01
Nov
11

Motivatie

Nu stiu daca o sa observe cineva dar n-am desenat nimic pentru articolul asta din lipsa de motivatie.

Una peste alta, toata treaba este la subiect, ca asta voiam sa intreb:
“Voi cum mama dracului reusiti sa va motivati?”

Si nu e un post d-ala facut doar ca sa atraga publicul, gen o intrebare simpla la care orice prost poate fi mandru ca isi poate da cu parerea. E pur si simplu o dilema semi-existentiala de-a mea.

Si nu vreau fanatici d-aia care sunt motivati la orice, gen papagali care stau 13 ore la servici sau disperate care lesina dupa ce au alergat toata ziua dupa cai verzi pe pereti. Oamenii de genul asta nu-mi pot fi de nici un ajutor momentan. Poate cand armatele mele vor trece prin foc si sabie lumea o sa am nevoie si de ei.

As vrea sa elimin din start si lucrurile de care ma doare in cur si pe care nu le fac. Nu e nici o mandrie sa faci niste chestii care pentru tine inseamna fix zero. Aia nu e vointa sau motivatie, aia e o mentalitate de sclav izvorata din frustrari personale si, cel mai probabil, impotenta sau uratenie.

Ii rog respectuos sa se abtina si pe cei care nu vor sa ajunga acasa si n-au prieteni cu care sa iasa la o bere, sau n-au voie sa iasa la o bere, ca ii bate nevasta. Stim cu totii cat de motivant poate fi monstrul din bucatarie, s-a demonstrat acum cateva mii de ani, nu e nevoie sa regurgitam revelatii antice. Sunt convins ca aceasta tehnica functioneaza, sunt iarasi convins ca cele 18 ore pe care le petreceti la servici sunt necesare pentru cariera, dar n-am e gand sa ma flagelez doar de dragul de a face ceva in viata.

Pentru ca preselectia sa fie completa, ultimul test ar fi, daca ai avut urmatoarea conversatie in ultima jumatate de ora, n-ai voie sa dai sugestii:
– “Uite draga ce rahat mananca handicapatul de Dex!”
– “Vai iubire, ia comenteaza tu si pune-l la punct!”
– “Nu ma bag eu la d-astea, nu vezi ca zice ca daca esti sub papuc n-ai voie sa-ti dai cu parerea?”
– “Auzi Vasile/Minodora, termina odata cu prostiile! Pai tu asculti ce zic toti prostii pe net sau ma asculti pe mine! Comenteaza odata! Ca d-aia te-am luat ca esti baiat/fata destept/a!!!”

Deci, vreau as fac ceva, si chiar vreau si timpul e limitat, si e greu sa te apuci, si mai sunt si filme si jocuri pe calculator si beri si prieteni…. cum fac? Beau vreo licoare ceva? Ma biciuiesc cu sarma ghimpata dimineata? Imi dau demisia, ma las de baut si-mi asasinez ce-i 2 prieteni care mi-au mai ramas?

 

21 Responses to “Motivatie”


  1. November 1, 2011 at 10:47 PM

    Licoarea, licoarea e răspunsul! Berea mai exact. Dar acum na, după caz: cum îi pohta, cât de-adânc ți-e urâtul, chestii de gen. Că mai merge și niște vodkă, vinișor ba chiar și cola dacă tre să conduci apoi 🙂 Pe mine mă mai ajută și regurgitarea de injurii fără număr pe blogu-mi. Îs oamă nouă după aia.

  2. November 1, 2011 at 10:54 PM

    Mie-mi place să fac pe deşteapta şi să mă dau mare. Gândul că am impresionat mulţimea îmi pare cea mai straşnică motivaţie 😀

    • November 1, 2011 at 11:07 PM

      Of, of, of. Sa presupunem ca ce vreau eu sa fac este o actiune de spionaj despre care n-am voie sa vorbesc sau sa impresionez multimea cu mormanul de cadavre pe care il produc. Sau ca toata treaba se petrece in sufrageria mea si nu o sa afle nimeni cat de cool sunt in viitorul apropiat.
      In acest caz particular cum ma motivez?

  3. November 1, 2011 at 11:54 PM

    1. bine că n-ai mai desenat că eram prea furat de artistică și uitam ce e mai jos
    2. pe mine mă motivează mița.

  4. 17 La Fee
    November 2, 2011 at 8:56 AM

    As vrea sa elimin din start si lucrurile de care ma doare in cur si pe care nu le fac. Nu e nici o mandrie sa faci niste chestii care pentru tine inseamna fix zero. Aia nu e vointa sau motivatie, aia e o mentalitate de sclav izvorata din frustrari personale si, cel mai probabil, impotenta sau uratenie.

    @Dex, aici ma incadrez eu. Fac totul din frustrare si uratenie!

  5. 18 La Fee
    November 2, 2011 at 8:59 AM

    Profesia imi interzice sa iau lumea la injurat! Cine trage vreo doua injuraturi si pentru mine, ca ii dau juma’ de imparatie. Mana am ipotecat-o deja, nu o mai pot da!

  6. November 5, 2011 at 11:37 PM

    No, pai cum mama dracului ma motivez…? In principiu, in ultimii 2 ani, in timpul alocat activitatii pe care vreau sa o fac includ si toate imbecilitatile adiacente pe care le-as putea face pe langa. Deci am termen limita pana in data de 17. Iar chestia mi-ar lua cateva ore, sa zicem 10. Aia ar fi 2 zile la rand, ca nu bag 10 ore intens de aceeasi chestie, ca imi iese pe nas. La aia adaug orele pentru filme cretine, lacrimogene, de-alea de imi adorm intelectul sau pentru vizionat episoade din seriale, pe banda rulanda, vreo carte care e musai sa o citesc fix in perioada aia, vreo cateva plimbari si intalniri cu oameni pe care nu le pot amana, ca deh, sunt importante. Si ies vreo 5-7 zile. Deci nu mai tarziu de data de 10, ma pun pe treaba :))

    Asta e legat de timp. Ce fac cu motivatia propriu-zisa? Eu una am nevoie de varietate, asta stiu sigur. Deci pana imi intra in fizic activitatea respectiva (adica sa ma conectez definitiv si irevocabil la ea), o alternez cu altele, tot la o jumatate de ora, si din 5 in 5 min daca e necesar. Ma uit la un episod din ,,Cum am intalnit-o pe ma-ta”, apoi mai fac ceva, apoi mazgalesc pe-o foaie, apoi continui, apoi citesc chestii paralele cu ce imi trebuie mie, apoi revin. E un fel de joc stupid cu propria-mi minte.
    Uneori ma gandesc: ,,Draga lulu, daca stai o ora si faci asta, primesti…[completeaza tu recompensa]”.
    Nu inteleg de ce imi vine greu sa fac unele chestii, ca eu vorbesc aici de vreo activitate care imi place, ma intereseaza si VREAU sa o fac, doar ca… nu ma pun sa o fac. E greu sa incepi…


M-a strafulgerat o idee

