10
Jan
12

Post spiritul sarbatorilor

Cum tot nu-mi iese planul pe anul asta, m-am hotarat ca, pana cand voi avea niste directii constructive inspre care sa-mi canalizez energia, sa urmez spiritul sarbatorilor care tocmai au trecut. Cred ca va mai aduceti aminte?! Treaba cu dragostea intre oameni, cu intr-ajutorarea, toleranta si respectul.

Asa ca azi:

– Am ajutat un copil sarman sa vada cum se mananca o saorma! Stiu, ca nu e usor, dar o puteti face si voi! L-am lasat sa stea chiar aproape, cam la 1 metru, desi nu mirosea foarte bine, si era si cam murdar. Sper sa nu fi luat vreo boala. I-am recomandat si sa incerce combinatia de carne de pui si maioneza naturala cu un pic de usturoi, data viitoare cand ii este foame, caci mie unul mi se pare extraordinara. Mi-a crescut inima cand am vazut ca discursul meu l-a impresionat pana la lacrimi.

– Am ajutat o babutza sa treaca strada. Un moment dea dreptul emotionant. Saraca probabil avea o cadere de tensiune, sau adormise, pe trecerea de pietoni, asa ca i-am dat cateva clacsoane si m-am facut un pic cu masina sprea ea. Vreau sa va zic ca parca a intinerit instantaneu si a traversat foarte sprintena dupa acest episod. Din nefericire am dar cu roata intr-o balta cand am trecut pe langa ea, si a trebuit sa spal masina. Dar s-a meritat, per total.

– De la sarbatori incoace nu am mai zis nici unei femei ca e proasta sau curva. Ma refer la alea frumoase. Chiar daca nu vor sa se combine cu mine. Bineinteles ca doar de fata cu ele, dupa aia m-am descarcat cu colegii de munca povestindu-le cum le-am futut eu pe toate in toate pozitiile. In afara de grase. Pe alea nu le-am futut, din cauza ca pot trece peste multe, dar nu peste mustata la femei.

– N-am mai facut misto de nici un poponar. Desi sunt niste anomalii nefericite ale naturii, trebuie sa gasim in noi puterea sa ii suportam, atat timp cat stau la distanta si nu vorbesc cu oamenii normali. Ma rog, asta are si o limita, daca incep sa povesteasca cum a fost la balet sau la salsa de revelion isi merita suturile. Toleranta nu trebuie sa ne faca sa uitam efectul nefast pe care acesti oameni il pot avea asupra copiilor, femeilor in varsta si handicapatilor mintali.

– M-am imprietenit si cu minoritarul Pakistanez de la magazinul de la colt. Este adevarat, in ciuda intelectului redus, se poate vorbi cu ei, intre niste limite. L-am intrebat cu ce l-au prins la furat de a fost nevoit sa se ascunda in Romania, si i-am povestit despre grajdarul lui tata care era tigan, si pe care tata a vrut sa-l avanseze la rolul de maturator. Din pacate in ciuda batailor nu a reusit sa-l invete noua meserie.

– Ca ultima realizare, am imbratisat un cocalar in Mall. Trebuia sa imi arat cumva bunele intentii, si cum nu le vorbesc limba, caci nu citesc Libertatea, n-am gasit alta metoda. Probabil ca nu a fost foarte igienic, dar m-am dezinfectat cu spirt dupa fiecare imbratisare. Eu cred ca mi-a inteles bunele intentii, desi dupa a 5-a imbratisare a zis ceva pe limba lui, daca ma ajuta memoria: “Frate, trebuie sa plec, ca ma asteapta o pizda, sa i-o trag!”, si a luat-o la fuga. Probabil se grabea sa se intalneasca cu prietenii lui tigani si betivi, ca sa asculte manele si sa se bata, dupa care pierzatorii pleaca acasa si isi bat femeile.

La voi cum e? Mai simtiti spiritul sarbatorilor? Il mai respectati? Ce fapte bune ati facut in acest minunat inceput de an?

21 Responses to “Post spiritul sarbatorilor”


  1. January 10, 2012 at 9:47 PM

    Ce zici de grase acoloșa, ce zici? Hai că ne supărăm! 😀

  2. January 10, 2012 at 10:24 PM

    @oamadetinichea
    Cum ar veni oamo, tactu e Bill Gates!

  3. January 10, 2012 at 10:36 PM

    Aprob mustata…nu pot aproba paru de pe piept, nu am mers pana acolo.

  4. January 11, 2012 at 10:55 AM

    Dex, imaginea de mai sus e post-spiritul-Craciunului intrupat sau e un autoportret?

    • January 11, 2012 at 3:18 PM

      Autoportret, dupa o poza din 2006, ca sa nu ma recunoasca lumea pe strada 😀

      • January 11, 2012 at 4:10 PM

        Imi place foarte mult! Daca nu mi-ar fi teama ca te-ai uita prea atent la mustata si la celelalte zone cu posibile pilozitati accidentale, te-as lasa sa imi faci si mie un potret! Cel pe care il am, nu mai e de actualitate nici la mine, fiindca nici eu nu vreau sa ma recunoasca lumea de-a lungul drumurilor pe care le fac.:)) Cat talent, Dex! Parca te si vad mangaindu-ti barbuta si spunand:”asta-i proasta, asta-i…” Monoclul acela are puterea unui binoclu?

  5. January 11, 2012 at 10:21 PM

    Deci este sau nu este poza ta?
    Nu de alta, dar dacă-mi zici că ai cioc precum în desen ai toate şansele să vin mai des pe aici.
    Vezi? Spre deosebire de tine, mie îmi place părul pe faţă. Şi uneori şi pe piept 😀

    # Sdd
    Standule mai zi o dată că nu pricepui bine. Cum adică “Aprob mustata…nu pot aproba paru de pe piept, nu am mers pana acolo.” Deci să-nţeleg că-ţi plac mustăcioasele dar din cele cu păr pe piept încă nu ai cunoscut ca să vezi cum e? 😀 Sau încă nu ai coborât atât de jos….ăăăă ca să ajung pân’ la piept.
    Pfoai frate, iar se înţelege aiurea ce spun… 😀

  6. January 15, 2012 at 2:18 PM

    Nu-mi mai place de tine, esti rautacios. Faci copii sa planga si imbratisezi cocalari.


M-a strafulgerat o idee

