22
Dec
11

Bloc de maxima securitate

Ca sa va dati seama ce viata palpitanta de asasin gigolo retras, care a promis sa nu mai ucida celui mai bun camarad al sau de arme, pe patul de moarte, sau cam asa ceva, azi o sa va povestesc o incredibila poveste politista de sezon, in care am fost implicat si pe post de complice si pe post de personaj principal in rezolvarea cazului.

Toata povestea incepe prin iesirea mea extrem de palpitanta pana la magazinul de la colt in scopul achizitionarii de tigari. Cum coboram eu din palatul de apartamente in care imi duc luxurianta existenta observ la usa trei ciudati care asteptau pe cineva sa le deschida. Cu o privire de expert am eliminat imediat miile de variante posibile si i-am catalogat imediat ca baptisti, sau, posibil colindatori. Trebuie sa recunoasteti ca diferentierea este extrem de subtila.

Cum eu ma conduc numai dupa principii sanatoase in viata, primul dintre ele fiind: “Vezi-ti de treaba ta daca vrei sa apuci 41 de ani!” am deschis usa si m-am strecurat afara din scara, fara a le tranti usa in nas cum spun legile imobilului. Mare, mare, greseala! Cinci minute mai tarziu, cand ma intorc, ma vad iara pus in postura de usiernic, de data asta pentru o patrula, sau, mai exact, in cazul de fata, o triula. Din acelasi principiu sanatos, i-am lasat si pe astia in bloc, desi am avut grija sa nu ma faca la buzunare.

Se pare ca un cetatean vigilent a reusit sa raporteze infiltrarea a 3 boschetari in palatul de apartamente, fapt care a generat o interventie rapida a fortelor de ordine. Cazul “boschetarilor-colindatori” a fost astfel rezolvat in mod exemplar. Fortele de ordine m-au asigurat ca ii vor aresta pe cei trei infractori, si, daca exista Dumnezeu, probabil ca nu vor mai vedea niciodata lumina zilei, asa le trebuie daca deranjeaza oamenii muncii care vor sa se odihneasca linistiti in apartamentele personale.

 

6 Responses to “Bloc de maxima securitate”


  1. 1 incaunipocrit
    December 22, 2011 at 9:07 PM

    Reblogged this on Basil Wheel.

  2. December 22, 2011 at 9:38 PM

    E bine la tine, Dexule. Ai și cald în scara blocului dacă stau boschetarii la coadă să intre. Io zic să faci și tu un ban cinstit și să vinzi bilete la intrare. Cu ora, ca la parcarea cu plată.

  3. December 25, 2011 at 7:23 PM

    Sunt cam paranoici locuitorii palatelor de apartamente. Iarna trecuta intrasem intr-o scara de bloc sa mananc un corn si sa beau un iaurt, ca mi-era foame si afara era frig. Am creat niste agitatie pe-acolo.

    Oricum, in loc sa va bucurati de colindatori… 🙂


M-a strafulgerat o idee

