30
Jan
12

Doctoru’ Wikipedia raspunde

Intr-o criza, sper trecatoare, declansata inoportun de periplul meu pe la sala de forta, am inceput sa am o serie de obsesii legate de sanatate. Parca pana ieri radeam de colegii mei lacto-ovo-homo-vegetarieni si dezinfectati, si de epavele de peste 30 de ani care incearca sa scape de burta. Ma rog, poate ca sala si obsesia este doar un simptom al faptului ca am ajuns si eu o epava de peste 30 de ani, care simtind cutitul care se apropie, si stiind ca n-a facut nici un rahat in viata, incearca sa mai prelungeasca inutil agonia.

Revenind, pentru ca mi-e rau, si nici n-am baut mai mult, nici n-am fumat mai mult, lucru care m-ar fi linistit complet, m-am dus sa-mi iau vitamine, panaceul universal al medicinei moderne de birou.

Bautura si tigarile te scapa de o gramada de stes, de exemplu, te duci la doctor:
“Domnu’ doctor, mi-e rau, imi vine sa lesin, am facut pe mine si vad buline roz si chiloti de dama!”
Varianta A:
“Fumati? Consumati alcool?”
“Da! Trei pachete pe zi! Alcool nu consum… cand dorm!”
“Pai de la asta e domne! Lasati-o mai usor daca nu vreti sa muriti!”
Varianta B:
“Fumati? Consumati alcool?”
“Nu! Merg pe urmele bunicului meu care a trait 90 de ani!”
“Imi pare rau, aveti cancer!”

Re-revenind, la vitamine, mi-am luat vitamina, berea si prospectul, si m-am asezat la o consultatie cu Doctoru’ Wikipedia, singurul doctor care nu te omoara el, te lasa pe tine sa o faci. Astfel am aflat ca deficienta de vitamine te transforma intr-un monstru chelios si impotent, plin de bube, care sangereaza pe toate gaurile. Absolut nesurprinzator mai provoaca si depresii si alte afectiuni psihice, ar fi si culmea sa fii vesel cand ajungi un cadavru umblator. Am mai aflat si ca lipsa de vitamina A, parca, duce la pierderea vederii nocturne, lucru care m-ar fi scutit de multe seri penibile (o.k. nu chiar asa de multe) de cautat partenera prin pat (si era si din cauza ca avea 1 metru cincizeci)! Cica egiptenii stiau ca trebuie sa mananci ficat ca sa scapi de treaba asta, probabil tot dupa niste aventuri cu femei de dimensiuni reduse.

Tot de la Dr. Wiki am aflat simptomele fricii. In afara de cele care le stiam am gasit unele interesante. Cum ar fi:
– Inhibarea erectiei! Si asa se distruge visul meu de a alerga tigrii cu o mega erectie, nici nu stiu daca a mai ramas ceva pentru care merita sa traiesc!? La ce naiba o folosi asta? Daca te prinde tigrul in pat cu femeia visurilor tale sa nu cumva sa continui sa-ti vezi de treaba?
– Pierderea auzului! Asta e super! Abia astept sa testez chestia asta prinzand un om speriat caruia sa-i vorbesc in soapta.
– Pierderea vederii periferice! Asta e complet de rahat. Inteleg in versiune in care vrei sa bati tigrul cum te-ar ajuta, ca te concentrezi pe el, dar daca o tulesti ce mama dracu’, trebuie sa te intorci cu tot corpul sa vezi unde dracu’ e? Inca o data natura a facut misto de oameni.

Cica un simptom al reactiei de frica (varianta cu fuga, nu aia cu bataia) este si: “retragerea din societate, abuzul de ‘substante’ si uitatul la TV”. Slava domnului ca n-am TV ca altfel insemna ca ma pish pe mine (scuzati expresia) de frica zi de zi.

Inchei aici in speranta ca o sa apuc ziua de maine desi diagnosticul meu personal este decesul prin atac de cord sau poate o forma rara de cancer, in seara asta.

4 Responses to “Doctoru’ Wikipedia raspunde”


  1. January 30, 2012 at 11:38 PM

    Afară sunt treijdegrade sub zero. Mai cancer de atât ce vrei? 😛
    bagă şi tu ceva în sondajul ăsta 😀
    http://pseudosondaje.wordpress.com/2012/01/30/ce-facem-cand-e-ger-afara/


M-a strafulgerat o idee

