18
Jan
12

revolutia si “elita”

Desi nu ma mai citeste decat La Fee, eu continui sa fiu pe baricade cu analiza revolutiei. Mai am cateva eprubete si am analizat-o pe toata! Banzai!!! Am mai analizat una!

Vad azi pe diverse bloguri, tot felul de pareri si rasete la adresa demonstratarilor. Mi-am adus si eu mica mea contributie la facut misto de ei, deci acest articol este cu atat mai necesar. Zice unul pe undeva, ca aia care castiga mai putin de 20 de milioane ies in strada, ca nu le place munca, ca vor sa primeasca totul de-a gata. Altul zice ca Romania se intoarce la comunism (asa sa ne ajute spiritul lui Stalin), ca lumea nu e de acord cu capitalismul, ca sunt invidiosi cand unul e mai bogat, ca vor sa fim iara cum eram inainte.

Adevar? Poate! Idiot? Cu siguranta!

Care e problema voastra cu aia care au iesit in strada? Vi se pare ca o sa va ia pernutele calde de sub cur? Va ie frica ca o sa aduca comunismul inapoi si o sa nationalizeze banca la care sclavagiti pe 20+ milioane? Iesiti si voi in strada bai intelectualilor! Muncesti ca prostu 12 ore sa castigi 20 de milioane, iar altul o freaca toata ziua paznic la intreprindere pe 5 milioane, iar acum e la miting? Bravo lui! El e destept, tu esti prost! El o sa primeasca reducere la caldura, tu o sa platesti de 4 ori mai mult impozit, ca sa mai tii 5 paraziti ca el.

Faci spume la gura cand citesti astea si iti dai seama ca am dreptate? Inseamna ca poate democratia nu e pentru tine! Democratia se bazeaza pe participare la luarea deciziilor si pe interesul individual al fiecaruia. E logic daca stai un pic sa te gandesti, nu? Pai altfel cum? Sa zicem ca tu vrei o strada in cartier, dar vecinii tai vor un bordel. Vrei sa se voteze dupa salariu? Sau poate vrei sa se voteze dupa numarul de testicule sau dimensiunea penisului, ca pana la urma asta duce lumea inainte, nu putza ta bleaga de la cele 12 ore de stat pe scaun. Sau poate ideile tale marete, etica ta, gandirea ta inteligenta, educatia ta impecabila, ar trebui sa fie un far in jurul caruia lumea se invarte ca mustele. Si asa pentru fiecare roman, o mare de faruri luminand, pline de intelepciune, calea catre viitor.

Poate nu ati inteles:
EU SUNT DE ACORD CU PROTESTELE!!!

Sunt de acord cu motivele, sau cu scopul protestelor? Nu! Dar sunt de acord cu protestele si cred ca sunt minunate! Asta e democratia, nu-mi place in mod deosebit, dar asta e. Iar daca astea sunt regulile, atunci eu sunt fericit ca lucrurile merg din ce in ce mai bine! Cu cat sunt mai multi romani care protesteaza pentru a primi ceva cu atat mai multe compromisuri trebuie sa faca politicienii, cu atat mai putin se va fura, si cu atat mai mult le va fi frica de populatie. Cu cat mai multe proteste exista, de taximetristi, de curve, de galerii, de pensionari, de homosexuali, de pedofili, cu atat va fi mai bine. Cu cat mai multe persoane obtin lucruri de la stat, in dauna celorlalti, cu atat mai bine. Cu cat mai multi blogeri si programatori incep sa se obisnuiasca cu ideea protestelor si sa nu mai poarte scutece cand se uita la stiri, cu atat sunt mai mari sansele ca o data sa iasa si ei in strada, pentru a obtine si ei ceva de la stat in dauna celorlati.

Si sa presupunem ca as fi fan Basescu. Ce parere am despre proteste? PROTESTELE SUNT SUPER! Sunt extraordinare! Sunt excelente! Pai daca Basescu pica din cauza a 1000 de galeristi, cu ce m-ar ajuta Basescu la un cutremur major, sau la criza financiara care vine, sau la razboiul care urmeaza. Protestele sunt benefice si pentru cei pe care ai sustin, si pentru cei pe care ai blameaza. Protestele duc la un stat puternic si la o populatie puternica, adica tocmai reteta democratiei.

Asa ca stimati internetisti, poate intre 2-3-30 de articole de facut misto de altii, poate ar trebui sa ai mai si laudati. Poate ar trebui sa va ganditi sincer si la momentul in care veti iesi si voi in strada. Sau poate ar trebui sa iesiti de pe acum, ca antrenament, sau poate, ca multi altii, fara un scop anume, in afara de cel de a va face auziti si se a convinge clasa politica ca nu mai merge asa cum a mers multa vreme. Ca populatia poate avea o voce, si ca beneficiile politice, intr-un final, pot fi oprite intr-un mod foarte drastic si violent.

36 Responses to “revolutia si “elita””


  1. January 18, 2012 at 8:19 PM

    Te citesc și io băi, Dexule! Doar că io nu mă uit la teveu, nu știu ce și cum cu protestele lor. Am auzit dimineață la rock fm că au fost 600 de omi la Universitate ieri. Adică un fel de picnic, nu revoluție, am fost la concerte la care au venit mai mulți omi de-atât.
    Și oricum m-ai ofticat la articolul anterior c-ai prins un centru vechi așa, ca pe vremuri. O să donez și io o napolitană către protestatari, să mai iasă în stradă o zi sau două să pot să merg să beau o bere ca-n studenție.

