10
Jan
12

Sporturi extreme

Ca orice om responsabil ar trebui sa ma culc dupa tuica fiarta si cele 3(4?) beri pe care m-a fortat Milogul sa le beau, ca maine ma duc la sala si deja carbohidratii, proteinele, creatina, carnitina si alte analize (legende?) nu sunt la standardele corecte. Plus ca am si servici! Keep on rolling that paycheck bitches! Dar m-a intaratat Colorbliss, asa ca, sa povestim despre autodistrugere!

Prin facultate ma despart de dragostea vietii mele. Daca ar fi sa numar, acum ar fi cam a 3-a. Au trecut vreo 8-9 ani!? Cu mentinuea ca a 2-a durat vreo 2 saptamani, si a treia e doar o plasmuire a mintii mele bolnave.

Despartirea n-a fost nimic spectaculos, o chestie d-asta cu intelegere mutuala si plictiseala si lipsa de bani si rahaturi. Vreo luna a fost bine. Dupa vreo inca o luna, sau probabil ca au fost sase, am alergat un pic dupa o parasuta. Nu prea mi-a mers, oarecum. Dupa inca o luna am realizat ca eu o iubesc pe fata aia. Stiu stupid! Si probabil fals! Dar logica si ficatul (asta e ala cu dragostea) nu merg mana in mana.

Asa ca am incercat la cel mai obsesiv mod sa repar relatia. Trecuse  cam un an cred!? Asta ma enerveaza, ca nu m-am prins eu, mi-a zis ea, de parca timpul si dragostea au vreo treaba. Or aveam, probabil pentru ea avea, dar e ca logica cu toate femeile care sunt curve, asa ca eu ma insor cu cea mai curva.

Nu conteaza. Scaparea a fost inevitabil in alcool, o chestie cu care eram oarecum (foarte) familiarizat din cei 4 ani de facultate, in care cam asta am facut. Problema e ca aveam si nevoie de spatiu, si asta e cam greu de gasit intr-un complex studentesc. Asa ca am inceput sa beau pe bloc. Ma rog, pe vremea aia aveam si prieteni si le multumesc pentru efortul depus. Adica, uneori, nu beam singur. Cica alcoolul e cel mai raspandit antidepresiv! Asta zic statisticile si cretinii. Alcoolul e cea mai buna metoda prin care lumea scapa de deprimati. O mahmureala e de ajuns sa-ti explodezi venele. Taiatul e prea comun.

Intr-o zi, pe la 3 dupa amiaza, cand am coborat de pe camin sa-mi iau a doua sticlutza de Scandic (vorba vine sticlutza, plastic, 2o0 ml, 38.5 % alcool) baiatul de la magazin imi zice: “Ba da tu nu esti sanatos! La 40 de grade bei vodca?”. Pe camin erau cam 60 de la smoala aia incinsa. Evident ca n-am luat in considerare sfaturile oricarui dobitoc fara pregatire medicala.

Treaba asta cu alcoolul a continuat, si oarecum continua ca reflex neconditionat. Numai ca acum beau 2-3 beri, atunci ajunsesem la performanta de 2 sticle de 500 ml de Patriot (cred ca asa ii zicea, o bautura alcoolica proasta, cu nume de vodka de 30% – stiu, profesionistii o sa rada de mine, n-am fost niciodata un bautor de marca). Intr-o noapte m-am culcat langa niste boxe imense pe care le avem, legate la un magnetofon Kashtan, date la maxim, cantand Rammstein. Cred ca n-a mai dormit nici un vecin, d-aia platesc eu acum si nu mai suport muzica tare.

Aha. Si la un moment dar, cand eram mai treaz ca de obicei, probabil de aici energia si intiativa, mi-am dat seama ca trebuie neaparat sa o vad, cand pleca de la servici. Si cum nu stiam cand pleaca, si nici nu vad bine la distanta, m-am instalat intre doua blocuri si am stat vreo 3 ore, sa o vad. Si nu, nu era implicata vreo masturbare. Doar o urmarire de obsedat inofensiv. Si, ca sa fiu sincer, eu n-am incredere in politie, dar pe mine, pericolul public numarul N, m-au gasit. Nu mi-au facut nimic evident. Probabil ca m-au vazut ca eram congelat, ca erau ceva minus grade! Oricum, cred ca am vazut-o! Cam greu sa spun sigur, ca nu imi luasem ochelarii si eu oricum pe intuneric nu vad nici peretii.

Ma rog, si asta a evoluat treptat de la vodka, la Silva Bruna, vreo 4, dupa servici de data asta, la o bodega infecta, unde imi luam si masa constand in shaorma facuta la microunde! Sa mai ziceti ca nu invatati nimic de la mine! Foarte buna shaorma, si fetele au fost foarte amabile cu mine in general. Cred ca eram singurul care statea singur 3-4 ore la masa, ca sa vada, poate, o tipa care, poate, trecea pe acolo. Nu mai zic ca de multe ori eram singurul client.

