    Şi ar fi bine ca mişcarea să fie zilnică
    Ah, da! Pe mine mă amuză când aud heirupuri de genul: Vai, o să mergem în parc şi o să facem super alergări şi chestii din astea. E al naibii de greu de alergat afară dacă nu ai şi un stimulent auditiv. Ajungi să te plictiseşti repede şi simţi efortul şi mai rău decât normal. Recomand un mp3 cu căşti cu muzică specială pentru aerobic.

    • February 28, 2012 at 5:57 PM

      La tine o fi altfel dar la mine viteza de 9km pe ora e alergare usoara. Am incercat cateva retete diferite ca sa ard ceva calorii in timp cat mai scurt si fara sa mor. Mai exact fac mers la 7 cu ceva alergat la 11-12, apoi pauza 1-2 min la 7, etc. Sau azi am facut mers la 7 un minut, apoi alergat la 9, cu inca o pauza de sapte, si a fost ceva mai lejer. Caloriile nu sunt neaparat scopul, scopul e dezvoltarea sistemului aerobic suficient de mult ca sa pot arde apoi caloriile 🙂 Si sa urc scarile 😛

      • February 28, 2012 at 8:14 PM

        Mmm, nu mi-ai spus, totuşi, cu ce frecvenţă faci asta.. Altminteri văd că ai timpi destul de buni, dar am uitat că mai contează şi distanţa între paşi. O persoană înaltă aleargă altfel faţă de una mai scundă.
        Eu alerg aproximativ 20-25 de minute pe bandă continuu la viteză de 7,5 şi pentru mine este alergare uşoară, dar evident că fac paşii mai mici şi din cauza asta trebuie să alerg pe porţiunea de bandă la viteza asta. Eu nu pot alerga mai repede fiindcă aş obosi rapid, prefer să alerg mai încet şi mai mult decât iute şi puţin.
        Până la urmă e o chestiune de exerciţiu. Nici eu nu alergam atâta, dar merg la sală din iunie, anul trecut, cu o frecvenţă de 5 ori pe săptămână.
        Şi nu fumez.
        Oricum, e bine să alternezi aparatele de la o şedinţă la alta, bicicleta cu banda şi stepperul eliptic.
        Nu există reţetă pentru arderea mai multor calorii într-un timp mai scurt. Depinde şi de organism şi de metabolismul fiecăruia.
        Când alergam în parc, în fiecare dimineaţă venea o tipă care dădea cam de trei ori turul complet al parcului Romanescu, adică aproximativ 15 km. Mult timp am crezut că fata aia nu are nici ficat, nici splină şi că plămânii ei sunt făcuţi din ceva titan. Era impresionantă, nu atât prin distanţă cât pentru constanţa vitezei şi rezistenţa în timp. Mai târziu am aflat că făcea asta de aprox. 6 ani. Zilnic.
        Deci, răbdare. Şi fără tutun!


M-a strafulgerat o idee