    • January 18, 2012 at 8:29 PM

      Eu nu mai pot sa beau ca-n studentie. Ca sa nu mai zic de pretul berilor, in studentie cred ca mi-as fi permis 2 beri, maxim. Si daca tot donezi ceva, doneaza si tu o eugenie. Mancare de survival mai buna ca eugenia nu exista. Am rezistat 3 zile intr-o tabara pe eugenii.

      • January 18, 2012 at 8:57 PM

        Iogenii nu donez! Unu că halesc și io că-mi plac și doi, îs scumpe și nu mai am bani după ce m-am tuns. Dar pot să dau niște fursecuri pentru picnic. Mai moi, să nu le folosească ăia ca arme anti-jandarmi.

  2. January 18, 2012 at 8:30 PM

    Dex, multumesc.
    Eu astept marele cutremur. Sa vezi ca si atunci 1000 de oameni vor fi in strada si isi vor manifesta solidaritatea, dand o mana de ajutor sinistratilor, iar altii vor privi de la televizor pe unde a mai cazut un bloc. Sunt fanul tau, chiar daca am minte fix cat a dat Dumnezeu unei gaini. Meriti mai mult, stiu.:))

    • January 18, 2012 at 8:34 PM

      Pai dupa cutremur unde dracu sa fii altundeva La Fee??? :))))
      Nu as vrea sa comentez despre treaba cu mintea unei gaini, tu stii mai bine, dar nu mi se pare o atitudine constructiva.

      • January 18, 2012 at 8:47 PM

        Dex, nu inteleg! Dupa cutremur, unde voi fi?

        • January 18, 2012 at 8:52 PM

          La Fee in casa + cutremur =
          a) La Fee sub casa
          b) La Fee in strada

          Am zis ca varianta a) n-are rost sa o dezbatem.

          • January 18, 2012 at 9:00 PM

            Da, pare un raspuns bun. Acum ceva ani, de ziua lui Eminescu, m-a sunat cineva, caruia ii pasa de mine, sa se asigure ca stiu ce sa fac in caz de cutremur. A fost singura data cand i-a pasat cuiva de mine.
            Pe fondul marilor miscari de mase, se desfasoara cele mai frumoase scenarii de iubire. Am sa ma duc in piata. Poate se va aduna material de un scanariu de nuvela.

      • January 19, 2012 at 10:13 AM

        Pai n-ai zis tu: “Desi nu ma mai citeste decat La Fee…”. Vasazica era un compliment, nu dezolarea ca te citesc doar eu.

  3. January 18, 2012 at 8:52 PM

    Dupa ce m-am aberat la Oama, mi-au disparut alea 100 de cuvinte din vocabularul de troll. Am sa zic o singura chestie: Vila la revolucion! Sic, ma!

  4. January 18, 2012 at 8:53 PM

    Vira, am vrut sa zic! Si mola pu..pa Base!

  5. January 18, 2012 at 8:55 PM

    ‘la mea! Abia acus am ocsevat triunghiul de sub tatele protestatarei anonime din multimea lu conu’ VIP!!!

  6. January 18, 2012 at 9:34 PM

    @oamadetinichea
    Nu stiu altii cum sunt dar eu pot detecta o tzatza de la 14 kilometrii, sub doua geci, in timpul unei avalanse, in timp ce sunt in transee si infig cazmaua in trei africani, uitandu-ma cu un ochi la episodul 3 din Zona Crespusculara. Am uitat sa zic ca eram cu spatele si legat la ochi. Si un ochi il pierdusem cu o zi inainte. Si gecile erau din plumb.

    Deci da, m-as astepta sa detectezi o pula inaintea lui Radu. Iar daca nu poti, poate calugaria ti s-ar potrivi mai bine 😀

  7. January 18, 2012 at 10:43 PM

    Măi ce vă mai prostiţi şi vă jucaţi p-acilea. şi omii ceia rabdă în frig.
    Una peste alta, lăsând gluma la o parte, oamenii aceia reuşesc să-mi aducă aminte de ce mi-e drag ceva din ţărişoara asta. Ieri, ca şi alaltăieri am dat o raită prin centru. Craiova e micuţă dar câţiva, câţiva tot s-au strâns în faţa prefecturii. Am trecut de ronturile de flori şi de rândul de jandarmi care mi-au dat bună seara, apoi m-am uitat la protestatari. Mai scandau, mai spuneau o glumiţă, mai făceau o băşcălie, iar mai scandau ceva şi tot aşa.
    Ştiţi ceva? Lăsând la o parte toate ştirile, toate articolele de pe net pe la unii sau alţii, azi românii dau o lecţie de democraţie. Mă refer la cei care, afară în stradă, spun sincer ce gândesc. Şi paşnic.
    Nu, nu vreau să spun că e uşor să stai în fotoliu şi să comentezi pe net ce şi cum, că în fond şi la urma urmei asta fac şi eu acum. Şi nici nu o să mă apuc să-i critic pe cei care, de când îi ştiu eu pe net, au tot cârtit că ia uite ce salarii mici au şi ce viaţă grea au dar acuma stau chitic în căsuţă şi aşteaptă să le facă alţii treaba şi nici nu am să mă apuc să cârtesc că pe vremea mea(ho că nu-s chiar aşa de babă) rivoluţia era plină de omi.
    Pur şi simplu eu sunt încântată de protestele de afară. Adineauri a trecut un grup mai mare pe sub fereastră. Am ieşit şi i-am aplaudat 😀
    Parcă simt un aer de primăvară. Un aer proaspăt şi vesel. Şi dornic de schimbare.

  8. 36 incaunipocrit
    January 20, 2012 at 8:29 AM

    Reblogged this on Basil Wheel.


M-a strafulgerat o idee

