17
Jan
12

impresii de pe front

Ca orice patriot m-am deplasat azi spre Piata Unirii, la o bere, uitand cu desavarsire ca acolo se face istorie, prin revolutie, metoda mea preferata de facut istorie, dupa genocid. Pot spune acum in cunostiinta de cauza ca revolutia a adus beneficii vizibile burghezilor care isi beau berea cu 9 lei in centrul vechi. Centrul vechi e liber!!! Aproape imi aduce aminte de epoca intunecata in care berea era un 1.3 lei, si prin zona umblau numai roakeri beti si studenti faliti, si beti. Aaaa, ce vremuri!!! Cand mi-era frica sa recunosc ca eu intre Metallica si Snoop Dog, as fi mai degraba cu maestrul, for shizzle my nizzle.

N-am mai vazut de mult asa pustietate. Ori demonstratarii au aplicat tactica pamantului parjolit si au otravit pitzipoancele si cocalarii, ori pitzipoancele si cocalarii stau la OTV sa vada revolutia in loc sa se plimbe, ori… as zice ca sunt la revolutie, dar 20.000 de pitzipoance si cocalari nu au cum sa se transforme intr-o mie de demonstratari. Aici recunosc, am un oarecare sentiment d-ala de: “pe vremea mea”…. eu eram cel mai smecher in centrul vechi… in fiecare seara ma luptam cu motociclisti…. si nazisti… si uriasi maica, uriasi d-aia mari… numai ca sa imi exercit dreptul dat de Dumnezeu de a purta tricou cu Lenin si de a asculta Wu Tang Clan!!! Nu se mai fac mosii cum se faceau odata!

Pe drumul de intoarcere insa m-am intalnit in autobuz cu revolutionarii. Mi-am dat seama ca sunt revolutionari pentru ca am vrut sa-i bat. Faceau o treaba buna, dupa parerea mea, ca daca nu esti enervant ca revolutionar esti degeaba. Astia ascultau manele pe telefon, si il mai injurau pe Basescu. M-am calmat, ca mi-am amintit ca si prietenii mei, la 13 ani, dansau la bara in autobuz si intrebau lumea: “Ce ma!? N-ati mai vazut artisti?!”. E pacat sa-ti stice cineva sentimentul asta de invulnerabilitate printr-un pumn in gura! Fiecare varsta are beneficile ei, iar la adolescenta asta este singurul. In rest esti cam diform ca ai crescut prea repede, ai cosuri, ai vrea sa futi ceva dar nu stii daca esti in stare, nimeni nu te baga in seama, ba, mai mult, majoritatea rad de tine. Deci, sa nu ziceti ca nu mi-am facut fapta buna pe ziua de azi!

Altundeva, adica in cartier la mine, am aflat ca patronul de la magazinul de la colt e revolutionar. Foarte frumos! Parerea lui este ca sambata va fi apogeul, si daca nu iese nimic sambata se duce pe copca distractia! Ma gandesc sa sustin revolutia, ca e pacat. Am mai vrut sa incurajez niste revolutionari, care inca n-au iesit din debara, in speta tata si fratimio, oferindu-le cazare gratuita, dar n-am avut cu cine. Se pare ca ura pentru sistem este depasita grav de lene. Pe de alta parte ii inteleg, clasa muncitoare asuprita n-ar trebui sa primeasca cazare de la burghezii care sug sangele tarii.

Cum zicea Lenin: “Orice femeie de servici ar trebui sa fie capabila sa conduca tara!”. Ce a uitat sa spuna e ca o sa vina vremuri in care o sa-ti doresti sa vina o femeie de servici sa conduca tara. Dar de, parca “Jos dicatatura femeilor de servici!”, nu suna la fel cu: “Sa moara chelu si curva de Udrea!”. In ziua de azi, imaginea e totul.

EDIT: Mi se sopteste in casca ca nu e corect: “Sa moara chelu…”, corect e: “Sa moara chioru…”. Asta imi aduce aminte de vremuri istorice in care un feudalism sanatos nu lasa handicapatii sa ajunga in fruntea tarii!!!

2 Responses to “impresii de pe front”


  1. January 18, 2012 at 2:48 PM

    Asa am ras, de mi-a trecut junghiul! Pupici! Esti un bun reporter de front! Viva la Revolution! Si Revulsinul!

  2. 2 incaunipocrit
    January 20, 2012 at 8:32 AM

    Reblogged this on Basil Wheel.


M-a strafulgerat o idee

