05
Jan
12

Am gasit 50 de lei

Ofer recompensa pierzatorului! Contactati-ma cat mai repede!


Daca vi se pare cunoscuta bancnota din imagine, contactati-ma urgent sa va inapoiez banii plus recompensa!!!

Nu radeti, ca treaba e serioasa. Mie nu-mi plac treburile astea! Eu nu mai dorm noaptea!
Daca un om sarman a venit acasa dupa 24 de ore de munca, si disperat sa apuce reducerile de la Mac Donalds, ca sa-i ia copilului singura jucarie din anul asta, a alergat si i-au picat banii din buzunar? E corect sa stau eu in calea fericirii unui copil sarman? Cineva avea planuri poate cu banii aia, poate nu era un capitalist imbuibat pe nedrept ca mine, poate chiar ii trebuiau! Poate era un aurolac care voia sa isi ia si el o sticla de Whisky! Un om care traieste in canale are mult mai multa nevoie de ei decat am eu, plus ca sunt ai lui! Poate era o pitzipoanca care o suge de 3 ani la un batran bogat si acum avea si ea 50.050 de lei, sa-si ia palaria preferata, pe care si-o dorea de cand a purtat-o Cerebel in videoclip! Si uite ca i-au scapat din sutien si au ajuns la mine! Ce sa fac eu cu ei? Eu am destui bani. Mie nu-mi trebuie banii astia!

Ba, da prost sunt! Trebuia sa-i las pe jos sa-i gaseasca altcineva care avea nevoie de ei! Mare vita am fost! Ma intorceam de la sala, de, zero creier, si mi-a luat 3 zile sa-mi vina ideea asta, deci nu e ca si cum as fi fost vreun geniu fara sala!

Una peste alta eu sunt ofticat! Eu n-am avut noroc in viata. Nici noroc, nici ghinion, ca sa nu intelegeti gresit. Cam tot ce am, am pentru ca lucrurile au mers asa cum trebuiau sa mearga. Adica stiintific, eu puteam fi prevazut matematic. Si din cauza asta am dezvoltat o filosofie superstitioasa care zice ca orice noroc absurd e urmat de un ghinion absurd! N-am chef acum pentru 50 de lei sa imi prind iar jucaria in slitz! Sau mai stiu eu ce! Deci, merci, dar nu merci. Apreciez gestul bai soarto, dar nu vreu inca un sut pe nepregatite din cauza ca m-am aplecat dupa 50 de lei!

11 Responses to “Am gasit 50 de lei”


  1. January 6, 2012 at 1:08 AM

    Îs prea beată ca să citesc ce-ai scris, am văzut doar bancnota, dar țin să-ți spun că mă piș pe 50 de lei, îs 5 beri într-o cârciumă jegoasă ca alea în care îmi place mie să merg. De fapt banii nu contează, știi doar, sunt convinsă că așa ți-au spus toate femeile înainte de a te părăsi pentru unul cu bani mai mulți. Care avusese probabil norcul să găsească 50 EUR, nu 50 de lei.

  2. 4 incaunipocrit
    January 6, 2012 at 11:36 AM

    Reblogged this on Basil Wheel.

  3. January 6, 2012 at 7:44 PM

    Iti sugerez sa infiintezi cutia milei de pe blog, daca vrei sa spargi ghinionul. Cand voi gasi un ban, il voi dona si eu. Poate punem de o casa de chirpici a blogului. Si, cine stie, cu timpul, poate va iesi un sat de vacanta al blogului.

  4. January 9, 2012 at 11:04 PM

    Tu crezi in karma, Dex? 🙂 Acum ti-ai batut joc de soarta, s-a milostit de tine sa iti dea un noroc absurd (dupa ghinionul absurd cu slitzu’) si tu faci galagie online. Mai pui si poza cu norocul 😀


M-a strafulgerat o idee

