14
Dec
11

Prietena

Am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi fac prietena. Toata treaba n-a necesitat mare efort de gandire, doar un pic de plimbat pe internet. Mai exact cand realizezi ca n-ai mai avut prietena de vreo 2 eclipse iti dai seama ca, pentru binele tau, ar trebui sa-ti tragi una.

Probabil ca va ganditi ca un baiat inteligent si aratos ca mine n-ar trebui sa aiba probleme la capitolul asta, si probabil ca ati avea dreptate. Daca eu ma apuc sa ma vait, ce o sa mai zica aia urati si prosti!? Probabil o sa zica: “Bine ca am prins-o pe vaca asta si am apucat sa o iau de nevasta, ca altfel se pierdea bunatate de informatie genetica!”

Si totusi probleme exista! In primul rand, femeile, din mandrie probabil, nu vor sa poarte ochelari ca sa vada cat de frumos sunt inteligent sunt, si din cauza asta fac tot felul de erori si nu vor sa-mi dea numere de telefon sau sa danseze cu mine. Iar eu in afara de dansat beat cu femei disponibile nu stiu alta tehnica de agatat! In plus, de cele mai multe ori, trebuie sa beau atat de mult ca sa imi placa cineva incat, imi pierd complet replicile extraordinar de inventive cu care probabil le-as da gata, daca as putea sa-mi mai misc limba.

Poate ca sunt prea batran cu treaba asta cu agatzatul de hipioate prin cluburi. Poate ca e momentul sa-mi pun bocancii de dans in cui si sa accept ca n-am fost niciodata grozav la agatat in cluburi, chiar daca asta a fost singura metoda pe care am prins-o cat de cat.

Ma gandeam sa-mi agat o colega de servici. Mi se pare logic! Adica daca tii la cineva singura metoda de a sta mai mult cu el/ea, e sa fiti colegi de servici. Asta ar insemna probabil sa gasesc vreo colega noua care sa fie inebunita in secret dupa mine, ca de alea vechi deja m-am saturat dupa 3 ani de convietuire. Si aici apar o serie de probleme cu regulile alea de ne-hartuire sexuala si alte aberatii facute sa lase omul singur si deziluzionat. Plus ca daca ne certam o sa fie cam jenant cand o sa incep sa plang pe la sedinte. Nu ca serviciul n-ar fi de plans! Sau poate chiar as primi niste zile libere sa ma relaxez daca incep sa plang pe la vreun brain-storming d-asta.

Una peste alta, concluzia e clara:
Dex este gata sa faca pasul cel mare si sa suporte o matracuca vreo 3-4 luni de zile, sa-i zica iubi si sa-i ia cadou de ziua iei, poate sa-si ia si o planta in casa, sau chestii d-astea, sau brad de craciun, eventual. Asa ca, daca aveti vreo cunostiinta incredibil de frumoasa, si nu extraordinar de proasta, rugati-o sa ma contacteze. Las la latitudinea voastra sa-i descrieti cat de romantic si sensibil sunt eu, ca sa nu mai vorbim de potenta, inteligenta, si ca mai si miros frumos. Apropo, era sa uit! Sa fie capabila sa nu sara pe cei mai urati si prosti prieteni ai mei, ca am pierdut cam multi in felul asta si acu nu mai am decat 2-3, adica chiar mi-e greu sa ma lipsesc de ei.

15 Responses to “Prietena”


  1. 1 Mitzaa Biciclista
    December 14, 2011 at 8:29 PM

    eşti sigur că nu-ţi trebuie o Păpuşă? 😀
    ca cea de aici? http://blogvista.ro/papusa/

  2. December 14, 2011 at 8:48 PM

    Acum, în mod evident, vrei de fapt să ne spui că accidentul cu fermoarul n-a lăsat urme vizibile. Asta cu prietena e doar un pretext să te credem încă bărbat 😀

  3. December 15, 2011 at 12:00 PM

    fosta mea nevastă cred că e disponibilă.
    supără-mă rău de tot cu ceva şi-ţi dau datele ei de contact 🙂

  4. December 15, 2011 at 3:20 PM

    O idee bună e să te apuci de balet:


M-a strafulgerat o idee

