06
Feb
12

Am nevoie de odihna si relaxare

Stiti voi treaba aia, cum se facea pe vremuri, cand plecau parintii la Govora si va lasau la bunici, ca sa poata sa faca si ei un sex cu lumina aprinsa, sau, dupa preferinte, o baie cu namol sau un pescuit. Simt ca mi-am pierdut mojo-ul pe undeva (cuvantul asta l-am invatat nesurprinzator in Mojo), sau stamina, sau daca nu cumva mana. Si pe langa cuvintele astea, mi-am mai pierdut si energia.

Mi se pare ca regresez, psihologic cel putin. Pana la rahatul de Revelion eram pe val, dar din motive de traume, independente de vointa mea, nu ca as avea asa ceva, adica vointa, ca traume se gasesc pe toate drumurile, am revenit la o stare de putrefactie psiho-somatica. Stiti senzatia aia cand iti dai seama ca de fapt tu nu esti obosit? Adica dormi toata ziua, toata noaptea, pe unde apuci, dar tu nu esti obosit? Ci de fapt tu vrei doar sa visezi si nu vrei sa te trezesti? Adica fugi de responsabilitate ca papa de intalnirea cu sfanta treime? Nici eu! Nu stiu despre ce mama dracu’ vorbiti!

Astept sa-mi zica cineva: “Ba tu ai nevoie de o femeie!” Am mai auzit asta! Se pare ca femeile te vindeca de orice, desi exista de la inceputul inceputului si lumea tot moare pe capete. Eu probabil d-aia stau departe de ele, ca mi-am jurat sa nu mor sanatos in viata asta.

Una peste alta imi dau seama ca nu pot sa dorm la nesfarsit. Pe de alta parte imi dau seama ca planurile mele nu sunt tocmai normale, si se pare ca ma indrept si eu treptat spre ultima treapta a nivelarii intelectuale, spre care te impinge societatea. Da, e greu sa renunti la multe lucruri fara sa vrei nimic altceva, doar pentru ca aia vrei sa faci. Plus ca, evident, apar si lucruri conexe care te freaca, telenovele familiale sau o zapada care te suspenda involuntar cateva saptamani in timp.

Una peste alta asta sunt doar obstacole, deci daca le vad calea nu e suficient de clara. Sau caile, ca am baut niste tuica si s-au ramificat. Oricum ar fi…

2 Responses to “Am nevoie de odihna si relaxare”


  1. February 6, 2012 at 11:29 PM

    Băi, Dexule, nu femeie îți trebe ție, cel mult o ladă de bere și niscai labă. Numai ai grijă să nu ciufulești mustățile în timp ce 😀
    Și, ca să fac pe înțeleapta ziccă ce ai tu acoloșa se cheamă viață. Aia e, vine și cu zăpadă și cu telenovele că doar nu-i după tine! Io zic să-i dai un brânci și să-i zici să vină și cu-n conțed. Că sex cu lumina aprinsă mi-e rușine să-ți recomand că iar te iei de mine și zici că vorbesc prostii!


M-a strafulgerat o idee

