25
Jan
12

In sfarsit a nins!!!

Ca orice Bucurestean get beget, adica imigrat, astept de doua luni cu sufletul la gura prima ninsoare sanatoasa. Aveam in mine un gol, o neimplinire, un punct critic lipsea de pe calendarul meu biologic. Dar, slava Domnului, iata ca s-a intamplat!

Acum pot sa ma vait ca a nins!!!!

– Langa fiecare trotuar sunt balti de 1 metru latime si 3 metrii adancime!!! Cand oare o sa invete idiotii de romani sa faca si ei drumuri inclinate si un sistem eficient de canalizare, ca ala pe care l-au facut Romanii in Londra acum 5000 de ani!!!!

– Cand am iesit din casa era sa ma ia vantul pe sus vere, n-ai mai vazut asa ceva!!! Si fulgii erau inghetati si mari cat pumnul, si zburau cu viteza sunetului, am zis ca raman fara dinti!!!

– “Iara n-a dezapezit hotul asta de primar strada pe care stau!”, zic eu. “La noi in sectorul 7 e ca-n palma! Cred ca a dat si cu sare, d-aia cu continut redus de sare, din Grecia, d-aia de mare!”, zice un coleg.

– “Am facut o ora pana la munca, si inca o ora pana am gasit loc de parcare!!!”, tipa toti colegii in cor sarutandu-se frantuzeste intre ei, de la atata excitatie, mai rau ca Basescu cu Bush sub curcubel la intrarea lu’ NATO in mioritza!

“Stimati cititori, nu cred ca vom supravietui acesui dezastru!”, zic eu, mazgaling o reproducere fidela a evenimentelor extraordinare din Bucuresti (vezi figura!), in timp ce o colega ma implora sa ii ofer niste ultime 3 secunde de placere, inainte de apocalipsa! “Dar daca vom reusi prin minune sa supravietuim”, zic tot eu, ca restul deja sunt morti inghetati, sau despicati de fulgii mari cat pizzele, “promit ca la anul sa nu mai scriu alt articol stupid, si sa-l public tot pe asta!”

 

 

Urmatoarea imagine e tot ce a supravietuit ninsorii din 2012 din Bucuresti, este reala, si este actualmente expusa la Muzeul Fulgohaustului din Bucuresti. Avertisment! Cei slabi de vezica sa nu o priveasca!
 

21 Responses to “In sfarsit a nins!!!”


  1. January 25, 2012 at 7:39 PM

    Io aștept ninsoarea nu nerăbdare doar dacă sunt în concediu, altfel mă umplu de draci numai când mă gândesc: 15 țoale pe mine, tramvai care vine la 2 ore, terciuiala de noroi amestecat cu zăpadă. De fapt, dacă stau bine și mă gândesc așa e și când plouă în București, nu doar când ninge.

  2. January 25, 2012 at 8:29 PM

    @Dex: și eu chiar credeam că-ți sunt cât de cât simpatică. Acum văd că de fapt mă urăști dac-ai fi în stare de așa tortură!

  3. January 25, 2012 at 8:48 PM

    Io din această scriere am observat câteva chestiuni importantisime:
    -Dexul se duce la muncă cu autoturismul maşină mică, căci altfel dacă mergea cu autobuzul/tramvaiul/troleul/metroul, îl durea la bască de locurile de parcare
    -Dexul are colegi de serviciu, deci nu lucrează în vreun subsol uitat de lume
    -Dexul are chiar colege de servici care îi solicită favoruri producătoare de plăceri intense, de dorit chiar şi pe patul de moarte, în cazuri de pericol când creşte adrenalina şi desigur,mai ales în preajma morţii iminente
    -Dexul desenează la servici pe care apoi le bagă în scaner să şi le copieze pe blog, deci are scanner-ul legat la computer şi nu e la dispoziţia ochilor indiscreţi.
    ….să mai continui? 😀


M-a strafulgerat o idee