Oricum, cred ca plecasem de la ideea, ca din (ne)fericire sunt greu de otravit prin metodele clasice. Sau mai degraba eram. Nu mi-e clar, s-ar putea sa nu fie atat batranetea, cat motivatia pe care am pierdut-o. Deci, Colorbliss pot sa mor in clumea gloriei (cum ar veni), intr-un acces the autodistrugere, numai sa am motivul care trebuie.

13 Responses to “Sporturi extreme”


  1. January 10, 2012 at 12:51 AM

    … Tu ai asa un mod de a scrie ca si cand ma stradui, abia reusesc sa iti iau drama in serios. Eu te observ om destept. Si atunci, natural, ma intreb… un numar de telefon, o cunostinta comuna (apropo de facebook-stalkeri) ceva, nu puteai face rost? Sa fi luat legatura cu ea in mod direct… sa nu fii nevoit sa stai cu orele si sa mananci shaorma (de alcool nu mai zic nimic).

    Oricum… e destul de grava situatia, daca si pentru autodistrugere iti trebuie motivatie. As zice sa nu cautam motiv pentru autodistrugere, ci pentru o viata frumoasa. Sigur, motivatia e cel mai tricky proces psihic, in opinia mea. (ma rog, azi e cel mai cel, maine nu stiu).
    Tu ai vreo pasiune sau ceva? Daca nu, musai sa iti gasim – una sanatoasa zic. Oricum, e bine ca mergi la sala (da’ te rog eu lasa prafurile)

    Pana una alta, de la o obsedata la altul:

    sper sa se embed here, sau ceva :)) Daca nu, da click.

    • January 10, 2012 at 12:56 AM

      Pai am vorbit cu ea. Dar eu nu sunt omul care sa insist, oricum sincer sa fiu la ultimele 3 despartiri eu insistasem si deja era cam absurd sa o mai vrajesc o data. Nu ca o minteam, dar trebuia sa faca si ea ceva neinfluentat. Ideea e ca dupa inca vreo 3(?) luni, cand deja nu ma mai interesa, a venit sa vorbeasca cu mine. Imi pare rau, ca probabil era un sentiment de vinovatie imprimat tot de mine. Sper ca i-a trecut.
      Interesant ca subiect de studiu.

      • January 10, 2012 at 1:10 AM

        Stai ca nu mai inteleg. Te-ai despartit de aceeasi persoana de 3 ori? si prin ,,insistasem” te referi ca tu ai insistat sa va despartiti sau sa fiti din nou impreuna?
        Si cum nu te mai interesa daca si acum te intereseaza..? (ma rog, sub forma de regret probabil, sau nu stiu..)…

        Mai Dexule, acum serios… ceva tot trebuie sa te motiveze in viata asta (ma refer la ceva pozitiv, nu stiu). Eu stiu ca uneori o dau intr-un fel de optimism fanatic (asa mi-a zis prietenul meu), dar ma gandesc ca pentru fiecare persoana exista ceva in lumea asta care l-ar putea motiva intr-un sens pozitiv…

        Interesant ca subiect de studiu. Ye, Freud i-a zis intelectualizare la faza asta 😛

        • January 10, 2012 at 1:17 AM

          Ea s-a despartit de mine de vreo 3 ori.
          Pentru fiecare persoana exista ceva. Poate pentru unele ceva-ul ala e imposibil de atins. Nu stiu, ca nu sunt eu stapanul inelului, stiu doar ca odata am zis ca s-a terminat totul, si pana acum n-am prea fost contrazis. Nu e vreo drama, e doar o observatie.

  2. January 10, 2012 at 6:16 AM

    Bă, Dexule, pot să-ți fac o declarație de amor? :))))

  3. January 10, 2012 at 9:40 AM

    Dex, eu zic sa scrii un roman. Esenta aceasta de iubire e rara si putini isi permit sa o traiasca, de aceea, tocmai, aceasta nuanta de iubire are si succes la public. Ca e usor sa traiesti citind o astfel de istorie, dar e greu sa o traiesti ca actant al naratiunii. In opinia mea, Dex, dragul meu prieten de blog, esti ultimul dintre victorieni. Un soi rar! :))

  4. January 10, 2012 at 5:26 PM

    Dude, m-ai făcut să-mi reamintesc pentru ce naiba te-am considerat mereu simpatic. Printre altele, îmi dau seama şi de ce, de multe ori, unele pamflete îmi reuşesc atât de bine, nu neapărat ca stil literar cât mai ales ca subiect.
    Nu mă apuc să-ţi dau sfaturi fiindcă nu vreau să mă simt bătrână acum la început de an. Apropo, ţi-am spus La mulţi ani şi că mi-a fost cam dor de tine?


M-a strafulgerat o idee

