15
Jan
12

Iara am ratat revolutia

Cum ma sa nu-mi spuneti si mie, nici unul, ca a inceput revolutia in Bucuresti?!! Am stat singur si deprimat sambata seara in casa cand puteam sa ma duc sa bat si eu niste hipioti!

Asta e, daca n-am urmarit stirile, ca sigur aflam ca i-au aprobat creditul lui Ponta, sa mai dea niste galeti de ulei aparatorilor libertatii. Banuiesc ca, din cauza ca capitalistii astia nesimtiti au distrus mineritul, a trebuit sa se multumeasca doar cu moldoveni de data asta. Ce sa faci, asa e la razboi, te duci cu armata pe care o ai, nu cu aia pe care o vrei. Altfel zbarnaia totusi democratia cand aveau minerii grija sa “nu ne vindem tara”! Ce s-ar fi intamplat daca castigau golanii oare? Probabil ca Basescu era deja la a 3-a dictatura!

Una peste alta, tot raul e spre bine! Mie imi plac revolutiile, chiar si alea facute cu mici si mushtar. Chiar si alea cu care nu ma identific. Revolutiile sunt bune, chiar necesare as zice. Statul trebuie tinut in frau, si cum cu voturile nu poti sa faci treaba, ma multumesc si cu niste molotoave, sau pietre din pavaj. Mai rau ca acum o sa schimbe astia iar bordurile. Acum ca am aflat ca a inceput revolutia, o sa-mi iau cagula, si punga de seminte, si o sa o urmaresc cu interes la televizor. Cred ca pe Antena 3, ca acolo apar mai multi revolutionari de obicei. Ca doar n-o sa ma uit pe cine stie ce post unde 20 de baeti se bat cu jandarmii.

V-am lasat. Vizionare placuta!

5 Responses to “Iara am ratat revolutia”


  1. January 15, 2012 at 2:31 PM

    hahah :)) Si eu am aflat cu intarziere. Si nici nu am televizor. De ce s-au revoltat baietii ?

  2. January 15, 2012 at 4:08 PM

    Dragă Dex,
    De când te știu, e prima dată când mă dezamăgești! Să fie Revulutie, iar tu să nu fii acolo…
    Crezând cu ardoare că te voi întalni, m-am travestit în băbuță inofensivă și am plecat la rezbel. Pe drum, toți se fereau de mine sau de cele trei generații de molii de pe căciulița mea de blană. În gentuța mea de la ț920, aveam trei odoare! Posterele cu regele iubit. Când am ajuns, am scos prima poză cu Trăiască Regele. E vorba de Inimă de Leu, iubitul din tinerețe. Revoluționarii au sărit la mine și mi-au călcat în picioare poza și ochelarii facuți din două funduri de borcan. Noroc că m-am uns bine cu Revulsin când am plecat, asa ca am rezistat primului atac, fiindcă trebuie să îți spun că acolo era fiecare cu revolutia lui. Bine, am zis. Sa încerc cu Henric al VIII-lea. Strașnic bărbat! Dar au sărit pensionarele din jur acuzându-ma de lez-majestate. De la ele am ca amintire o vânătaie sub clavicula stângă. Ei, Henric m-a dorit mult, dar nu m-a vrut călăul! Atunci am scos posterul cu Șah-Riar. Regele ăsta m-a învățat să leg o cină de un mic dejun. De la el am aerele astea de povestașă. M-au alungat de la curtea lui eunucii și vreo câteva ștoarfe de alcov.
    Dex, acum nu știu ce să fac! Vii sau nu, că mai am Revulsin de trei vertebre și-un femur, din setul de ventuze mai am trei, din molii, mi-a migrat un roi, iar rana din claviculă nu mă lasă!
    Cu drag, La Fee desolee!
    P.S. pot să îți dau vechea mea pereche de ciorapi cu jartieră cu tot.

  3. 5 incaunipocrit
    January 15, 2012 at 11:32 PM

    Reblogged this on Basil Wheel.


M-a strafulgerat o idee

