21
Feb
12

adevarul despre Iran

Ati auzit cu siguranta, mai ales in ultima vreme multe lucruri despre Iran. Din aceasta masa de informatii este uneori dificil sa dezgropi adevarul, mai ales datorita influentei Iraniene asupra mas media (majoritatea ziarelor sunt controlate de iranieni), finantata cu bani murdari din vanzare de petrol. O sa incerc in acest articol sa ofer o prezentare mai impartiala a acestei probleme mondiale care ne poate distruge pe toti, si mai ales pe copii.

Iranienii nu sunt ca noi, iudeo-crestinii. Ei ne urasc pe noi, si democratia noastra, si vor sa ne impuna credinta lor satanista si legea Sharia. Ei il urasc pe Isus/Moise, Steaua si berea la pet. La prima vedere iranienii seamana cu ceilalti oameni, in ciuda nasului coroiat, a cocoasei si a faptului ca sunt cheliosi si impotenti, si ca au foarte mult par pe spate. Dar in realitate sunt niste fiinte perfide si neadaptate care incearca sa fure si sa insele oamenii cinstiti, cu orice ocazie. De asemenea incearca sa ne intineze valorile nationale impreunandu-se cu femeile iudeo-crestine, pe care le pacalesc, in ciuda urateniei lor caracteristice, cu ajutorul satanei.

De fapt situatia s-ar putea sa fie chiar mai complexa, dupa cum arata aceasta poza facut de un grup de oameni de stiinta de la “Institutul de Stat anti Razboi- Americano-Eleno-Libian”, printr-o lentila infrarosie alb-albastra nou descoperita. N-as vrea sa speculez, pentru ca fiecare trebuie sa decida singur adevarul, dar e posibil ca iranienii sa fie de fapt extraterestrii. Asta ar explica multe nu-i asa?

 Conform unei alte stiri mai putin cunoscute difuzate de canalul de stiri Jnews, si confirmate de persoane din cadrul departamentului de stat american, care n-au dorit sa li se dezvaluie identitatea, din motive usor de inteles, copilul din imaginea de mai jos a fost atacat, mancat si, apoi violat, de un grup de iranieni fanatici, pentru simplul motiv ca a citit Libertatea in metrou. Guvernul iranian nu a raspuns la cererea mea de a oferi explicatii, ba mai mult am impresia ca nici nu vorbeau prea bine romana.

Bineinteles ca subiectul zilei este: “O sa atace Iranul America?”. Parerea mea personala, sustinuta si de un diplomat detasat la Viena, este ca da, acest lucru se va intampla cat de curand. De fapt analistii vestici au intuit inca din 2003 acest fapt, dar acum lucrurile devin si mai clare. Ganditi-va si voi, Iranul are rachete si Iranul are si vapoare. Este clar ca planul lor este sa incarce un vapor de petrol, cu 200 de tone de rachete si sa il detoneze pe coasta Americii, cel mai probabil tot la Pearl Harbor, un loc cu o vulnerabilitate cunoscuta. Un grup de oameni de stiinta de la Universitatea Pacifista din Ierusalim a efectuat o simulare computerizata asupra efectelor unui astfel de atac. Imaginea vorbeste pentru sine!

Inchei aici acest articol, cred eu destul de echilibrat si impartial, in ciuda traumelor mele din copilarie cand un iranian mi-a atins cocoselul, iar mama a trebuit sa-l taie, ca oricum nici nu prea calca gainile.

8 Responses to “adevarul despre Iran”


  1. February 21, 2012 at 7:43 PM

    Am impresia că după acest articol o să ajungi în fața lui Salman Rushdie pe lista neagră a arabilor.
    Nu-ți face griji, Dex, sunt alături de tine și promit să-ți furnizez epilatorul și vreo 2-3 rochii să te poți deghiza în femeie pentru a nu fi găsit. Eventual te învăț să faci și ciorbă, să nu existe niciun dubiu asupra faptului că ești o domnișoară adevărată 😀

    • February 21, 2012 at 7:55 PM

      Ma indoiesc ca parul meu de pe picioare o sa apara de sub burka. Una peste alta sper sa nu ma omoare vreun iranian care nu intelege sarcasmul, sau vreun habarnist care crede ca iranienii sunt arabi. oops 😛

      • February 21, 2012 at 8:01 PM

        Ye ye, de fapt cred c-aș fi io ucisă dac-ar auzi că i-am făcut arabi și le-am răpit mândra aia persană pe care și-o țin înfiptă-n cur. Io tot arabi le zic. I know, ignorantă. Ori habarnistă 😛

  2. 5 Bob
    February 21, 2012 at 11:46 PM

    Eu zic să-l infiltrăm pe pastorul teocheș drept in petrolul lor de rachete. să ceară autonomie. pe urmă lărgim zona de autonomie și reconstruim statele unite ale amercii din iran. o populam cu șiiți și o depopulam de sunniți. aducem mexicani sa crească iarba și să ude piscinele. aducem negri să protesteze împotriva antisemiților. pe pastorul teocheș îl alegem președinte pe viață al forumului româno-iranian de luptă împotriva tratatului de la teheran prin care rahatul a fost declarat șerbet turcesc. pe obama il declarîm neconstituțional fizic și declanșăm al paișpelea război al rozelor. rozele vânturilor. furăm petrolul din marea moartă și-l turnăm în cap la negri să-i facem negri de valoare. apoi le dăm premiul nobăl. pormă ontrebăm pă nuțik cum să-i dezvoltăm la frunză. să le-o sufle vântul și să rămână-n curu boc să râde lumea arabă dă iei. și să-i strige pis-pis. Din cauza asta la noi în cartier toate mâțele au devenit persane. acuma și-au constituit o grupare minoritară condusă de pastorul pro-iranian teocheș care revendică singura groapă de nisip. acolo-și îngroapă pisicile persane rachetele antiamericane.
    Singurul american care ne lumina comunitatea cu valoarea gândirii lui democratice, mistăr red leibăl, a declarat greva foamei și a cerut azil la un vecin neutru, care nu a dorit să-și reclame identitatea la referendum. credem că e agent multiplu de 2. noi am constituit o celulă de criză de tip elen. așa să ne-ajute gardianu public !

    P.S. dacă n-ați înțeles foarte bine ce am scris e din cauză că am tradus din textele criptate găsite asupra unei rachete. erau scrise în limba iraniș cu alfabet slavon. ceva e putred în california. cred că s-împuțit nicheișănul.

    • February 21, 2012 at 11:58 PM

      Mi-e si greu sa comentez, asta trebuia sa fie un articol in sine! 😀
      Un lucru am prins sigur, mister Red Leiber ar trebui sa fie viitorul presedinte al Americii!

      • 7 Bob
        February 22, 2012 at 2:04 AM

        tocmai aici e marșăvia sionismului ! câte intrigi , câte fire trase din ciorap ! parcă am fi la palatul victoria colț cu pasajul aceluiaș nume 🙂
        doar că flerul meu de comisaru megre-mi spune că ciorapu nu i-alu nuțik ! o să-întreb la mama soacră.
        între timp mi-am turnat petrol în cap să fiu negru democrat.
        🙂


M-a strafulgerat o idee

