20
Feb
12

Cea mai tare stire: Curul lui Boc

Vedeti voi, eu nu prea citesc stirile din Romania, ca stiu ca nu se intampla nimic interesant pentru mine. Ca orice om izolat de masa lu’ media n-am aflat decat 2 stiri de interes pentru tara in ultima saptamana: ca a murit Whitney Houston si ca i s-a pozat curul lui Boc. La a doua ce-i drept mi-am carpit o palma zdravana peste cur zicand: “Fute-m-as cu al 12-lea copil al lui Madona, asa ceva nu se poate!?!!?” M-am gandit sa scriu despre aceste evenimente, dar apoi m-am gandit ca o sa fie dezbatute si rasfutute pe toate partile de altii, iar mie imi place sa fiu original.

Asa ca, din lipsa de inspiratie, am avut tupeul sa caut prin ziare ce se mai intampla p-aci, cu scopul de a face si eu misto de ceva. Proasta inspiratie!

Am reusit sa aflu din Evenimentul Zilei ca Kim Whatsherface face sex oral cu prietenul, sau mai degraba cu pula lui, ca prietenul nu se vede, ca telina te ajuta la potenta (doamne ajuta, credeam ca nu scap fara gips) si ca s-a descoperit un monstru marin care seamana cu un extraterestru, spre deosebire de ceilalti monstrii marini care semanau cu alti monstrii marini.

In Adevarul  am gasit, citez: “VIDEO emotionant! O pisica cerseste atentia stapânei”, moment in care am borat instantaneu un curcubeu si mi-am amintit ca trebuie sa dezleg unicornul ramas priponit de la ultima sedinta de S&M!

Si asa m-a traznit! Baaaa, pai stirea cu curul lui Boc chiar e cea mai tare stire pe care labagii astia sunt in stare sa o gaseasca! Cum ar veni, in prostia mea, am reusit sa gasesc doar crema-cremelor, cea mai tare, cea mai mare, cea mai de interes stire de pe planeta Romania. Evident ca subiectul mi se pare mult prea josnic pentru a ma apuca sa-l comentez, asa ca o sa postez doar o poza cu respectivul cur vazut la microscopul electronic, poate cine stie, adun si eu niste cretinicititori.

9 Responses to “Cea mai tare stire: Curul lui Boc”


  1. February 20, 2012 at 9:07 PM

    Cred că preferam o pulă cu mustăți și nas roșu de clovn scara 1:1000 😀
    Dexule, data viitoare să schimbi numele personajului și să nu zici că-i poză cu curul lui Boc, ci-al lui Dex și jur c-o să citesc tot articolul. Că acuma chiar nu pot, am beut multicel și când am văzut că e și cu știri de România mi-a pierit tot cheful și măcar chef să mai beau vreo 3 beri să mai am!

  2. February 20, 2012 at 10:50 PM

    Nu poate sa se lafaie omu’ linistit in depresie ca e bombardat cu tot felu’ de stiri senzationale marca Dex. Si acum, de bine de rau, curul lui boc 20000x m-a scos din letargie.
    As vrea sa cred ca se intampla si lucruri cu adevarat importante in tara asta, dar mi se pare ca visez aiurea. Totul pare o gluma proasta pe-aici.


M-a strafulgerat o idee

