30
Nov
11

Ziua internationala a recunostiintei ca avem femei pe blog

Stiu, abia am inventat-o, e inca in fasa si probabil se cam vede. Dar totusi, asta nu inseamna ca nu trebuie sarbatorita.

Ca tot ziceam ca am fost invadat de tocilare, la misto bineinteles, eu fiind unul dintre ele, pardon, ei. Veniti fetelor! Lasati tocilarele sa vina la mine! Cum a zis un intelept. Sau ceva asemanator nu mai tin exact minte.

Stiu ca multi nu recunosc, dar noi astia care scriem pe net murim de fericire cand mai vorbeste cate o femeie cu noi. Acum stiu ca sunteti virtuale, si conform regulii, probabil 50% sunteti barbati, dar tot e mai bine decat in viata reala. Si mai stiu ca trebuie sa suport ceva comentarii de blonde, dar de, nu mai scriam aici daca imi permiteam sa fac mofturi.

Ganditi-va, care e profilul psihologic al scriitorilor de bloguri? 15 ani, cosuri pe fata, lipsit de capacitatea de a vorbi cu sexul opus? 32 de ani, darul lui Dumnezeu pentru sexul slab? Pardon, m-a luat valul, rectific! 32 de ani, programator, singurele femei care vorbesc cu mine sunt ori colege ori urate si disperate? 47 de ani, inginer, scriu despre cele mai bune momeli la pescuitul crapului (noroc bun sa ai macar o cititoare de sex feminin)? 28 de ani, trainer personal de fitness, dar imi place sa si scriu, mai ales despre cuceririle mele sentimentale? 26 de ani, baiat sensibil, vorbesc mult despre femeile cu care ma plimb prin cluburi si ce confidente ne facem, dar scriu 3 articole pe zi pe blog?

Eu recunosc: Blogul e singura mea sansa sa vorbesc cu femei si ii multumesc lui Satan (hei, fiecare cu zeul lui) pentru asta! Stiu ca de multe ori nu inteleg ce dracu ziceti, de cateva ori n-am inteles nici macar cuvintele fara DEX (ala original, nu eu) dar eu va iubesc pe toate! Nu iubire d-aia care se pune cand te intreaba prietena cate femei ai iubit! Dar ceva asemanator si la fel de important! Deci, ce mai, azi e ziua voastra!

P.S. asta n-are nici o legatura cu ziua anti-sida, sau ziua ailalta care nu mai stiu ce reprezenta…. cred ca era: Ziua zilei libere!!! Si asta, a 2-a, e importanta! Traisca si asta, desi eu lucrez.

20 Responses to “Ziua internationala a recunostiintei ca avem femei pe blog”


  1. November 30, 2011 at 11:20 PM

    Io nu-s de acord! Io vreau o zi doar a mea! A mea și numai a mea! Sau măcar pune și tu un autobuz acoloșa, să știu io că e cu dedicație. Ia fă repede o poză cu Dex în sutien într-un autobuz de doo locuri!

  2. December 1, 2011 at 12:18 AM

    Nerecunoscatoarelor! :)) Va face Dex o zi internationala, si voi vreti mai multe, una pentru fiecare…
    Da’ probabil daca ne-am scoate sutienele, cum zice Mitza, nu l-ar deranja sa mai ofere din tolba niste zile 😀

    p.s Si noi te iubim Dexule – si garantam ca suntem femei.

  3. December 1, 2011 at 1:52 PM

    @La Fee
    Ca bine zici! Ce repede trece vremea. 😀

  4. December 2, 2011 at 1:04 PM

    Femeile din viaţa blogului meu le datorez foarte mult. Le iubesc pe toate.


M-a strafulgerat o idee

