03
Feb
12

Bucurestiul sub zapada

Dupa cum probabil ati vazut la televizor, Bucurestiul este ingropat in zapada! Orice legatura cu lumea exterioara a fost taiata de apocalipsa alba. Situatia este critica si devine din ce in ce mai rea, cu fiecare secunda care trece. O sa incerc sa va dau detalii, fix de aici, din punctul G al evenimentelor.

Ca sa conserv caldura mi-am facuta in jurul calculatorului o cazemata din proviziile cumparate ieri din Cora, 23 de saci de cartofi, 14 baxuri de ulei, 18 baxuri de Cola si 2 pungi de pufuleti. Stiu ca probabil aceste provizii se vor termina in curand, luasem mai multe dar am fost nevoit sa las jumatate pe trotuar, la insistentele taximetristului. Acum e prea tarziu, deja magazinele sunt goale. Am fost foarte aproape sa pun mana pe cateva delicatese, mai exact un Salam de Sibiu la 120 de lei, o conserva infima de Caviar rusesc la 45 de lei si doua capatani de brocolli la 52.5 lei, dar am fost invins de un aurolac mai in forma decat mine. Se para ca voi manca, pentru a treia zi, cartofi prajiti cu zacusca. Din pacate borcanul de zacusca este aproape gol, deci voi ramane si fara acest mic rasfat. Maine voi incerca o reteta de supravietuire, destul de gustoasa am auzit, ciorba de cola cu coji de cartofi.

Am oprit curentul ca sa nu-l consum acum cand situatia este inca suportabila, si sa am mai tarziu cand frigul va deveni si mai accentuat.  Noroc ca mi-am adus aminte din generala cum se face o baterie din cartofi si am reusit sa-mi alimentez calculatorul. Ca sa pastrez temperatura la limitele suportabile, saptamana asta n-am deschis geamul. Cred ca am fost inspirat, caci deja miroase a hoit, semn ca un vecin n-a fost asa de fericit. Dumnezeu sa-l odihneasca.

Stati sa ma aventurez pana in dormitor sa ma uit la termometru.

Exact cum ma asteptam temperatura a scazut dramatic ajungand aproape de 20 de grade Celsius. Poate ar trebui sa ma risc si sa aprind totusi un bec sa ma mai incalzesc un pic. De ieri am fost nevoit sa renunt la slapi si sa-mi iau papupii flaushati. Deja nu ma mai pot dezveli noaptea de frica sa nu mor inghetat in somn, ba chiar am pus o a doua patura la indemana, in caz ca temperatura inregistreaza o scadere brusca. In doua trei zile estimez ca va trebui sa-mi iau pantaloni lungi.

La naiba! Trebuie sa plec! Suna cineva la usa, sper ca e livrarea de pizza. Credeam ca mor pana ajung astia, ca ma cam arde stomacul de la tuica fiarta. O sa revin cand vremea va permite.

16 Responses to “Bucurestiul sub zapada”


  1. February 3, 2012 at 8:22 PM

    Ești un norocos cu pizza aia și te invidiez, ca o româncă bună ce sunt! Am sunat io acuma la PHD și cică locația care ar trebui să-mi aducă mie haleala la ușă e închisă deci mumu comenzi deci în seara asta beau lapte și rod un morcov. Te urăsc dac-ai halit pizza, jur!

  2. February 3, 2012 at 8:33 PM

    Dex, cand va veni dezghetul, trimit piratii somalezi cu viroga capturata ieri, sa vada daca mai traiesti. Hibernare usoara. Ti-am trimis si o pana din pilota mea. Zi merci, am fost generoasa.

  3. February 3, 2012 at 10:08 PM

    Dexule, norocul tău că atunci când am burta plină sunt generoasă. Alfel aveai parte doar de tăcere 😀

  4. 16 incaunipocrit
    February 4, 2012 at 2:24 PM

    Reblogged this on MOTEK.


M-a strafulgerat o idee

