08
Jan
12

Facebook e satan

Sa presupunem, prin absurd, ca m-as fi bagat ieri noapte intr-un club, sa-i zicem Mojo, asa ca sa aiba si el un nume. Sa zicem ca in clubul respectiv ar fi fost o fata frumoasa foc, sa zicem bruneta, cu ochelari si palarie. Dap, nici eu nu prea pricep care e treaba cu palaria, dar cand arati bine lumea iti iarta multe, ar trebui sa-mi iau si eu palarie. Sa zicem ca mi-am pus in cap sa ii spun vreo doua vorbe, lucru care era clar ca n-o sa se intample, eu fiind un papagal. Sa zicem ca mi-am facut curaj cu niste beri pana a plecat, moment in care i-am turnat o ineptie, asa ca sa stie si ea ca sunt imbecil. Bine ca a plecat, ca daca mai imi facem mult curaj nu mai puteam eu sa plec.

Acum sa presupunem ca n-as avea ce face si m-as apuca sa caut pozele din Mojo si ca mi-as resuscita contul meu personal si secret de Facebook. Evident ca atunci mi-ar trece prin cap sa o caut pe duduia respectiva, sa vad spre exemplu unde sta si daca pot inchiria un apartament vizavi ca sa ma uit cu benoclu seara cand iese de la dush. Totul pentru stiinta!!!

Incepem cu Mojo: 4914 de prieteni! Cam multicel. Si mai am doar vreo 4 ore pana imi trece mahmureala. Sa presupunem ca, din nefericire pentru victima, numele ar incepe cu litera A, si ca ar mai avea si poza la profil. Vedeti copiii, asa va puteti trezi dimineata intr-o cada cu gheata fara ambii rinichi!

Dar vai, anumite informatii sunt private, o zi trista pentru obsedatii din lumea asta! Sa vedem ce nu e privat, de exemplu pe “Wall” gasim niste urari de la multi ani, deci asa as afla, ipotetic vorbind, cui trebuie sa-i dau un “friend request” ca sa vad si restul profilului. “Salut Georgele, sunt eu Dexu, da-mi add ca te sparg!”. Ma gandesc ca daca zici cuiva la multi ani esti in relatii destul de bune cu persoana respectiva. Dar asta in alt episod, dupa ce imi expira suspendarea.

Sa presupunem in schimb ca m-as zgai la lista de prieteni, care e publica, 1000 si de indicii. Hmmm, cam multe cluburi! Femeile serioase nu stau atat prin cluburi! Cineva trebuie sa-si ia bataie la fundul gol! Deja imi intru foarte bine in rol. Apoi, niste dracii naturiste, deci cand o sa ne insuram o sa trebuiasca sa iau mancare de la mama. Cateva chestii despre iarba, deci probabil sta la casa si are o peluza foarte frumoasa. Norocosul de mine! Ce as mai gasi? Niste chestii de arta, deci avem de-a face cu o faptura sensibila si iubitoare de frumos, ceva muzica, dar asta banuiam de la treaba cu cluburile, chestii de infrumusetare, inutile dupa parerea mea. Altceva? Sa ghicim preferintele politice, stati sa ma concentrez… am o viziuneeee….aha! Evrika! Regele Mihai si Dinu Patriciu. E ok, il plac bosorogii inebuniti dupa putere, as putea sa ma incadrez intr-un an, doi.

Si asa mai departe….

M-am gandit sa imi gasesc si eu un stalker, sau o stallkeritza, asa ca am dat add la Mojo. Tema pentru acasa sa ma adaugati ca prieten 🙂 Asta daca imi accepta invitatia. Indiciul de saptamana asta este stallking!

16 Responses to “Facebook e satan”


  1. January 8, 2012 at 3:42 PM

    Of, Dex, de cand astept sa iti faci cont pe Fb! Sa ma treci si pe mine in lista! Eu am totul secret, cred, ca la mine nu e nimic sigur cu calculatoarele!
    Abia astept! :)))

  2. January 8, 2012 at 5:20 PM

    Dacă ai fost acoloșa sus la Mojo și-ai mai făcut și karaoke io n-o să-ți aduc pachet la pușcărie, să știi!

  3. 8 incaunipocrit
    January 8, 2012 at 8:24 PM

    Reblogged this on Basil Wheel.

  4. January 9, 2012 at 11:27 PM

    Ce sinistru. Tre’ sa imi verific setarile la facebook asta. Dar eu nu ma preumblu prin cluburi, sunt mai bine-pazita de stalkeri.

  5. January 10, 2012 at 12:51 AM

    @colorbliss
    Compromisuri?!? Imi suna cunoscut! E un oras in Texas?
    Ca sa parafrazez un oarecare om de pe internet: “Compromises are like assholes! Everybody has them and they’re all full of shit!”


M-a strafulgerat o idee

