08
Dec
11

Tehnologia moderna

Azi chilotii!

Fratilor e greu de inteles la ce folosesc chilotii astia, mai ales cand ai intalnire si  trebuie sa-i speli. Toata treaba pare o chestie d-asta de moda stupida, pe care doar femeile sunt programate sa se faca ca o inteleg.

Dilema dispare instantaneu cand ti-o prinzi in fermoar! Poate nu neaparat imediat cand ti-o prinzi in fermoar, dar cu siguranta cand te gandesti: Cum o scoti din fermoar!?! Tragi de ea? Tragi de fermoar? Decizii, decizii, si toate te dor!

Si eu, acum ce fac?!? Ca s-a inrosit, si daca se infecteaza si imi taie doctorul 1 centimetru din ea o sa fiu legal femeie! O sa trebuiasca sa-mi schimb numele cand ma insor!!! :(((((

18 Responses to “Tehnologia moderna”


  1. December 8, 2011 at 11:52 PM

    Vezi, Dexule, dacă erai însurat doar dădeai la amantă să pupe și trecea.

  2. December 9, 2011 at 8:51 AM

    categoric, după câteva bătăi serioase şi ceva accidente pot spune că nimeni nu m-a rănit mai tare decât fermoarul 🙂

  3. December 9, 2011 at 1:07 PM

    fara fermoare, sunt pentru deschidere, pentru libertate. jos cenzura! jos chilotii si alte bariere! sus libertatea!

  4. December 9, 2011 at 3:42 PM

    Dex, fii tare! Vei nevoit sa faci o circumcizie! :)) Acum trebuie, ca in basme, sa alegi: ori vrei sa fii femeie – si atunci trebuie sa te schimbi fundamental-, ori vrei sa fii evreu-si atunci trebuie sa schimbi doar un principiu, dou si un fes.

  5. December 10, 2011 at 8:55 PM

    Imi pare rau pentru tine. Sa ne tii la curent cu evolutia problemei, ca sa stim cum sa ni te adresam de acum incolo. D-l sau d-na Dex? 😛

    • December 11, 2011 at 3:30 PM

      Momentan nu pare infectat 🙂 Verific evolutia situatiei in fiecare ora pentru a evita complicatiile 😀

      • December 12, 2011 at 8:18 AM

        @Dex
        Am studiat problema ta in cartea cu vraji.
        Daca nu pare infectat, ia-ti niste ser fiziologic din acela cu pompita ca pentru bebelusi, “Bebicina” si spala de cate ori poti plaga. Apoi unge-te cu crema de galbenele, care e cicatrizanta. Si daca tot mergi sa iei crema de galbenele, ia si niste crema de albastrele. Asta e pentru ochi! :)) , fiindca presupun ca ai facut cearcane de cand privesti , din ora in ora, evolutia situatiei!
        Eu nu vreau sa fii doamna Dex! Si nici rabin! :))

        • December 12, 2011 at 8:34 PM

          LaFee, am lăsat io un comentariu mai sus. Am impresia că-n loc de o nevastă sau amantă o zână e și mai bună la pupat buba. Și nici Dexului nu-i mai e frică pe unde-a umblat zâna, că zânele nu-s depravate ca femeile de rând!
          Te suspectez de impostură, să știi. O zână cu experiență ca tine trebuia să știe asta deja.

  6. December 14, 2011 at 9:35 AM

    @ Dex
    Am cautat in cataloagele de mod masculina si am gasit unele obiecte vestimentare mai putin periculoase!
    Varianta 1.

  7. December 14, 2011 at 7:41 PM

    @La Fee
    Merci pentru sugestii.


M-a strafulgerat o idee

